hoiii ik ben een reisverslag over turkije aan het maken voor aardrijkskunde en nu moet ik iets weten over een wensboom die vlakbij marmaris is weet iemand of daar een website van foto’s over is ??
groetjes mirri
hoiii ik ben een reisverslag over turkije aan het maken voor aardrijkskunde en nu moet ik iets weten over een wensboom die vlakbij marmaris is weet iemand of daar een website van foto’s over is ??
groetjes mirri
hoihoi…
ik zou gewoon eens bij google of lycos ofzo gaan zoeken…daar vind je vast wel iets…
groetjes
filiz
Ik ben er geweest tijdens een moonlightjeepsafari maar ik weet niet meer hoe dat dorpje heette. Wel weet ik dat het dorpje iets te maken had met honing… misschien helpt dat?
Ik ben er zelf ook geweest… je moest toen 3 keer om die boom lopen om een wens te mogen doen. weet alleen niet meer waar het was, en kan je ook geen site geven. heb er zelf wel een foto van, misschien dat je daar iets aan hebt? xx
Hé ik zit nu in Marmaris en heb de villagetour gedaan. De boom is 2400 jaar oud en het is inderdaad zo dat als je er 3 keer omheen loopt en je wenst iets realistisch deze wens dan uitkomt. Het dorpje waar hij staat heet dacht ik Bayýr.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjes Magda ![]()