Mexx,en een andere organistatie die niet met Arke vliegt?
Ik druk op mn werk.
TRL: nope…
Maar we zijn eruit!! Ik mag weer in het lijstje… 12 maart Dominicaanse republiek!
@ mexx fijn dat het snel opgelost is, maar wel vreemd dat er geen andere mogelijkheden naar dezelfde bestemming zijn. maar ach, je gaat weer in het lijstje
de rest, goedemorgen! t mag nog net. ff gauw naar de sportschool. zonnetje schijnt, heb echt het idee dat het voorjaar eraan komt, al is het niet warm.
Bloem; we hadden een riu hotel geboekt, en dat wordt alleen aangeboden door holland int. Dus dan is de enige mogelijkheid een losse vlucht, losse accommodatie en losse transfer… En die vlucht dan via mexicocity… En dat wil mams niet…
Dus nu met klm naar de dominicaanse! ![]()
Lekker hoor, ik ga snel kijken voor het lijstje(Hihi op het werk, geen MAC dus kan makkelijk knippen plakken lol2)
**Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
**Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
Mexx : heerlijk hoor, waar ga je heen, plaats en hotel ?? KLM blijft de beste om mee te vliegen echt waar:vak02:
@ mexx owhzo, daar zullen die hotels dan ook niet echt blij mee zijn geweest denk ik. maar gelukkig al een oplossing gevonden. mexico komt dan wel weer een andere keer denk ik zo
hiero een uurtje mezelf afgebeuld. ff lunchen en dan weer een beetje de zondagsdingetjes doen, opruimen enzo.
Raak: we twijfelen tussen: Iberostar Punta Cana en het Dreams Punta Cana…
Mexx : ben in het Gran Bahia Principe geweest en dan het adults only : Amber, was echt heel goed !!
Mmm krijg net een bericht van mijn collega dat klm vanaf maart stopt met dom rep… Pffff dat ga je toch niet menen toch?
@mexx: het zit je ook echt niet mee he
@beps: is aan het kijken voor evt… (lijstje)
@bloem: nog gefeliciteerd met broer!
@roanna: nog niet langsgeweest.
@linda: ook nog niet of ben je nog steeds aan partyen hahaha
Verder lekker rustig weekend geweest. Soms zo lekker!!
Ja mis Roanna ook… Mn GU maatje…
Ikke thuis, nu 2 vrije dagen. Gewoon genieten en dan dinsdag lekker een dagje(avondje helaas) Sauna. Gister gelukje, een kennis had een kaartje voor me om met 2 pers ‘gratis’ naar de ‘commercieele sauna’ hier verderop te kunnen. Moeten we alleen daar een lunchbuffet(of dinerbuffet) bijboeken… PRIMA toch: 2 pers hele dag incl lunch voor minder dan 40 euro… IK iser blij mee…
Goedenavond meiden.
Zo, daar is ze weer dan. Heb even de tijd genomen om na te denken en kwam tot de conclusie… ik kan toch niet zonder jullie, lol2 dus kom gewoon weer ff op de koffie of thee. Wat jullie maar klaar hebben. Maakt niet uit!
Met velen van jullie heb ik nog wel kontakt gehouden en alles is voor zover het mij betreft uitgesproken ( achter de schermen, zeg maar) en hoop weer mee te kunnen beppen.
Ik heb natuurlijk wel mee zitten lezen al die dagen, maar spring nu zo weer ff in hoor.
Iedereen die jarige familieleden had, alsnog gefeliciteerd.
@Mexx: Wat jammer van jullie reis naar Mexico en nu weer achter de K*M aan om te zien of die nog richting de DR vliegt.
Wat was nu eigenlijk je prijs die je hier op het forum had gewonnen. Heb ik dan toch wat gemist?
Meiden… ik wil jullie nog bedanken. Je weet zelf wel waarvoor. Ik waardeer dat zeer! :kus::kus:
Wij waarderen jou lieffie en dus: Blij dat je er bent… hier lekker:
Neem maar wat je lekker vind
@roanna: welkom terug
@jac: ben al klaar met feesten hoor, waren gisteravond net na 23 uur weer thuis toen op de bank in slaap gevallen en om 1 uur maar naar bed gegaan, lekker uitgeslapen daarna een begin van opruimen/uitzoeken van spullen van zolderkamer, begin is er maar nog lang niet klaar
@ linda, owh op de bank in slaap gevallen… hopelijk geen stijve nek?
ikke de goede voornemens (niet per se begonnen op 1 jan- maar gewoon weer ff in 't gareel) uitgevoerd. huis beetje bijgehouden, lijf ook, sportschool geweest, eten netjes voorbereid, studie weer opgepakt en nu de laatste dingetjes doen en voor 23h in bed… hopelijk… regelmaat enzo…
mogguh
maandag…![]()