Ttt deeltje 61 alweer

Maar goed, compie uit en tot morgen
:dag:

Ik had inderdaad vrijdagavond 2 diacu** ingenomen en dat had wel geholpen tot aan… vanavond. Na het warm eten (nasi) ging het weer mis. Heb nu dus weer 2 van die dingen ingenomen en nu gaat het wel weer.

Maar inderdaad, ik zal eerst nog morgen even dat homeopatisch middel proberen en anders inderdaad maar weer ff naar de HA. Ben er de laatste tijd best veel. Bah! :hihi: Ben er verder niet ziek van ofzo hoor. Heb ook niet echt ernstige krampen, meer een beetje dat zeurende, zeg maar.

Maar meiden, jullie zijn weer geweldig met het meedenken. :kus:

Bep :kus: :slapen: weltrusten en slaap lekker.

Moet je echt doen, helpt echt

Goede avond meiden!
Nog even snel bijgelezen voordat ik het bed in duik. Verjaardag was gezellig maar zoals gewoonlijk weer veel te laat thuis. Paultje nog even gekeken, en een stukje expeditie robinson.

@Kaylo
Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad in de Ardennen. Gezellige boel lijkt me met zijn allen rond het kampvuur.

@Roanna
Klinkt helemaal niet zeurderig!

@Toos
Lekker zo’n luie dag! Mag ook wel na een paar avonden feesten.

Nog even een tip voor de liefhebbers! Op RTL 5 bij Travel gaat er iemand olieworstelen in Turkije, ziet er lekker vettig uit :wink:

@Toos: Oke, bedankt ook jij Toos. :thumbsup: Ik heb alles even genoteerd (achja dementie he) en ga morgen na het werk wel even naar de apotheek. Die verkoopt dat ook denk ik, anders ff naar de reformzaak hier op het WC.

Nou, ik heb net het zakje :stuck_out_tongue: in bed gelegd en denk dat ik er ook zo maar bij ga liggen. :unibrow:

@Marion: Ik had het in de vooravond wel in de aankondiging gehoord dat er iets over Turkije zou komen in een reisprogamma.

Zit er ook naar te kijken

Ja ik ook ff. :unibrow:

Oke dames. Ik ga boven wel ff verder kijken.

Weltrusten allemaal en tot morgen weer. :slapen:

Toos of Marion, doet een van jullie het :idea: zo even uit? :dag::dag:

@Roanna: Beterschap met je dwarse darmen
Ik ga ook naar mn mandje, zal het spaarlampje vast aandoen. Truste…:slapen:
:dag::dag:

:idea:

Goedenmorgen.
Weer een werkdag, dus ik kijk of ik op een lekker plekkie komen kan!

@Roanna: Rustig aan, en wat er op de medicijnen ook staat, als het langdurig is ff de HA raadplegen. EN… Je moet het wel de tijd geven. Dus 2 innemen, dan elke 2-4 uur weer een en dat langzaam weer afbouwen, en voorkomen dat het vast gaat zitten. Dus niet 2 en dan niet meer…!!!

@Toos: Weer aan de croc?? En ik had ondanks de visite ook zo’n dagje RELAXEN!!! heeerlijk!!!

@Marion: :kus:

@llemaal: Jullie zijn ook lief :hihi:

@Cyn: Hoe wast???

Tot straks!

Wat een rust hier… Lijkt wel weekend…niemand aan het werk/naar het werk/op het werk???
Nou ik ga NAAR het werk, mss tot straks

Goeiemorgen !

Ikke wel aan het werk. En helemaal géén zin :angry: ! Ben echt hondsmoe :slapen:

En blijkbaar niet de enige. Collega’s ook niet uitgeslapen.

Zo op het werk!
Tot straks!

Goede morgen …

Ben ook weer uit de veren, was er eentje niet vooruit te branden vanmorgen, maar goed hij is op weg naar school. Nu een met een lekker bakkie bij de pc.

Goedemorgen ladies.

Ikke ook even nog…met een bakkie achter de pc. :o

@Bep: Zal ik doen. Ik maak die 4 die er nog inzitten wel even een voor een op en als het dan nog niet heeft gewerkt, ga ik zeker weten wel ff naar de HA. Ik hou het natuurlijk zelf ook goed in de gaten, want ik moet wel weer helemaal up to date zijn, als ik naar het feestje ga. :unibrow:

Ja, ja dat is al snel dus… ik dacht iets van de 18e. :vak02:

Hoop zo dat Trl een dezer dagen goed bericht krijgt. :thumbsup: Duim :thumbsup:

Nou, dames werkse verder of wat je ook gaat doen vandaag.

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA

Bloem: nog [SIZE=7]5 dagen op wereldreis[/SIZE]

http://www3.nationalgeographic.com/places/images/photos/photo_lg_bangkok.jpg

Thailand

goede morgen allmaal…
iedereen lekker geslapenn…? ik zou zo nog een uur kunnen blijven liggen…
vandaag van 11 tot 7 dus zal er niet veel zijn…

@roanna…gaat het vandaag beter? of nog steeds niet zo lekker?

@beps…een goed plekje kunnen vinden?

@werkende…werkze

@llemaal…fijne dag!!