Turkisch Tea Time 2012 deel 7

Bloem,niet meer zo leuk als eerst?? Vreemd,zat het wel vol,hoorde vorige week veel klachten,dat het half leeg was enzo.

C weer een ochtendje wennen.

Ik rustig aan t starten. Rubsje moest laat weg(en staat nu dus gia in de file…).

Bloemmie: zag wel leuke/mooie foto’s. Misschien andere interesses aan t kweken, en dan gaan ‘vertrouwde’ dingen anders voelen…

En toen was er koffie…

goedemorgen meiden.

Daar was ze weer…sorrie dat ik niet vaker hier ben, ik heb het druk druk druk, lees op fb alles mee hoor, maar ik krijg er een kunstkop van dat het inloggen steeds niet lukt.
Ik heb geen zin om 20 x weer opnieuw hier in te moeten loggen.
Spreek jullie toch wel… hihihihi:beef:

Bloemmie auto weg en minder leuke date.
Beps zwager heeft ook zo’n apparaat en het werkt wel, maar je moet wel erg wennen eraan, maar als je het eenmaal bent gewend wilje niet meer anders.
Raak gelukkig gaat het beter met kleinzoon maar ja nu dochter weer de lappenmand in. En net voor je weg gaat pffffff
Nou klaas weer in het land, kleine meid vond het indrukwekkend maar snapte er nog niet veel van. Maar ja pepernoten in een zakje ja dat begrijpt ze wel.

Bloem : jammer is dat dan he. Soms kijk je zoooo naar iets uit en in je gedachten wordt het dan super, dan is het daar en valt het tegen. Iedereen kent dat gevoel wel hoor maar nooit leuk. Even verwerken in je hoofd
Beps : rubbie zal zeker in de file komen he, hier ook mist maar niet super erg
Trl : C vond het zeker niet eng meer he want hij had het vorige week al goed naar zijn zin gehad, bijna zit hij er voorgoed
Viva : meissie we weten best dat je ons niet vergeet hoor !! Je hebt het druk en zo’n kleintje in de familie neemt tenslotte ook wat tijd weg he, moet je alle leuke dingen die ze voor het eerst meemaakt ook bijhouden ! Altijd toch spannend ook al snappen ze er nix van :slight_smile:

Goedemorgen ladies.

@Bloem: Ik heb ook zeker weer genoten van je mooie foto’s op FB. Als vanouds weer.
@Beps: Toch nog een rustig dagje gehad met een fijne afsluiting.
@Raak: Nou, het schiet nu op voor jullie he. Lekker weg van de kou, wat trouwens tot nu toe nog wel meevalt, en zoals hier
nu… dikke mist. Lekker het zonnetje tegemoet. Lekker hoor!
@TRL: Ik hoop dat het weer net zo goed gaat als vorige week met C.
@Viva: Ook van jou moppie leuke Klaas foto’s gezien.

Ik zie zoiezo leuke foto’s voorbij komen op FB van deze of gene van jullie. Zo zie je nog eens wat. Hahahaha.
Hier niets te melden, Ben gisteravond nog wel weer even aan het uitzoeken geweest voor een vakantie, maar heb dit keer twijfel. Wil zo graag weer een keer naar Spanje en dan met name naar het zuiden, maar die prijzen…:mad: Dan zegt kokkie ook…kunnen voor DAT geld A.I naar Turkije. Ik snap niet waarom het zo duur moet zijn daar in Spanje. Maargoed, ik heb nog tijd.
Vanmiddag weer even op jaarlijkse controle voor de mijn huid in het ZH, daarna even schapjes doen, dus weer een dag als alle andere.

Fijne dag all en voor de werkenden… werkse weer. :dag:

Roanna : Spanje is niet duur en wij hebben zeker genoten van de vakantie maar zelfs voor ons, met 7 personen in 2 auto’s en 1 groot appartement, had een AI in Turkije goedkoper geweest. Dus als het om de prijs gaat is Spanje beslist duurder

Ik lijk trouwens wel gek : op de vroege maandagmorgen : alle keukenkastjes leeggehaald en gesopt, koelkast helemaal gestript en gesopt, diepvries leeggehaald, ontdooid, gesopt en alles weer ingeruimd ! NU WIL IK AAN DE KOFFIE :))))))

@raak: goed bezig!
@roanna: lekker aan het speuren voor de vakantie!
@bloem: knuffel!
@beps: net als raak toe aan koffie, rubs in een mega file
@viva: leuke foto’s op FB. Ik heb gelukkig geen last meer van inloggen. JA ik moet het niet gaan doen via phone

Zo maandag en ik ben niet vooruit te branden. Heb zoveel emoties gehad de afgelopen week niet normaal.
Korte update: werk veel aan de hand, moeders naar oncoloog (enige lichtpuntje) alles was goed. Buurman plotseling ondanks zijn ziekte overleden en dan belt mijn neef in tranen, mijn tante heeft slokdarmkanker. Wil nog wel alles doen dus operatie, chemo en bestralen.
Dus een heftig weekje achter de rug. En dat voel ik nu nog. Verder nog wel wat leuks gedaan. Gisteren naar een show geweest. Helaas niet geplaatst maar wel een super rapport/verslag meegekregen!

@Raak: Dat is zeer zeker waar, dat het IN Spanje goedkoop is. Dat hoor ik ook van de familie die altijd en alleen maar naar Spanje gaan, maar de reizen er naar toe en als je een beetje fatsoenlijk wilt logeren, dat is zoooo duur en dat snap ik niet helemaal goed. Maar dat zal wel aan mij liggen. Maar heb eventueel wel wat op het oog in Torremolinos in een apart/hotel waar we al eens eerder verbleven hadden. Die is qua prijs nog te doen, als ik alles van hier uit zelf regel, maar dat is te doen, want het hotel ligt niet ver van het vliegveld en heeft gratis shuttle service. Even kijken nog maar. (dilemma) Want kan ook met 10% korting via post.nl bij Corriedon boeken.Pffff…
Nouja zeg… ga je op vakantie ofzo dat je zo druk aan de poets bent? lol2 Maar wel fijn, want dan kom je fris en fruitig weer thuis. (nog lange nie) Hihihi.

@Jac: Och meid toch. Wat een nare berichten weer. Ja, dat gaat je niet in je koude kleren zitten, maar ben wel blij te lezen dat het met je moeder al weer wat beter gaat. Nou, heel veel sterkte. :kus:

@ll: beetje stil hier…

O ja we plannen een meeting bij Roanna… haar kokkie maakt lekker eten wat te zien was op FB hahahaha :smiley:

GOED PLAN!!!

@Jac: Was je in Beusichem?? Waren wij verleden week nl…

goedemorgen
Jac : tsja kan ook niet zeggen dat het de laatste tijd druk is hier :frowning:
Fijne dag all :dag:

Het is begin vd winter altijd rustiger,…dan het " makkelijke" inloggen…

ikke ook wakker. Had liever nog een uurtje langer geslapen.

iedereen een goedemorgen…:thumbsup:

mogguh

ff werken en dan voor het eerst naar school. trein en bustijden en met name het lopen valt toch een beetje tegen :frowning: maar goed, we gaan het zien.
tot morgen weer

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]:NETHERLAN**[COLOR=#006400]Raak: 25 november t/m 27 december Bonaire :NETHERLAN
**Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
Mexx : 13 april t/m 20 april Tenerife[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]Wendy: 15 april t/m 19 april 2013 : Huttenheugte, Coevorden
Vivaturkije: 14 juni t/m 28 juni Grand Uysal voor de 5e keer[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios

En de verjaardagen nog …

[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=red]**13/12 Trl **[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
29/12 MK & Bloem
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]10/01 Mexx[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]22/01 Roanna[/COLOR]
[COLOR=#333333][COLOR=darkorchid]04/04 Beps[/COLOR]
*28/06 Toos
**02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

Goedemorgen.

Hier niets geen problemen met inloggen. Alleen… ik heb ook niet zeveel te vertellen momenteel. Misschien komt dat allemaal nog wel hoor. Hihihihi.

@Bloem: Nou, veel succes gewenst. Zal inderdaad even wennen zijn zo zonder auto.
@Beps: Weer aan de bak vandaag?
@Jac: Heel strak plan van je he!!!

Nou, verder iedereen weer een fijne dag. Raak in gedachten al op Bonaire en Viva weer een fijne oppasdag met knuffeltje.
Vast tot ergens wel weer. :dag:

@beps: Het was goed. Helaas niet geplaatst, maar een super rapport. Waren vele honden in de jeugdklasse. En alle “jonge honden” net een jaar of 14 maanden werden bedankt voor aanwezigheid. Dus wij kregen ook vriendelijk een hand :slight_smile:
Maar weer een ervaring rijker en super trots op mijn witte man! HIj deed het goed en een super rapport/verslag dus we mogen niet klagen.
Nu op naar Kerkwijk!
@bloem: en hoe is deze dag bevallen???

Ik een keus gemaakt vandaag, ik stop met mijn huidige functie. Ik ga terug naar mijn oude functie. Het kost teveel energie van mij en ik kan mijn energie beter gebruiken.Ik moet zeggen valt wel een last van mijn schouders eraf. Ben blij dat ik die ene zin in mijn contract heb laten zetten. Dat ik altijd baan garantie heb.
Nu bijkomen van alles. Enorme hoofdpijn nu maar goed dat is niet gek. Ik kan het verklaren haha :slight_smile:

Owh dat is wel echt een groot besluit jac. Zul je wel even van wakker hebben gelegen denk ik.

1e dag beviel wel. Was ff schrikken want het is echt op een school school maar gelukkig is ons klasje (7 pers) allemaal van mijn leeftijd of ouder. Wil nu alleen wel een mac :frowning: gaaf ding. Reizen viel ook mee. Tis 10 min lopen. Red ik de trein net en dan 15 min overstap voor de bus. Totaal 1,5 uur onderweg. Wel lange dag zo ppff maar goed, keuzes etc.

Slaap lekker

Ja Mac is prachtig!!

Trusten

Jac: wat een besluit… Maar niets zo belangrijk als rust in je hoofd…

of in je lijf… ugh…

mogguh

nieuwe werkdag