hallo allemaal ik had een vraagje de vorige keer vloog ik met martin air daar kreeg je koffie/thee met de vlucht en eten maar hoe zit dat met tunis air?
ik hoop dat mensen hun ervaringen kunnen zeggen over tunis air dikke knuff anita
Hallo Anita,
Kijk als je wilt even op het PRIKBORD van TUNESIE daar staat het e.e.a. over Tunisair geschreven.
Groetjes,
Pittie
Hoi Anita !!! ![]()
Wat Tunis Air betreft, is echt goed hoor !!! Is de beste lijn naar Tunesië vind ik persoonlijk … Je gaat naar Tunesië en word aan boort van het vliegtuig al onmiddelijk verwelkomt door Tunesische mensen, en ze zijn hartstikke vriendelijk !!! Het eten is veel beter dan alle andere vluchten waar ik ooit op gezeten heb, tussen de middag krijg je altijd wel iets warms (op sommige Belgische vluchten is 't wel soms één of 2 koude blaadjes sla en een vel vlees of zoiets dergelijks) op Tunis Air krijg je vaak warme pasta (macarouna :lol:) of warm vlees voorgeschoteld, heel goed te eten !! Desert bestaat uit stukje fruit, of taart … En koffie en thee hoort er natuurlijk ook bij !!!
Jammer dat ik in september niet met Tunis Air vlieg, ik heb dus één of andere chartervlucht :unsure: LOL ! :lol:
Groetjes. xxx
dank jullie wel
![]()
Beste Anita,
Hier volgt de desbetreffende info waar jij naar vraagt :http://www.airlinemeals.net/meals/TunisAir.html
Tunisair is de internationale carrier van Tunesie en is ISO geratificeerd, dat wil zeggen internationaal erkend als betrouwbaar. Men moet niet al te hoge verwachtingen hebben. Dus geen Swiss air of Singapoor Air of (5 sterren maatschappijen) KLM is een 4 sterren.
Tunisair is vergelijkbaar en mischien wel iets beter met/dan Iberia (spain) of voormalig Sabena (Belgium) 3 sterren maatschapijen.
Tunisair vloot bestaat uit Airbus A-320 en Boeing 737 laatste genaratie vliegtuigen. (A-320-200 serie en B 737- 500 en 600 serie of A-319)
Ik hoop dat je wat aan de info hebt . Warme maaltijd + drankjes horen standaard bij de ticket , daarnaast kan je ook taxfree inkopen doen tijdens de vlucht. (Sieraden, Parfum,Sigaretten , Drank, Wijn A-merken Dior,Hugo, Yves Saint L etc etc )
Wens je prettige vakantie
Ben
hallo ik heb dus met tunis air gevlogen maar bij mij viel het heen en terug tegen de broodjes die je kreeg waren bevroren de mensen konden geen engels ofzo en ook geen nederlands misschien had ik 2x een slechte vlucht kan ook maar ik wil de volgende keer gewoon weer met martin air
groetjes anita