@Wendy
Leuk de 20 weken echo!
@Beps
Wat een lieverdje.
@Beps: Oh, wat is ze lief en wat is ze leuk om te zien he!!! :wub: Echt cute.
@Bloem: Zoo hoo. Dat zijn nog eens leuke berichten zo ver hier vandaan om op de voorpagina te staan.
Zul je best trots op zijn denk ik.
@Wendy: Oh, dus dat had jij ook al gezien op de VB. Enneh… wat spannend dan weer binnenkort die echo. Dan zul je echt al wel veel zien. Ben benieuwd!
Alle andere meiden… over visa weet ik niks, dan alleen dat ik er een moet kopen als we aankomen. Maargoed, ik hou me daar ook niet zo mee bezig. Als er wat veranderd voor ons als toeristen, hoor en lees je dat snel genoeg, maar voor hen die er langer willen verblijven, is het even een gepuzzel lijkt me.
Zo, de nasi van onze kokkie was zeer geslaagd. De jongelui hebben gesmult. (zeiden ze)
En nu zo naar boven, nog een poosje tv kijken, dus dames… slaap lekker en tot morgen weer. :slapen: :dag:
Morge!!!
Vandaag zou knuffel komen maar die blijft bij pappa die ziek is dus onverwacht een dagje voor mezelf.
Brrrrrr wat is het koud!!!
mogguh ladies
weer richting werk :dag:
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
Wendy : leuk joh een echo, altijd zo spannend he
Beps : hoop dat je vrij kunt krijgen om dat droppie op te halen
Viva : onderwacht een daagje helemaal voor jezelf, ga er van genieten !!!
Roanna : jullie de jeugd weer verwend met een heerlijk maaltje nasi, lief hoor
Bloem : werk ze !!
Ik weer een heel klein beetje aan het opknappen, kan er nooit zo erg goed tegen om niet helemaal in orde te zijn :mad:
Jeetje Viev, een hele vrije dag…wat moet hè daar nu me… Jou kennende: POETSEN lol2
Ikke wakker maar nog in m’n bedje. Zo rustig opstaan, m’n saunatas vast pakken. Wat boodschapjes, de vaste rituelen en eind vd middag weg.
Goedemorgen ladies.
@Beps: Heel veul plezier vanmiddag.
@Raak: Gelukkig al weer een bietje aan de betere hand.(oog)
@Viva: Zomaar onverwachts een dagje vrij en geen geknuffel dan. Best jammer natuurlijk. Och en inderdaad jou kennende, je komt de dag wel door.
@Mexx: Ik had ff gekeken waar jullie nu naar toe gaan. Ziet er mooi uit zeg! :zon02: Hopenlijk kan dit nu doorgaan zonder problemen.
Verder iedereen… alweer aan of op het werk. :dag:
Ik ga zo snel showeren, want me schoonzus komt zo op de koffie en dan moet/mag ik voor haar en een nichtje een vakantiereisje (bus) boeken bij Solmar. Ze willen weer in September een dag of 12 naar Malgrat of die kanten op en ik vind dat altijd leuk om te doen.
Fijne dag all en vast wel weer tot latersssssssss. :dag:
Viva,lekker een dagje voor jezelf.
Beps,wat een mooie poes,hoop voor je dat je haar snel kan halen en dat het goed gaat met de hondjes samen…
Roanna,was je daar bang voor dan dat de nasi niet geslaagd zou zijn
hahaha
Wendy,leuk een 20 weken echo,willen jullie weten wat het wordt?
Roanna : veel plezier zometeen bij het boeken van reisje naar Spanje
Beps : lekker in de late namiddag naar de sauna, veel plezier !!
Trl : toch nu aan het werk :))
hahaha nou ben al aan de was en stijk maar kom zeker de dag door hoor meiden.
Roanna lekker voor reisbureau aan het spelen, ja ik vind het ook altijd leuk om te zoeken.
Wendy spannend 20 weken echo…tja wordt het roze of blauw
Beps heerlijk naar de sauna, ik ga ook snel heb er zo’n zin in maar heb ff nog geen tijd daarvoor.
Tlr. C al zindelijk snachts
Jac alles goed met puppy??
Raak beterschap hoor meis, het heerst vreselijk collega kon gisteren ook bijna niet uit zijn ogen kijken van de verkoudheid, en die is afgestudeerd aan de zeehonden school tjonge wat hoesten.
Bloem gaaf hoor jou foto’s op de cover…dat wil toch wat zeggen over de kwaliteit.
enne moeilijke weken in het dieet…ik heb er ook last van niet dat ik nu veel eet helemaal niet, maar ben het ritme een beetje kwijt…maar we gaan stug door.
brrrrr heb het nog steeds koud.
Raak,ja ik ben op het werk ![]()
Viva,nee helaas,zijn luier is s’morgens nog zo vol,dat ik het ook nog niet weer geprobeert heb.
Bloem,het begin is er wie weet wat er allemaal nog komt…
Roanna,succes
Pffff net gebeld door mams… M. heeft gefietst op het winkelcentrum en was aangehouden… Geen legitimatie bij zich… Dus zou een bekeuring krijgen, maar zonder legitimatie had hij mee gemoeten naar het buro… En dan mocht hij pas weg als er betaald zou zijn… Maar gelukkig was het bij mijn moeder op het winkelcentrum en heeft zij hem eruit gepraat… Hij schijnt wel erg geschrokken te zijn… Dus dat is wel ff goed! ![]()
Hihi ja hij zal zeker geschrokken zijn.
Ikke lig lekker nog een uurtje plat. Anders val ik vanavond om als we lekker ontspannen zijn.
Kreeg net een berichtje op Facebook: het spijt me, ik wist het echt niet en ik was heel bang dat ik naar de gevangenis moest… haha lekker voor hem!
Mexx : oeps dat zal die in ieder geval geen 2e keer meer doen he :))))
Beps : slaap lekker:slapen:
Mexx,hahahah die is goed geschrokken,die zal voorlopig wel binnen blijven of niet ? hahaha
Mooi zo, die let wel op!!!
Slapen niet gelukt, maar wel lekker relaxed en warm lol2
Hihihi mexx ik had zijn gezicht wel willen zien. Gelukkig was de reddende engel dichtbij.
Beps geniet ervan vanavond mmmmmmmmmm relaxed.
Ik had zijn gezicht ook wel willen zien met meneer de agent… (2 zelfs haha)