Bloem,respect hoor hoe jij het toch altijd weer voorelkaar krijg… Beetje puzzelen en rekenen en dan toch doen wat je wilt,petje af.
Hey hey daar was ik dan weer.
Sorry het inloggen thuis is echt drama op het werk gaat het dan weer wel en dan weer niet.
Beps heel veel sterkte hoor, lees het nu allemaal pas…knuffel voor jou.
Bloemmie beterschap …gelukkig ga je naar de dokter, en wil kijken voor koophuis en vakantie
tja een mens moet toch wat te wensen hebben nietwaar.
Tlr. zag leuke verrassingen voorbij komen op fb en C. had ik al gefeliciteerd he op fb.
Roanna ja gewoon een nieuwe oogmeting laten doen…wat een onzin dat ze de bril niet beter kunnen krijgen.
enne rustig aan he, weer misselijk geweest das niet goed he.
Mexx jij geniet heerlijk van askim zo te lezen.
Mk. jij drukke dag vandaag met de kids en sint…G. vind de pieten leuk, vanmorgen stond ze bij mams op de vensterbank
te kijken naar buiten, de school naast hun huis had de sint dus, en de pieten hadden het door dat allemaal kleintjes
voor het raam stonden te kijken…dus die gingen even uit hun dak voor die kruimels hahahha.
Raak jij geniet heerlijk in de zon, gelukkig gaat het beter met kleinzoon.
Gisteren bericht dat mijn vriendin na 35 jaar door haar man in de steek is gelaten…nou dat viel als een emmer koud
water op mijn dak zeg, dat verwacht je toch niet.
Hier op het werk druk druk druk…en nog steeds met dat rukprogramma in de weer…ik wordt er zo ondertussen gestoord van…maar ja dat roep ik al vanaf 2007 moet toch niet gekker worden he.
Viva,ja felicitatie is overgekomen :).Dat is zeker schrikken dan voor je vriendin en voor jouw ook natuurlijk.
Jeetje Viev!! Wat een klap moet dat zijn…
ik kreeg bericht dat het einde vrijdag zal zijn… Pfff elk bezoek gaat ze een stukje dood, neemt ze een stukje afscheid van haar leven. En dus nu vrijdag… Pffff
sorry btje ego nu… Maar t houd me behoorlijk bezig.
etentje gister met familie super gezellig. Iedereen bedankt namens H&J en ze vonden het kadootje erg goed gevonden.
@beps en viev heftige betichten hoor.
Ik kon kiezen, opname en prednison infuus of thuis stootkuur prednison. Heb het laatste maar gekozen maar ben NIET blij. Vooral ook erg verdrietig.
Knufffff
Goedemorgen.
@Beps: Dat is zeker heftig. Maarja…voor de persoon in kwesite een verlossing denk ik, alleen niet fijn voor de achterblijvers, hoewel die er nu wel op voorbereid zijn en dat is toch anders als zo plotsklaps. Natuurlijk houd het je bezig, daarom… sterkte.
@Bloem: Ook al niet zulke vrolijke berichten. Geen warm water en nu zelf toch ook weer aan de medicijnen. Tja… soms moet je keuzes maken, die niet meevallen. Jij ook sterkte.
@Viva: Tja, vond het ook allemaal een beetje vreemde gang van zaken daar bij SS. Net of zet het niet wilden verkopen, omdat ik het montuur gratis had.
Dat is zeker ook heftig van je vriendin. Het is ook schering en inslag. Hier de buren aan de overkant gaan ook apart verder. Is dan wel niet in de steek gelaten, maar het zijn mensen… waar je het nooit van verwacht had.
@Raak: Jij zal je wel weer vermaakt hebben bij al die feestjes en boottripjes. Nou, wij mogen a.s vrijdag sleeen. Wordt 10 tot 15 cm sneeuw verwacht. :mad:
@MK, TRL: Vandaag nog even druk voor en met de Klaas.
@Jac: Ja, dat zal. Je was toch nog niet zolang geleden ook al naar de kapper geweest?
@Mexx: Vermaken jullie je ook nog een beetje daar? :wub:
Zo, heb net even de was opgehangen… meegedaan aan allerlei gratis gifts op FB. Hahahahaha.Nu weer verder zoeken voor een vakantie en straks even schapjes doen. Iedereen een fijne dag. Btw… nu een heerlijk zonnetje hier, maar wel erg koud. Brrrr…
goedemorgen
wow mooie updates, sluit me daar maar even bij aan anders wordt het wel errug veel van hetzelfde he :)))
Beps en Bloem : :kus::kus:
Viva : dat is balen he als je zo’n bericht krijgt na al die jaren
Roanna : zooooo 15 cm sneeuw, niet jouw favoriete dag dus
Voor iedereen een superfijne Sinterklaasavond vanuit een warm en zonnig Bonaire
@bloem :kus:
@beps: heftig hoor!
@viva :kus:
@roanna: ik ga om de 5 weken
Moet ik wel anders wil het niet meer zitten. Ik krijg daarom ook korting van mijn kapper ![]()
Ik moe sinterklaas geweest op het werk en morgen gaan we met kerst aan de gang!
fijne sinterklaasavond allemaal. ikke warm gedoucht, je weet het tenslotte maar nooit. weer waakvlam uit. krijg er een punthoofd van maar uiteindelijk warm kunnen douchen. nu even chillen en vroeg naar bed. zoveel pijn. medicijnen in huis, morgen de 1e (mega)dosis nemen
Bloem,sterkte :kus:
Wij alles weer achter de rug,mag nu wel 2 januari zijn ![]()
truste all, hoop dat de Sint jullie verwend heeft
Trl : 2 januari is nog wel ver weg he :))
Ik ga nu volop genieten van de periode tot 2 januari :cheer:
Sinterklaasavond weer goed doorgekomen, wat waren ze blij!!! Ik had nu voor het eerst rijmpjes gemaakt, ze vonden het helemaal geweldig.
mogguh
@ mk wat leuk! fijn dat genoten hebben
hiero binnenkort de kerstspullen te voorschijn slepen. heb veel vrij met de kerst, dus heerlijk. heb grootste plannen voor de kerst en oud-nieuw. varierend van uitgaan tot hele dagen in pyjama rondhanden (as usual) verheug me er nu al op hahahaha
:dag: vandaag werken, eerste dag deze week! Gisteravond naar Hans Klok geweest, echt zoooooo gaaf!!!
[INDENT]:NETHERLANRaak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse:NETHERLAN[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
En de verjaardagen nog …
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[/INDENT]
Raak,idd is 2 januari nog ver weg…Heb zo’n hekel aan de kerstdag bah bah
Bloem,jij grootste plannen weer,lekker hoor.
Mexx,sterkte weer met werken
Ikke wakker en zie een witte wereld…
spierpijn: gister voor de tweede keer naar de sportschool geweest…
straks naar de longarts benieuwd wat ie verteld…
mogge
Bloem : jij een lekker vooruitzicht dus, allemaal dingen doen die je leuk vindt, super !
Trl : gelukkig is de kerst ook weer zo voorbij, en stiekem wil je tuurlijk ook niet weer een jaartje ouder worden he ![]()
MK : wat leuk om te horen dat ze zo genoten hebben. Nu is de leeftijd daar ook al voor he om de rijmpjes te lezen en te begrijpen
Beps : oeps spierpijn van het sporten, wel voorzichtig opbouwen hoor. Succes strakjes bij de longarts!