Mogge,
Jac : groot besluit genomen
Beps : wij zijn echte Mac liefhebbers he ![]()
Bloem : fijn dat het toch in de klas wel beviel en zeker de leeftijd meeviel. Tsja 1.5 uur reizen is niet nix. Vind het een grote
beslissing van je hoor, petje af. Ook al is het duidelijk nodig geweest :kus:
[INDENT][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
En de verjaardagen nog …
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[/INDENT]
Jac,groot besluit.En zo te lezen ook de juiste,er is meer dan werk in het leven ![]()
Raak,nog een paar dagen en dan mag je weer lekker naar de zon.
Trl : jaja gaat alweer opschieten he, morgen kapper, naar mijn moeder, daarna verjaardag. Vrijdag in de stoel en is oudste kleinzoon jarig (14) maar dat vieren we zaterdag. dus zaterdag eerst voetbal, dan inpakken, dan verjaardag, dan zondagmorgen om 8 uur hier vertrekken haha heb dus vandaag een soort van laatste relaxdaagje voor de vakantie en rust daarna wel weer in het vliegtuig 9.5 uur uit :))))
Hoe vindt C het hele Sint gebeuren? nu maakt hij het ook een beetje 2 x mee denk ik he, op het dagverblijf EN op school
Goedemorgen meiden.
Raak de laatste voorbereidingen heerlijk meissie lekker naar dochterlief.
Roanna geef ff data door, dan kijk ik met je mee voor spanje, trouwens cor en don heeft ook spanje in zijn pakket he.
Jac, zware beslissing maar ja nu bevrijd van de last.
Beps had nog een uurtje willen blijven liggen, tja daar heb ik ook wel eens last van, maar als ik vrij ben altijd mega vroeg wakker.
Bloemmie leuk klasje, lange dag en het reizen valt mee gelukkig maar.
Gisteren heerlijk geknuffeld gedanst en genoten, helaas toen ze thuis was na een half uur doodziek, nu nog steeds over de 40 graden koorts dus mams gaat even langs de dokter.
alles voor 5 december en de kerst al binnen gelukkig hoef ik daar niet meer voor naar de winkels…
zaterdag behangen bij Damber haar schoonouders…pffffff geen zin in maar goed ik heb het beloofd aan Damber.
Raak,ja C is er erg mee bezig,op school kijken ze sinterklaas journaal en op kdv zijn ze er ook druk mee bezig,stoomboot gemaakt enzo… Gisteren toen ik hem op ging halen had hij de cape van sinterklaas om ![]()
Tlr. leuk hoor…de leukste tijd van het jaar voor de kids, wel heftig en stressvol, maar goed het hoort erbij…en hij gelooft nog dan is het leuk
Goedemorgen all.
@Raak: Jeetje, je hebt het nog behoorlijk druk voor het weggaan, maarja…daarna kan en mag je ook weer uitrusten in je welverdiende vakantie. BTW…ik hou ook wel van een MAC hoor, maar dan die andere. lol2
@Bloem: Ik vind het ook knap van je. Je doet het toch maar even en dat zonder eigen vervoer. Hopenlijk hou je het vol zonder al teveel lichamelijke lasten… maar voor de rest, chapeau hoor. ![]()
@Jac: Heel verstandig besluit. Je werkt om te leven en leeft niet alleen om te werken. Het moet goed voelen en als het zoveel van je vergt en het ten koste gaat van je gezondheid… kappen en gelukkig had jij die mogelijkheid. Succes verder.
@Viva: Nou, wat ik al zie…ikn principe heb ik al een leuk onderkomen, maar de vliegtickets om die tijd zijn nog best prijzig. Die hotel en appartementen zijn bijna allemaal nu al te boeken met gratis annuleren tot 48 uur voor vertrek, dus dat is het probleem ook niet. Die zou ik eventueel nu al kunnen boeken en daarna nog even wachten op betere prijzen voor de vliegtickets. Ik zit te kijken voor na 25 Juni, omdat altijd rekening wil/moet houden…als…kokkie weer bij de boer gaat werken.
Ik heb nog niets binnen dan wat chocoletters en de rest doen we met kerst en voor mij is het al een paar jaar makkelijk… allemaal *ris bonnen en wat lekkers erbij en dan kunnen ze zelf wat kopen. Maar die Klaas tijd hebben wij uiteraard ook gehad hoor en dat is/was altijd zo leuk en spannend.
@Beps: Alles goed daar?
Zo, nu even gauw showeren, want me schoonzusje belde net… komt ff bakkie doen zo,
Fijne dag all. :dag:
Hier alles prima. Lijkt wel, nu ik weet waarom ik zo moe ben, ik nog moeier ben(eraan mag toegeven ofzo)
dus duf, geen energie en een beetje depri omdat ik nu echt het gevoel heb dat m’n lijf me in de steek laat… Maar goed, gaat wel over voor ik met een boogje kan plassen…
Raak: lekker naar dochter en zon. Ff rennen en dan relaxen. Gaat t daar nog steeds goed, of gaan ze ook last krijgen van de recensie??
Roanna: tssssss das niet MAC maar Mc… lol2
Viva : beterschap voor de kleine, goed om even langs de dokter te gaan maar ze hebben zo hoge koorts en meestal gelukkig ook zooo weer weg he. Pffff weer behangen, jullie worden nog echte experts tegen wil en dank in het thuisklussen, kun je geen bedrijfje hierin oprichten ![]()
Beps : bij dochter geen recessie hoor, zit altijd helemaal vol en moet veel nee verkopen maar ze willen echt niet groter worden, net als Jac : met plezier leven gaat voor veel geld verdienen. Ze verdienen genoeg en gaan veel op vakantie ook, binnenkort weer naar new york en begin volgend jaar las vegas en de uitstapjes tussendoor nog dus : juiste combi van werken en leven
Roanna : wat Beps al zegt dat is een andere enne daar ben ik het weekend ook met de kleinkind geweest maar moet zeggen : geniet meer van mijn MAC hahaha
Trl : leuk he die tijd. Dit jaar voor het eerst in mijn leven niemand in de familie die meer gelooft. Is wel vreemd hoor na 61 jaar “geloven in de Sint” Ik word oud ![]()
Viva,idd voor die kleintjes een stressvolle tijd haha en vooral als ze nog geloven.En dan heeft C zijn verjaardag er ook nog en naar de basisschool … Aankomende vrijdag vieren we al sinterklaas met de vriendengroep.zaterdag sinterklaas met de pv van het werk,volgende week zaterdag C zijn verjaardag vieren.Dan op zijn verjaardag zelf gaat hij met hele dagen school beginnen.
Raak,dat zal zeker wel vreemd zijn geen sinterklaas meer.Gelukkig duurt dat voor mij nog even,want heb helemaal niks met de kerst bahhh.
Mac is idd prachtig en werkt goed, alleen soms lastig dat sommige applicaties niet werken op de mac, en heb je windows nodig.
Viva : wat werkt bij jou niet op de MAC dan, ik doe al jaren echt nix meer met windows
Raak ik heb geen mac, vriend van ons wel, met downloaden loopt hij heel vaak tegen problemen op, dan gaat hij naar zijn oude pc met windows en dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Ook met kopieeren van foto’s bijvoorbeeld vanaf een kaartje…altijd problemen op de mac.
Viva : doet hij wel alle updates? wij downloaden alles en nooit een probleem, ook met iphoto werkt altijd alles prima. Vervelend dat hij dat heeft. Misschien eens naar de apple store gaan om uitleg want je hebt echt geen windows nodig hoor. Heb hier 1 window machine die ik alleen gebruik als de 3 macs bezet zijn en een 4e ook op de computer wilt :)))
Om even op die Mac terug te komen…onze zoon heeft ook al jaren alles van de Mac en zou ook niet anders meer willen en soms lacht hij mij weleens uit, voor de gein dan, als ik iets op Windows niet voor elkaar krijg, maar ik zat heel enkel ook weleens op zijn Mac en daar ik kan niet mee overweg. Ik denk…een kwestie van wennen. Iets wat je niet hebt, mis je ook niet, zeg ik altijd maar en ben dik tevreden met al mijn machientjes (3) die op windows 7 draaien. Moet er wel bij zeggen… ben ook niet zo’n nerd die alles uit de computer weet te halen.
@Beps: Ik kan er er wat bij voostellen hoe je je nu voelt. Je wilt er niet aan toegeven, maar het is wel zo… daarom vind ik het goed van je dat je nog even volhoud. Echt, er komt een tijd… dat jij je ook weer beter gaat voelen, maar je hebt nog een weg te gaan. :kus: En je weet het… gooi het gerust eruit als het je weer even tegenzit. En anders…als je zo stil bent… vragen we er toch weer naar. Houd moed!!
@Viva: Ja, Corriedon verkoopt ook Spanje, maar niet wat ik zoek. Zij hebben alleen de Canarische eilanden en Barcelona. En die Canarische eilanden vind ik nu niet zozeer een zomer bestemming. Veuls te heet. Is lekker om NU te zitten. Maargoed… ik heb nog even. Komt vast wel wat op mijn pad en anders gewoon weer lekker naar Turkije. :vak02:
Zo, ben net terug van de stad… even naar de Specspaarders geweest en volgende week terug komen voor oogopmeting en met de €80 van de ZV eraf, heb ik voor een leuk prijsje een mooi nieuw brilletje. Een van die dames in die winkel had zelf ook een Spieker op en ze vonden mijn bril allemaal zo leuk en hip en goed staan, dat ze vonden, dat mijn ‘oude’ bril al niet eens zo leuk meer was. Hahaha.
@ll: het was inderdaad een lastige keuze, maar ik ben er nu helemaal HAPPY mee. Rust heerlijk ![]()
@bloem: petje af! En een MAC gezien, ja mooie dingen maar dat verrotte geld
@beps: knuffel! en kan me alleen maar bij de woorden van Roanna aansluiten
@roanna: lekker goedkoop brilletje zo! Heerlijk he. Dat had ik ook toen ik mijn ray-b** won. Moest toen alleen 4,95 betalen voor mijn verzendkosten. Glazen ed kreeg ik er ook bij ![]()
@raak: gaat bijna op vakantie! Heerlijk dat zonnetje… om jaloers op te worden. Hoe gaat het met R?
Roanna : leuk hoor voor die prijs een mooie bril, we willen tuurlijk wel een foto zien he
Jac : heb jij dan dezelfde bril als ik ?? Gaat goed met R, vandaag op controle geweest, alles ok, eind volgende week krijgt hij licht gips, dus waarschijnlijk ook onder zijn knie wat dan al een hele verbetering is
hi girls
ppfpff ben behoorlijk kapot. heb het telkens zoooo koud, en dan begin ik te gloeien en dan zit ik daar met ijskoude handen die pijn doen van de kou en dan begin ik te klappertanden en voel ik mn klieren opzwellen en hoofdpijn en dan krijg ik het gewoon niet warm. de buik is ook aardig de limbo aan het dansen, lukt me niet meer om helemaal terug te gaan naar het strenge dieet maar zit mezelf in de weg. binnenkort weer allemaal testen in het ziekenhuis dus ben benieuwd.
vanavond eigenlijk bodybalance maar heb geen zin. wel om te balancen maar niet met dit lijf zeg maar. twijfel om onder de wol te kruipen maar dan heb ik helemaal het idee dat ik alleen maar aan het werk ben… zucht… keuzes/dilemma’s
Bloem : :kus: