Turkisch Tea Time 2012

De geruchten gaan dat arkevlaai mijn bestemming per 1 maart niet meer aanvliegt… Dus dat is ook weer lekker… :frowning: Ben dus even aan het bellen…

mogguh ladies

uitgeslapen
@ raak nee het sporten lukt wel,de studie 0.0 motivatie voor
@ mexx beterschap

En ook Mexico mag uit het lijstje!!! Gadverdamme… daar gaan al mijn vakanties!!!

Ik niet op 1 oor, maar gewoon aan het werk :frowning:
Hier om 7.30 heel druk, nu zo naar mn zus, en dan daar verjaardag vieren. Slapen op de terugweg en dan morgen weer om 5.30 op :(!!!

Tot laterssss

Mexx,wat balen zeg,En is er geen andere optie?

Nope… Er wordt gewoon gezegd: je kunt naar een andere bestemming gaan kijken…

@mexx
Oh lekker dan, niet echt je geluksdag vandaag…

Nee zeker niet… :frowning: Dus vanavond komen mijn ouders bij ons… en heb dus een stapel gidsen mee…

Mexx : jeetje meis dat mooi k.t en daar moet je dan door zelf te bellen achterkomen pfffff. Nou succes dan maar met zoeken vanavond
Beps : dacht dat je vannacht gewerkt had :frowning: gefeliciteerd en een fijne avond. Morgenvroeg weer op dus idd op de terugweg maar even oogjes dicht, tenzij je achter het stuur zit natuurlijk he :)))
Bloem : oh dacht ook het sporten. Moeilijk is altijd als je uit je ritme van studeren (of sporten ofzo) bent om er weer goed in terug te komen, succes
MK : voor jullie ook een fijn weekend

he? mis ik iets?
@ mexx hoezo mexico eruit? wat is er gebeurd?

hier balen trouwens, gisteren samen met mams kado besteld, online, voor broer, die is vandaag jarig, voor 21h besteld op een werkdag, de volgende dag in huis… niet dus… flink balen, geen kado dus

Bloem: arkevlaai heeft de vluchten naar Puerto Vallarta eruit gegooid…

Bloem : gefeliciteerd met je broer, wel balen dat jullie nu geen cadeau hebben

@ mexx he getver, das wel echt balen dan… gaat er niemand anders?
@ raak, thanks, was gezellig al was het wel met dezelfde mensen als 2 weken geleden maar voorruit. hij krijgt zn kado heus wel en vond het niet heel erg erg. we hebben Mr. Poppers Pinguins gekeken met de kids en was eigenlijk heeeel erg leuk!

Mexx giga balen zeg!!! En nu?? Al in de mood om te zoeken???

Bloemmie: Nog gefeliciteerd met Bro… en wat in het vat zit verzuurd niet moet je maar denken. Als het maar gezellig was…

Ikke verrot. Was gezellig bij mn zus, Rubbie reed, maar ikke… ikke sliep(gelukkig) en nu weer ’ fris en fruitig’ naar mn baas

Mogge all
Bloem : fijne verjaardag gehad, leuke film gekeken. Wij hebben ook weleens hoor dat we 2 of 3 verjaardagen hebben kort na elkaar met steeds dezelfde mensen/familie hihi
Beps : jij bent alweer zeer ijverig aan het werk na ook een gezellige avond
Ik gisteren een klein beetje kapot goud verzameld, 1 oorbel, gebroken ketting, armband kapot slotje, ring steen eruit dat soort spul, naar de goudbus en…….kreeg er 680 euri voor, wist niet wat ik hoorde, had op zo’n 300 euri gerekend. Dus altijd goud, al is het helemaal kapot, bewaren
Fijne zondag all :dag:

Alternatief is er niet, of nou ja… Kan wel… Maar dan moeten we het los gaan boeken en overstappen in mexico-city en dat ziet mams nie zitten!!

We hebben al wel gezocht, maar het is lastig! Misschien dominicaanse ofzo…

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Mexico - Puerto Vallarta
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx

Goedemorgen meiden.
Mexx dat is mooi balen jamaica misschien??
Raak mooi bedrag hoor voor je oude goud.
Beps werkse
Bloemmie nog van harte met bro en ach hij is volwassen dus later zijn kado zal geen probleem zijn.
Vandaag zondag geen idee wat we doen we zien wek misschien gewoon lekker thuis.

Bloem,nog gefeliciteerd met je broer.

Mexx,dominicaanse is ook mooi toch? Was dit nu de reis waar je broer,schoonzus en kleine meid ook mee zouden gaan?

Viva,lekker relax dagje. Hier ook nog geen idee wat te gaan doen.

Trl; nee die gaan zoiezo niet meer mee!!

Viva; heb ik al naar gekeken maar is zo’n 2000 euro duurder dan wat we nu betalen… En we moeten al ruim 1000 hoger gaan zitten…:wink: