Komt ook door FB denk ik… Je volgt t meeste al…
pfff moe…
Komt ook door FB denk ik… Je volgt t meeste al…
pfff moe…
Ik denk inderdaad ook dat het gedeeltelijk komt door FB.
Hier eerst druk met de sint, nu weer Huis versieren, kerstkaarten schrijven, handbal, kinderkoor en natuurlijk nog werken. Deze week moet M. 3x repeteren, de 24e treden ze op in de kerk, ik blijf halen en brengen. Vanavond de dekkingsoverzichten van de zorgverzekering vergeleken en besloten wat we gaan doen. In de kerstvakantie gaat G. een spoedcursus volgen met zwemles, 5 ochtenden zwemmen. Er blijft weinig tijd over voor mijzelf.
Ik net thuis. Moe. Ugh. Morgenmiddag ziekenhuis
@mk dat klinkt inderdaad wel heel erg druk
hopelijk vind je tussendoot nog wat tijd voor ontspanning voor jezelf
Bloemmie: sterkte vandaag…
wij uitgeslapen, Rubsje moest in lelijkstad werken hihi. Ik begin aan m’n 7 diensten, dus rustig opstarten.
we hebben besloten dit jaar geen kerstversiering op te hangen. Gewoon omdat we zo druk zijn…
ook(sorry lieverds) dit jaar geen kerstaarten…
we zijn even aan t verstoppen, volend jaar beter
mogguh
@ beps begrijpelijk hoor… je moet er maar net zin in hebben…
:NETHERLANRaak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse:NETHERLAN
Mexx: 2 t/m 4 februari Parijs[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Bloem: 28 april t/m 05 mei 2013: Barcelona (cursus Spaans)
Bloem: 05 mei t/m 12 mei 2013: Valencia (cursus Spaans)
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Roanna: 18 Juni t/m 25 Juni : Monart City Alanya[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …
**29/12 MK & Bloem
**[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]13/12 Trl
Beps,rubbie lekker dichtbij vandaag…
Ben benieuwd of al mijn kerstkaarten aankomen,zaten wat kleinere formaten tussen…
@trl
Hier wel hoor!
@bloem: succes
@trl: hier is ie aangekomen hoor
Goedenmorgen.
@TRL: Hier ook hoor en hij hangt bovenaan bij de andere vele kaartjes. Hihihi,
@Beps: Neem niemand iets kwalijk. Als iemand om wat voor reden geen tijd of andere reden heeft om een keer geen kaartjes te sturen, moet dat ook goed zijn. We houden toch wel kontakt.
@Bloem: Sterkte vandaag en hopenlijk kom je wat te weten, zodat er weer aan gewerkt kan worden.
@MK: Begrijpelijk dat jij het met die twee kinderen van je ook wat drukker hebt. Ze zijn nu ook op een leeftijd dat ze overal opzitten en dergelijke. Dat weet ik nog wel van mijn eigen vroegah. Hoort er allemaal bij.
@Jac: Al even niet gezien, maar komt vast wel weer even aanwaaien.
@Viva: Ook al even niet hier gezien, maar zal ook haar reden wel hebben. Druk, druk, druk enzo.
@Linda: Probeert gelukkig zo nu en dan ook even weer langs te komen.
@Raak: Die het verst weg zit, komt in ieder geval dagelijks nog even langs om haar ervaringen met ons te delen.
Verder…is mijn mening… kan het zo zijn dat velen meer op FB doorbrengen en daar ben ik er zeker een van, maar deze verhalen en de dingen die wij in het verleden hier deelden, zal ik nooit via FB doen. Dat vond/vind ik juist het unieke van deze site en dit TTT forum, je kon hier eigenlijk altijd alles aan elkaar kwijt. Dit is gewoon een openbaar forum, maar niemand in mijn familie en vriendenkring weet iets van dit forum af en dat vond ik altijd prettig en wilde en wil het nog steeds, zo houden.
Ik gebruik FB met name in het begin veel, voor die spelletjes maar daar ben ik zo goed helemaal meegestopt vanwege mijn schouder. Ik zet er zo nu en dan wat foto’s op en doe graag mee aan gratis win wedstrijden, spreuken en gezegdes en praat zo nu en dan met mensen op FB die ik in de loop der jaren daar ontmoet heb en dat zijn allemaal mensen uit mijn eigen omgeving/streek en dan gaat het meestal niet om of over prive zaken. Heb het afgelopen weekend weer eens opruiming gehouden op FB en heb er weer zo’n 50 weggestreept, waarvan ik dacht… wat moet ik daar mee.
Mijn chatfunctie heeft nooit aangestaan, want dat doe ik daar ook al niet, omdat ik daar geen behoefte aan heb, maar als ik iets prive te melden heb, doe ik dat door een prive berichtje te sturen. Ik weet niet hoe jullie FB gebruiken, maar ik krijg niet veel mee van jullie, wat wij vroeger hier zouden bespreken. Eigenlijk helemaal niets en ik zet zelf ook weinig prive op FB. Maargoed…iedereen doet het op zijn eigen manier.
Ik zeg nu bv… dat ik zo even mijn haar in de verf ga zetten lol2 en vanmiddag even naar de stad ga, om kadobonnen te kopen voor de familie, voor kerst en dat weten jullie alleen. Hahahahaha.
Iedereen een hele fijne dag en voor de werkenden… werkse. :kus:
Mooi dat er toch wat kaartjes aangekomen zijn
mijn vriendin heeft namelijk een speciale kaart (nog) niet gehad,daar baal ik wel van,maar ja wie weet komt tie nog.
Roanna,lekker de haartjes weer in de verf vandaag en bonnen kopen altijd leuk. Wil me ouders ook nog wat geven,krijgen elk jaar wel een kalender met foto’s van C,waar ze heel blij mee zijn,maar wil er ook nog wat bij doen,maar nog geen idee…
Fb zit ik wel veel op,maar zie niet alles van wat iedereen hier erop zet,krijg soms het idee dat je alleen dingen ziet van mensen waar je veel op de pagina kijkt ofzo…
Viva,waar zit je al een tijdje niet gezien,alles goed?
Ik denk dat ook tegenwerkt dat we/ ik vak niet online kunnen…
Ik mik ook niet alles op FB! Echt niet. Verbaas me daar ook vaak over.
ik wil niet altijd hetzelfde hier vertellen, maar veel meer beleef ik niet lol.
nu maar eerst de schapjes, dingen voor naar m’n werk. Vandaag begint dus de reeks van 7 diensten, 2de kerstdag is m’n eerste vrije dag va nu… Vrijdag m’n nagels, morgen koffievisite. Dit jaar s omgevlogen…
Ja drnk dat we ook allemaal een beetje in een dippie zitten. Alles is al eens besproken zeg maar. Maar goed
Maandag chirurgenoverleg. Galblaas verwijderen. Hoor dus 24e of na de kerst wanneer ik langs kan komen voor chirurgisch consult. Denk dus in 2013 operatie (kijkoperatie- drie gaatjes ofzo). Daarnaast medicatie om de pijnaanvallen handelbaar te houden. En afwachten dat de prednison zijn werk doet voor de overige ontstekingen. Ben mega moe dus mn lijf is hard aan het werk. Dus… Dat was het vanuit mij… Nog geen verbetering voorlopig maar wel aktie verder. To be continued.
pfffff is mijn post van vanmorgen weg ![]()
Bloemmie: Mijn gal gaat wss bij de operatie eruit… 2-3 gaatjes is voor alleen je gal genoeg ja…
Pfff die aanvallen zijn DODELLIJK!!!
ja heb er nu dus 2 weken last van. kan nix eten zonder mega aanvallen te krijgen, maakt geen ruk uit wat: appel, sap, salade of vlees, ei of kaas… maakt nix uit. vanwege de crohn nu dus deze beslissing
sjit man, werd net gebeld. moest voor die mysteryshops een auto ‘kopen’ en ben bij 1 van de proefritten geflitst. heb geen eens een auto en toch geflitst… sode…
wel goed nieuws, werd bij de baas geroepen. krijg nog een bonus mee, zomaar, meteen met dit salaris ook al. wow… ben echt overdonderd, had het niet verwacht. wist wel dat er een 2 of 3 % bonus in mei is, als alle boeken afgehandeld zijn enzo, maar dit had ik echt niet verwacht. nu natuurlijk afwachten hoeveel er na de belasting over blijft. moet ook nog belasting terugbetalen, die boete dus en nog wat uitstaande rekeningen, maar zit nu te prakiseren wat het slimste is met het geld. ga denk ik wel naar de kapper lekker, en misschien toch een klein kerstkadootje kopen, of een staatslot… lekker om over na te denken… om alles op te maken hahahaha… maar dat doen we maar niet.
Bloem,kan je het niet gewoon op je rekening zetten voor achter dr hand…je weet het maar nooit of er nog wat stuk gaat ofzo…
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer
ja dat kan ook, maar heb natuurlijk nog schuld bij de bank. wil het grootste deel gebruiken om daar extra op af te lossen,. tis alleen leuk om erover te fantaseren waaraan ik het uit zou kunnen geven, als ik het uit zou willen geven (auto… kadootjes… reisje…)
Ik wil wat typen hier, maar mijn toetsenbord is helemaal in de war. Krijg de vreemste tekens als ik b.v. een vraagteken wil zetten.
= krijg ik dan. Wie weet wat er mis kan zijn. Ik wilde reageren op bloem, maar er stond zo,n vreemd verhaal, dat ik eerst maar uit moet gaan zoeken wat er hier mis is. Latersssss.
Gewoon ff opnieuw opstarten. En je toetsenbord instellingen checken