Turkisch Tea Time 2012

Piet romer overleden…geen de cock meer met c o c k

Ze worden oud de groten!!!
Piet Romer, Johnny en Rijk… ineens vallen ze allemaal om…
(en ik vind dat dubbel… mijn vader is van die generatie dus…)

Ja, dat had ik vamiddag al gehoord en gelezen. Weer een goeie acteur de pijp uit en zo langzamerhand gaat die generatie verloren, maarja… thats life, zeggen ze. Wel jammer.

@Mexx: Ik had dat kupke ook weleens willen zien,. lol2 Gelukkig had hij hulp in de buurt.

@Beps: Enjoy. :zon02:
Vanmorgen dus vakantie voor de familie geboekt, alleen niet naar Malgrat, maar Calella in hotel Bon Repos. Leuke prijs en ook daar nog 8% vroegboekkorting, die iedereen weer blij.

Roanna,dus de familie weer blij met jouw,geen zin om zelf mee te gaan?

Ik vanavond proefles spinning,ben benieuwd.

@TRL: Oh, zin best wel, maar dat zijn van die reisjes die kun je vaak ook nog wel op het laatste moment boeken en dan zou ik met het vliegtuig gaan, denk ik. Kokkie krijg ik in ieder geval niet meer met de bus mee. Maargoed, je weet het maar nooit. lol2

Leuk spinning. Is best zwaar he? Succes en laat eens weten wat je ervan vond.

Bon repos in calella heb ik ook ooit geboekt ook met de bus toen we aankwamen bleek dat ze aan het verbouwen waren toen werden we overgeplaatst naar olympic ofzo iets.

Bon Repos is echt een jongerenhotel (tenminste vroeger) mijn broer ging daar met vrienden heen… Wij zaten ook in Olympic…

@Beps
Hij heeft ze allemaal overleefd.

@mexx
Wat een verhaal, wat zal hij geschrokken zijn.
Moet M. zich ook iedere week melden bij de vreemdelinge politie?

@Viva
Onverwacht een dagje voor jezelf.

@trl
Op de fiets vanavond, kijken of je het leuk vindt.

@roanna
Vakantie voor de familie geboekt, ze boffen maar met jou.
Straks na je 65e misschien een baantje bij een reisbureau?

hi ladies

weer thuis, werk, sportschool, eten, psych, mag ik ook weer heen, totaal geen zin in natuurlijk blegh

@ mexx owhhh!! hahaha, ik zou me ook rotschrikken hoor! ik moet er ook aan denken om mn portemonnaie mee te nemen als ik op zondag ga sporten ivm rijbewijs en legitimatie… het zal je maar gebeuren. gelukkig met een sisser afgelopen. heeft je moeder nu de boete betaald of hoefde dat helemaal niet meer…? hoe gaat het nu trouwens tussen M. en je ouders?

@ mk bij jullie alles goed?

@ trl owh spinning, succes! ik wen er maar niet aan dat fietsen, kan me zo moeilijk voorstellen dat ik dat 6jr lang elke dag een uur deed… ppff vind die 10 minuten nu al zwaar

@ roanna de familie weer geholpen met zoeken en boeken, en vliegticket boeken kan altijd nog, groot gelijkj

@raak beterschap!
@ viev, geen oppasdag vandaag>??

Mk; nee dat hoeft niet hoor!

bloem; nee totaal geen boete gelukkig! Relatie tussen mijn ouders en m. Gaat een stuk beter, wel nog steeds zien ze gewoon een moeilijke toekomst… Met name werk vinden etc!

@ Trl en viva,
We willen wel weten wat het wordt, maar dat is alleen voor ons zelf, dat gaan we niet met de familie enz… delen, zo blijft het voor hun een verassing en voor ons makkelijk met aankleden van de babykamer en kleertjes.

@mexx
Mijn nichtje heeft een Chinese vriend en als hij hier is, dan moet hij daar 1x per week heen.

Nee, M. Moest zich maar 1x melden… En nu verder niet meer!

@Bloem: Toch weer de rituelen opgepakt. Tja…van niets doen word men ook niets wijzer, dus verstandig van je om de boel weer op te pakken, al heb je er altijd geen zin in. Heb ik zelfs nog. :wink:

@MK: Nou, als dat zou kunnen lol2, maar ik denk dat er tegen die tijd niet veel reisbureau’s meer zullen zijn die om personeel zitten te springen. Maar och, zo thuis helpen zoeken via het internet, vind ik altijd leuk om te doen. Vooral als ik er iemand blij mee maak, die zelf niets met computers heeft.

@Viva en Mexx: Dat het een jongerenhotel is/was is haar bekend, want we hadden natuurlijk wel voor het boeken naar beoordelingen gekeken, maar ze hoopt en denkt dat er in September niet zoveel jongeren meer zullen zijn. Nouja… ze zijn al vaker die kant op geweest, dus weten wel het een en ander. Het mocht ook niet te duur zijn, dus ook vandaar dit hotel.

Wendy,spannend dan.Dat wordt dan een slot op de deur van het kamertje en de kast :wink: .Ik weet nog wel dat ik al kleertjes in de kast had hangen en de vriend van me nicht de kast opentrok,gelukkig hing er toen nog niks bijzonders in :),toen er toch maar een slot opgedaan?

Zo nou ik wist dat me conditie slecht was,maar zo slecht pffff wat was dat afzien zeg hahaha alles begon te draaien dus maar even van de fiets afgestapt …Was wel heftig,maar we gaan volgende week weer :slight_smile:

@ mexx owg gelukkig voor M! en nu natuurlijk bang als ie blauw op straat ziet. gelukkig de verstandshouding wat beter, maar ja, de toekomst!

@ trl hahahhaa erg herkenbaar. ik heb dat ook nog vaak hoor, het tempo is ook zoooo moordend (bij welke groepsles dan ook) goed van je dat je door wil zetten!

@ wendy spannend hoor! volgens mij krijg je gewoon een jongetje, dus sla maar allemaal mooie blauwe kleertjes en stoere spijkerbroekkies in! :slight_smile: :wink: :biggrin: ben je al aan het kijken voor de baby kamer of kun je misschien spulletjes van anderen overnemen?

@ roanna ach wie weet tegen die tijd toch? en wie weet zit je dan al lekker in een mooi appartementje en denk je: laaa maaaaarrrrrr! of niet, wie weet, kun je dan altijd nog kijken.

ikke vind het mooi geweest voor vandaag. lunch is al klaar, kruip lekker weer mn bedje in, morgen weer een dag.

heb vanavond het bericht gekregen dat een zeer goede vriend heel plotseling is overleden 42 jaar :frowning:

@ trl,
Een slot zal niet nodig zijn, de kleur van de accesoires worden geen roze of blauw maar paars. De jongens of meisjes kleren komen op het laatst pas in de kast te liggen.

@bloem,
Typisch dat jij ook een jongen noemt, je bent namelijk niet de eerste die dat zegt…! We wachten af…!
Babykamer hebben we al uitgezocht, www.baby-dump.nl, merk twf, kamertje dover.

@raak: gecondoleerd, sterkte

@wendy: heb even gekeken, wat een leuke babykamer!