Tuna Bay Resort

Voor de mensen die komende zomer naar Maleisie gaan:

Vandaag heb ik geprobeerd een kamer te boeken bij Tuna Bay Rerost. (Perhentian Islands).

Voor de nachten 29-30-31 augustus.

Ik kreeg een reactie terug dat alles al vol was. Alle kamertypes.

Dacht deel dit even met jullie, voor het geval je er ook mee bezig bent e.d.

Hoi
Dit is mijn eerste reactie op deze site, dus weet niet of het goed gaat.
Maar ik ben ook van plan om rond die tijd naar tuna bay te gaan. Maar ze doen echt moeilijk over beschikbaarheid he.
Ik wilde eerst op de bonnefooi gaan, maar durf eigenlijk toch niet goed aan?

Groetjes sandra

Hallo
Afgelopen zomer wouden wij ook naar Tuna Bay Resort in juli/aug.
Ik moets minstens 6 nachten boeken, en wij wouden vijf nachten, dus ik kon niet boeken,
Achteraf blij dat we daar niet heen gegaan zijn. Vond het nogal tegen vallen. Wij hadden een heel mooi huisje aan het strand voor minder geld.

Hoi,

Wij gaan naar abduls chalet, ligt naast tuna bay aan dezelfde baai! Misschien hebben zij nog plek?

Gr Niki

Hi sabine,

Waar was dat huisje? heb je een site voor mij?

Hoi Denise,
Wij zijn naar Abdul Chalet geweest en hadden daar een luxe sea vieuw kamer.
Je hebt daar 's morgens en 's avonds zo mooi uitzicht over zee.
Wij hebben dit bij Anjung Holidays geboekt, ook het vervoer per boot en de bus. Wij kwamen vanaf de Cameron Highlands. Dit was allemaal goed geregeld.

Hoi Sabine,

En zijn jullie de rest van de reis op de bonnefooi rond gereisd of vooraf jullie slaapplekken geregeld?

Wij gaan in Juli/Augustus en hebben alleen een ticket gekocht, zijn van plan met een huurauto en rondje te maken en bijna dagelijks een andere slaapplek te regelen. Op Perhintian island zijn we van plan een dag of 5 te blijven.

Alvast bedankt! :slight_smile:

Hallo,
Wij hebben alle slaapplaatsen van te voren geregeld. Ik heb namelijk geen zin om tijdens de vakantie alles te moeten regelen. De excursies wel ter plekke geboekt, behalve turtle island.
Phertentian zou ik wel van te voren boeken, het is wel hoogseizoen.
Wij hebben veel binnenlandse vluchten geboekt, voor weinig geld.Wij zijn twee weken in Maleisie en twee weken Borneo geweest. Door te vliegen kun je wel veel zien. De afstanden zijn wel groot.

Abdul Chalet ligt een beetje voorbij Tuna en is nog goedkoper ook. Voor eten en drinken is Tuna ook duurder. Mijn voorkeur gaat ook naa Abdul. Wij hebben dit geboekt bij De Penarik beach. Een zeer vriendelijke man van dat burootje.