Turkisch Tea Time 2012 deel 7

Roanna toetsenbord op amerikaans zetten rechts onderin.

Denk dat mijn laptop overleden is,krijg hem niet meer aan :mad:

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

ff de batterij resetten door opnieuw erin te doen? ff nachtje aan de stroom en morgen weer proberen…? wel balen… apparaten moeten het gewoon DOEN!

Bloemmie lekker een bonus, en balen van de rest!! Gewoon rustig nadenken…

ik thuis, nu lekker chillen en slapen!!

Denk dat de batterij aan vervanging.toe is,gebruikte die al lang niet meer altijd aan het stroom,zal hem er morgen eens uithalen en kijken wat er dan gebeurt

@ hij doet ut weer. :cheer: Ik had even gegoogeld en daar stond…even de shift en de ctrl knop gelijk indrukken en voila, hij doet het weer. Ik denk dat ik in de vooravond op andere toetsen heb zitten drukken, waardoor alles in de war raakte.

@Bloem: Pfff…galaanvallen. Zeker geen pretje en gelukkig dat er wat aan gedaan wordt. Ik heb weleeens galkolieken gehad en ook dat is zo pijnlijk, dus weet wat jij dan zo’n beetje constant moet doormaken. Beterschap en hopenlijk kan je snel geholpen worden.
@Beps: Poe hee…dan moet jij nog een eindje werken om weer vrij te kunnen zijn. Jij ook sterkte dan.
@TRL: Och nee toch!! Dat kun je nu eigenlijk niet gebruiken. Hopenlijk niet al teveel schade en anders…tja… zal een nieuwe/andere moeten worden vrees ik.
@Raak: Nouja… we nemen het je niet kwalijk dat het bericht niet doorkwam. lol2 Het moet ook van zoooover komen, dus kan het weleens haperen. Lekker voor de kat z’n k*t zitten typen dus. Nouja, gelukkig heb je vakantie en alle tijd en mooi weer, dus gewoon weer een keer proberen. Hihihi.

Dames… voor zo weltrusten. :slapen: Tot morgen. Oh ja…ik heb de bonnen voor de kerst binnen en heb nog een leuk rokje bij de V & * gescoort voor €9. Afgeprijst! Toedels…

@Bloem: Oh ja Bloem…die leuke bounus. Denk er maar goed over na en doe er wat leuks en/of nuttigs mee. Mooi meevallertje toch!!

Jazeker. Wacht denk ik ff af wat er na de belasting overblijft. Deel gaat dan richting verstandig en ander deel ga ik lekker opmaken.

@roanna heb ik ook wel eens gehad. Zo’n magische toetsencombo en dan ineens is alles in de war

@trl ff de batterij eruit en weer erin. Nieuwe batterij is misschien paar tientjes en alles verholpen. Niet per se nieuwe kopen hoor. Tenzij hij echt op is maar dan heb je tenminste alles geprobeerd

@beps werk ze dan maar. Hopelijk zijn de mensen een beetje lief voor je en is het gezellig met de collegas

Hier love actually gekeken. Leuke kerstsfeer film. Nu proberen te slapen. Nog even en dan weekend awhhh…

Owh ja. Roanna wat voor rokje is het? 9 euro is geen geld! Lekker scoren zo dan

en daar ben ik weer… nou ja, eigenlijk niet weggeweest. buikkrampen, pijn, stank, boeren, zuur en hartkloppingen. heb dus echt 0.0 geslapen. ben helemaal hyper. dus maar weer opgestaan… ben benieuwd hoe lang deze high duurt voordat de batterijen leeg zijn…

Ik ook wakker, moet niet gekker worden!! Wekker loopt af, Rubsje zegt: opslaan!! Ik: 5min snooze? Zegt die gek: dat hebben we al 2 keer gedaan…
Loopt die wekker al voor de 3de keer af en ik(compleet met slaapmasker) slaap gewoon erdoor heen… Maar lekker geslapen!

bloemmie sterkte vandaag!
trl: idd de batt vervangen! Je kan die ook nog eerst laten doormeten maar na 2/3 jr max zijn ze eigenlijk af-over-klaar…

latersss

:NETHERLANRaak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse:NETHERLAN

Mexx: 2 t/m 4 februari Parijs[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Bloem: 28 april t/m 05 mei 2013: Barcelona (cursus Spaans)
Bloem: 05 mei t/m 12 mei 2013: Valencia (cursus Spaans)
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Roanna: 18 Juni t/m 25 Juni : Monart City Alanya[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …

**29/12 MK & Bloem
**[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]13/12 Trl

Heb de batterij eruit gehaald,en toen deed tie het weer,had al heel lang de batterij niet meer alleen gebruikt altijd aan snoer dus…

Goedenmorgen.

@Bloem: Oh, wat vreselijk weer en dan moet je toch weer de hele dag aan het werk. Bah…
@Beps: Zo, weer goed geslapen en zelf moeite met opstaan. Hihihi.
@TRL: Oh, gelukkig maar. Niet al veel bijzonders aan de hand met je lappie. Tja… wij doen het eigenlijk ook altijd aan de draad, alhoewel ons lappie aleen s,avonds wordt gebruikt door kokkie om de krant te lezen en te youtubben. (muziek zoeken en luisteren en opslaan)

Nou, verder hier niet veel te vertellen…Of toch wel? Ik kon gister wel mee met een gratis busreisje naar Dusseldorf via omroep GLD en had me ook aangemeld, kon nog mee, wilde kokkie niet mee, dus weer afgezegd. Wilden andere streekgenoten me wel ophalen om naar Arnhem te rijden (opstapplaats) maar die ken ik alleen van FB, dus heb even een leugentje om bestwil verzonnen, waarom ik toch niet meekon. lol2 Gisteravond las ik dat het een geweldige dag was geweest. Rondleiding studio, gratis koffie en lunch en busreis …allemaal gratis. Jammer…voor mij achteraf.

mogguh
Bloem : jeetje meis zoveel galaanvallen, hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden hoor :kus: Wel lekker van de onverwachte bonus, uiteraard een beetje verstandig mee omgaan maar ook een beetje jezelf verwennen tuurlijk. Je hebt dat gewoon zelf verdiend. Veel plezier met de voorpret ! Enne ja van die bon : zoooooo balen
Beps : jij zo lekker vast geslapen dat je zelf gewoon door de wekker heengeslagen bent. Dat is dan een hele verbetering he
Trl : jouw lappie deed het niet meer maar gelukkig was het een simpele batterij-kwestie lol2
Roanna : och jeetje wat zonde van dat leuke gratis reisje, maar ja komt vast nog wel een keertje en anders gewoon alleen meegaan joh, je hebt zo aanspraak toch. Je toetsenbord doet zo te zien ook weer alles wat jij wilt dus gelukkig ook makkelijk opgelost
Ik heb het hier eigenlijk best wel druk hoor, veel feestjes, naar strand, uit eten, happy hours aflopen dus…….niet zoveel tijd over hahahaha
Fijne dag all :dag:

zo ik ben er weer. nog steeds high van de hyper. wel met giga hoofdpijn maar heb echt hard gewerkt vandaag

@ roanna owh wat zonde dan dat je toch niet zelf mee bent gegaan… volgende keer wel doen hoor, als kokkie niet wil, dan zelf de bloemetjes maar buiten zetten… jammer

@ raak owh klinkt heerlijk…

@ mexx zo’n cruise naar newcastle. is dat nou eigenlijk wat. je komt volgens mij om 9h aan en moet om 16h al weer terug zijn in de haven… is het wat? de moeite?

verheug me wel op de vakantiebeurs. ga lekker snuffelen tussen de reisjes. wil nog heel graag naar Marokko, weet precies wat ik zoek, maar misschien beter vast een Spaans talig lang, misschien 3 weken Cuba of Mexico ofzo… lijkt me wel leuk om daar te oriënteren.

Bloem, ik vond het eigenlijk wel erg leuk!! :slight_smile: Je hebt niet super veel tijd maar Newcastle is ook niet echt megagroot hoor, dus genoeg tijd om je te vermaken! Je kunt bij boeking ook meteen de bus reserveren naar de stad!

Let wel op, de tarieven zijn erg leuk voor de overtocht, maar het eten en drinken aan boord is duur!! Wij hadden zowel ontbijt als diner erbij geboekt en dat tikt behoorlijk aan! Al was het wel erg lekker hoor :wink:

Ik vond het leuk om een keer te doen, zou alleen zelf niet meer zo snel in een weekend gaan, veel dronken jongeren aan boord die wat langer gaan en al op de boot flink gaan indrinken… En de hutten zijn wel vrij gehorig. Dus mocht je gaan, neem oordoppen mee :wink:

En Mexiiiiiiiiiiihiiiiicoooooo is amazing!!! Maar niet geheel onveilig, hou daar wel ook rekening mee! Of je moet door Yucatan gaan reizen! :zon02:

TRL, Roanna en Linda, bedankt voor jullie kaart!!! :kus:

Thank Mexx. Denk ook wel dat ze het flink durven te vragen op zo’n cruise. Je kunt toch geen kant op dus je moet wel. Nog maar ff dat idee parkeren dus.

Snap er trouwens nix van. Ben nog niet eens echt moe ofzo. Strax hopelijk wel lekker slapen.

@bloem
Dat klinkt allemaal niet fijn, balen hoor. En het ging zo goed…
Gelukkig dat ze die galblaas eruit gaan halen, steeds die aanvallen is ook niks.
Weer volop plannen aan het maken, leuk hoor.

@roanna
Toch geen reisje, jammer hoor.

@raak
Gaan jullie ook kerst vieren of is dat daar helemaal niet?

@Beps
Lekker slapen met het masker, ben je ook meer uitgerust 's morgens?

Ik ga morgen een dagje met hubs winkelen. Er wordt vies weer voorspeld, misschien toch maar ‘overdekt’ kiezen voor de zekerheid.

Bloem,collega van mij is afgelopen september maand naar marokko geweest,erg mooie fotos van gezien,hij was er ook goed over te spreken, hij is met koning aap geweest erg bereisd reis gezelschap zei hij…

Wij vanavond ketstviering gehad op school van c erg leuk.daarna nog een vriend uit turkije met zijn vriendin op visite gehad,was ook erg gezellig.