Ik heb een vraag voor iedereen die ooit een sim-kaart van turkcell gekocht heeft op atatürk airport. Ik heb per ongeluk een sms te veel verzonden en heb nu een negatief saldo van -3 kontor. Ik dacht dat ik met een voorbetaalde kaart niet negatief kon gaan, maar blijkbaar dus wel… Ik ben echter al terug in België. Mag ik me nu verwachten aan een gepeperde rekening van turkcell omdat ik zogezegd negatief ben gegaan? Ik heb ook gekeken op de site van turkcell en blijkbaar kun je daar opladen met 25 kontor. Enig idee wat ik het beste doe hiermee? Alvast bedankt voor jullie hulp!
ik heb dat ook zovaak gehad. je betaald pre-paid, dus ze kunnen het nooit achterhalen als je niet betaald.
echter, ze ‘verrekenen’ dit met het opwaarderen van je nieuwe tegoed. dus als je nu 25 koopt, dus heb je er nog maar 22.
ik zou zeker niet voor die reden kontur kopen. dat is hun bedrijfsrisico. erg attent van hen. als je nooit meer opwaardeert, vervalt je simkaar vanzelf.
Ik zou via Nederland credits op willen waarderen voor een vriend in turkije die Turkcell heeft. Nu heb ik gezien dat het op de site mogelijk is. Maar ik kom er niet goed uit omdat ik geen turks kan lezen. Zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat ik waar moet invullen.
Groetjes
ja ik ben ook erg benieuwd, zou ook graag een turkse mobiel willen opwaardering, maar snap er niets van
Wij hebben ook een Turkse telefoon met simkaart.
Maar omdat we soms te lang geen gebruik maken van deze telefoon hebben
we telkens last als we terug naar ginder gaan.
Kan iemand mij eens exact uitleggen hoe hun systeem werkt?
Wat moet je precies doen om je beltegoed niet te verliezen, dat je simkaart niet vervalt enz…We hebben wel al wat verhalen gekregen, maar ze zijn nogal tegenstrijdig.
Dank bij voorbaat.