Turkisch Tea Time 2012

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx

Roanna,fijn dat je weer terug bent.

Mexx,hoop dat er vandaag zekerheid voor jullie komt.

Bloem,alles weer in het gareel.

Linda,druk met de zolderkamer gemaakt.Dat zijn net van die kamers waar je van alles ingooit.

Mogge all:dag:

Roanna; welkom terug!! :kus: niks gemist hoor, want ik weet ook nog niks!

Vandaag hoop ik duidelijkheid te hebben over de dominicaanse rep! We hebben wel afgesproken dat als dit ook niet doorgaat, dan mogen we blijkbaar niet naar de carribbean en gaan we naar azie!

Ik wakker, maar meer ook niet haha
Iedereen een top dag, ik kom later wel langs :slight_smile:

goedemorgen meiden.

Roanna welcome back zeg maar:dag::kus: de lucht geklaard.
Bloem weer helemaal in het gareel, ik kan nog niet echt de regelmaat vinden maar dat komt wel weer goed, vandaag weer stug begonnen, ik moet en zal die 8 kilo kwijt voor de vakantie. hihihihihi:mad:
Mexx ben je mooi klaar mee, gaat de ene >>>niet door moet je weer verder zoeken en nu weer een>>>wat waarschijnlijk niet gaat. ik zou gaan lopen:chin:
Linda in slaap gevallen op de bank, ik haat het idd Bloem eens stijve nek, of een schouder niet niet wil…neuh laat mij dan maar vroeg naar bed gaan offe:vak02: en daar een tukkie doen.
Raak heb jij nog leuke recepten voor lowcarb???
Beps heerlijk naar de sauna, ik heb ook nog bonnen liggen komt er ff nog niet van, maar wil wel snel gaan.

zo ik weer aan het werk, koud brrrrrrrrrr en moest nog krabben ook:beef:

Viva lust je Witlof?? Ikke vind volgend recept helemaal top: Witlof schoonmaken in dikke repen koken, rauwe ham (50-75 gr pp) in stukjes/reepjes snijden. Ovenschaal de uitgelekte witlof overdekken met de rauwe ham, wat kaas(ik neem meestal witte geitenkaas, iets hoger in energie minder KH’s) en dan 5 min onder de grill: JAMMIE!!!

Goedemorgen dames. :dag:

@Beps: Zo, dat was lekker aanschuiven gisteravond. Bedankt! :kus:

@Mexx: Oh, dat is lekker snel dan he van die gewonnen prijs. Nouja, wat in het vat zit enz. Hopenlijk vandaag uitkomst wat het nu toch gaat worden. Inderdaad in Azie kun je ook nog alle kanten uit. Succes.

@TRL: Ik kreeg net een mailltje van Zoo*er en die hebben een aanbieding voor 4 dagen Budapest met het vliegtuig incl. hotel met ontbijt voor €189, maar helaas geen vertrek op vrijdag, maar wel b.v. 1 maart op donderdag.

@Viva: Jij al moeten krabben. Nou, zo ziet het er hier ook uit hoor. Alle daken wit! Brrrrr… En och… die 8 kilo gaat je wel lukken.

@Beps: Zo, jij weer lekker naar de suana voor een leuk prijsje incl. eten.

@Linda: Ja, dat is inderdaad niet zo handig. Hopenlijk alles nu weer oke!

@Bloem: Ook alles weer op orde kunnen krijgen gister? Nu op naar je volgende reis. Spannend!!

@Raak: :dag: Druk?

@MK: Hopenlijk ook snel weer even te zien hier.

@Jac: Ook weer aan het werk deze week. Lukt het allemaal met het doggie? Zo, je vriendin gaat toch naar ADR he. Leuk voor haar he!!!( Oh ja, bericht van FB ) :wink:

Nou, hopenlijk heb ik iedereen even gehad…Ik heb vandaag weer een gewone dag als alle andere. Ik krijg vanavond wel 2 vrienden van de zoon te eten, want die wilden graag een keer nasi komen eten hier. Nouja… we hebben een kok in huis, dus dat kan.

Iedereen een fijne dag en voor de werkenden… werkse. :dag:

Oh ja… lasagna(wel bewerkelijk) met wokgroenten, gehakt, en als bladen eitjes tot omelet geklopt met kruiden en soja room, laagje wokgehakt afdekken met omeletje en zo door…
en dan afdichten met ‘50 gr’ kaas(ongeveer) JAMMIE!!!

Oh ik slaap op mijn bank trouwens ZALIG haha…(elke vrije avond wel 2 uur lol2)

Mexx,is bonaire geen optie,naar de dochter van Raak?

Roanna,misschien heb ik die aanbieding ook wel in de maibox,maar we hebben al wat op het oog via exp*dia,moeten alleen nog even wachten op de buurvrouw van vriendin of die ook nog meegaat.

Viva,hier zaten de autoruiten ook onder een ijslaagje,maar hoefde niet te krabben,want ga op de fiets naar het werk :slight_smile:

Trl; nee is een optie, carribbean willen we luxe all-in… :wink:

Roanna : nee hoor niet druk, maar zit bijna niet op de computer, ben heel verkouden en met een oog zie ik beetje wazig en dat traant de hele tijd, word ik doodmoe van :frowning:
Viva : nee, heb eigenlijk geen speciale recepten, die van Beps klinken lekker maar ik eet ook niets van varkensvlees dus ook geen ham. Wel veel wokgroente, lekker pittig gekruid als lasagne zoals Beps doet of omelet als wrap en de vulling (rund of kip of vis). 's morgens shake, 's middags opkikkertje en salade, en dan 's avond dus veel groente en klein stukje vlees of vis. Als tussendoortje pak ik 20+ kaas of geitenkaas en noten. In het weekend drink ik wel een wijntje mee hoor
Mexx : Op Bonaire moet je echt van de watersporten zijn : duiken, kiten, wake-boarden, snorkelen want anders is het een vrij dure bestemming om alleen maar in de zon te gaan liggen. Dan kun je idd veel beter AI gaan doen

Viev(En Raak natuurlijk, en alle anderen die meelezen ;)!!) Ik heb dit ‘kookboek’ gekregen via Bloemmie. Is eigenlijk voor hen die vanwege de darmen dingen niet eten.
Veel dingen kunnen wij niet hebben omdat bijv wortels en kool opletten is met KH’s, maar ohhh heerlijke recepten vandaan geplukt :wink:

http://scdiet-kookboek.tripod.com/id1.html

thanx

@ mexx,
Mijn zus gaat eind maart naar de dominicaanse republiek, ook met KLM die heeft een overstap in Parijs…

@ roanna,
Vond je de VB ook zo tegenvallen…? Wij vonden het erg sumier en voor een zaterdag behoorlijk rustig. Heb Yusuf nog even gesproken in de Bodrum stand, Sander was daar ook.

@Wendy: Ja, dat kun je wel zeggen. Was niet veel aan dit keer!! Ik vond een beetje teveel van die geitewollesokken reizen, maarja ik zal daar ook wel te simpel voor zijn. De enige die een mooie grote stand had staan was Corendon, Schiphol en bij de cruises. Die hadden het behoorlijk druk. Wel voor het ongeluk. Ik had Yusuf wel gezien, maar Sander niet. Had er nog wel opgelet, maar niet tegengekomen.

Hoe is het verder met jou nu? Groeit alle naar behoren?

@Raak: Oh, vervelend is dat dan he. Ik herken het. Loopt ook alles zo lekker door als je oogschaduw/podlood of dergelijke ophebt. Nou, hopenlijk niet al te lang last van.

Hiero ook lekker wezen fietsen al deed t wel een beetje pijn aan de longen

Grappig van dat kookboek, ik gebruik t bijna nooit behalve de pannenkoek-muffin recepten enzo. Echt het bakken. Mn paps had laatst zoiets lekkers voor me gemaakt, idd een tortilla van omelet. Was zalig. Ik merk wel nu in de winter dat het lastiger is qua groenten en zeker fruit. Tomaat en komkommer smaakt nergens naar, groente wil je stampen en fruit is net water

@roanna mmmh lekker nasi!
@wendy jammer dat de vakantiebeurs tegenviel. Misschien ook al te vaak geweest of jullie weten zelf heel goed wat je wilt.

Rustig dagje hiero. Maar kom mn tijd wel door

Beps : thanks zal er zeker eens in gaan neuzen :slight_smile:
Wendy : zeker jammer dat de VB tegenviel, maar denk zoals alle beurzen dat die ook gaat teruglopen, minder standhouders, minder bezoekers
Roanna : hoop echt ook dat het snel over is, zoooooo beu
Bloem : ik eet geen fruit vanwege de suikers maar eet wel veel : witlof, snij- en sperciebonen, prei, bloemkoop, wokgroente en uiteraard veel uien en knoflook