En de kaarsjes voor TRL en askim ook maar even mee…
Zouden ze vandaag het paspoort thuis krijgen, ben zo benieuwd of hij het visum heeft.
http://www.ijd.be/abcgeloof/afbeeldingen/bidden/kaarsjes-potjes.jpg
En de kaarsjes voor TRL en askim ook maar even mee…
Zouden ze vandaag het paspoort thuis krijgen, ben zo benieuwd of hij het visum heeft.
http://www.ijd.be/abcgeloof/afbeeldingen/bidden/kaarsjes-potjes.jpg
@Roanna
Hoop dat het nu een keer over is met de racerij, heeft lang genoeg geduurd nu.
@Filiz
Jij ook een fijne dag!
@Beps
Zit je op het goede plekje vandaag of was iemand anders je net voor?
goedemorgen
@ roanna- wat vervelend dat het nog niet over is! beterschap ermee:kus: enne het werken was super, heel erg gezellig en dan af en toe ook nog meegenieten van het concert:D
@ filiz- hoe is het met jou? weer druk stagelopen deze week…?
@kaylo - slecht geslapen of nog door daagjes in de ardennen dat je zo moe bent?
@ marion- hoe gaat het nu met je pols. zit er nog steeds verbetering in?
@ beppie - jij lekker gegeten met je ouders gister! leuk:)
en ik duim ook mee dat TRL vandaag of morgen het visum voor askim binnen krijgen!
Ben nog moe door daagjes Ardennen. Was niet echt om uit te rusten :tssk:
Nu weet ik dat ik spieren in mijn lijf heb zenne ! ![]()
kaylo - dus de komende dagen vroeg je bedje in;) ben je zo weer fit
Merhaba,
Hoop dat het goed gaat met jullie allemaal. Met mij gaat het wel beter nu. Heb weer een beetje de rust terug gevonden en begin zowaar weer te wennen aan het gewone leventje in Nederland. Maar ik heb een vraagje, mag ik alsjeblieft ook in het lijstje gezet worden? Manlief en ik gaan immers 6 december naar Istanbul!! En waarschijnlijk komt er al heel snel een datum bij in het nieuwe jaar. Voor het eerst ga ik in de winter naar Marmaris. Wil graag eens meemaken hoe het dan daar is. Geen toeristen, maar het gewone turkse leven. Lijkt me erg leuk. Zodra de tickets geboekt zijn laat ik het weten, kan er weer een naam bij in het lijstje!
Ik baal erg best van dat ik niet bij de volgende meeting kan zijn, goh is er eens een enorme opkomst, mis ik dat! Maar goed, volgende keer dan maar weer.
Ik zal duimen voor TRL, dat het allemaal maar goed mag komen.
Iedereen een goeie week toegewenst, ik hou van jullie allemaal hoor, echt waar!
Even aanpassen :
Cris: 8 november - weekendje Dublin:IRELAND:
Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland)
WW: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+ vriendin, Filiz , Seray , Trl??, Bloem, Hans, Miere : 18 november -Utrecht
**Crazymar : 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
seray : dat ga ik zeker doen ! Lig er sowieso altijd om 22u in hoor :hihi:
kaylo- ja kan me voorstellen dat jij er zowieso om 2 uur in ligt, je moet s’ochtends al vroeg op!
@ crazymar - fijn dat het beter met je gaat, en wat lekker naar Istanbul en marmaris!
@Seray
Is meteen ook een avondje uit dan het werken in G*******e.
Gaat zoetjes aan de goed kant uit met de pols, moet gewoon geduld hebben, en dat is niet een van mijn sterkste kanten.
@Kaylo
Zo kom je er nog eens achter hoeveel spieren je hebt he? Had het ook op vakantie, hadden een kamer in het park, allemaal huisjes tegen de berg op gebouwd. Moesten eerst een lange trap op en toen nog een eindje flink tegen de berg op. Had de eerste dagen echt spierpijn in mijn kuiten van het klimmen.
@Crazy
Schiet al weer lekker op, nog een paar weken en dan naar Istanbul!
Ikke ben jaloers!!!
@ marion - idd en daar krijg je dan nog voor betaald ook:D Fijn dat het beter gaat met je pols, en het vergt tijd en kan me voorstellen dat je daar het geduld niet echt voor hebt!
seray : nog even doorbijten en je mag ook de koffers pakken :vak01:
Kaylo- ja idd, het is niet zo lang meer, voelt alleen als eeuwen;)
Zo wat een drukte weer… Pfff
Maar goed ik zit er weer… Nog 30 min en dan lunch
@Crazy: ik zal je er missen de 18de, MAAARRRR jij gaat lekker in dec naar istanbullie!!!
beppie- eet smakelijk!
Stilletjes hier ? ![]()
Net naar Turkse winkel geweest, lekker plat brood gaan halen en kruiden voor köfte vanavond. Mjammie ! :wub: Had ook wel eens druivenbladeren willen meebrengen om te vullen, maar durf er niet goed aan te beginnen. :frown:
Hey Ladies!!
Ben er weer!!! Haha nou ja jullie zullen het wel weten… Zat op MALTA!! haha wat een rollator-eiland is dat zeg!! Verschrikkelijk!!!
Feest gehad met een optreden van de Vengaboys (hahahaha) en Winston Post lag ook lekker bij ons aan het zwembad :redface:
Vannacht lag ik om 3 uur in mijn bedje, dus ben brak!!! Maar verder was het wel super gezellig!!!
Kwam ook nog een meisje van het forum daar tegen… Zij kwam naar me toe… “heey zit jij weleens op ww”??? Haha echt te grappig…
Nou meiden ik ga weer ff verder aan het werk!
:kus:
cyn : Malta ! Leuk toch ? En mooi eiland naar 't schijnt. Is dus goed meegevallen daar ? Enne sorry hoor, maar wat is een rollator-eiland ? :o