Alleen maar mensen van 75+ daarzo!!! Echt vreselijk!! Haha en ook geen mooie mannen!! Nee voor mij geen malta meer… Maar als je van cultuur houdt dan is het er vast wel mooi!!
Marion: mmzz… ja hij is wel lekker… maar wel arrogant!!!
x
Alleen maar mensen van 75+ daarzo!!! Echt vreselijk!! Haha en ook geen mooie mannen!! Nee voor mij geen malta meer… Maar als je van cultuur houdt dan is het er vast wel mooi!!
Marion: mmzz… ja hij is wel lekker… maar wel arrogant!!!
x
@cyn: welkom terug!
ga eventjes een paar pagina’s terug. Ik lijk wel een vreemde hier;)
@Crazymar: lekker hoor 6 december naar Istanbul!!!
Alvast heel veel plezier!!
@iedereen die aan het werk is veel werkplezier!!! Nog eventjes de laatste loodjes en dan is de maandag weer voorbij.
@kaylo: lekker hoor turks koken.
Ik ben vanavond aan jamie oliver geslagen. Heb de toetjes klaar hahahahaha.
Nu enkel nog ovengebakken aardappeltjes met rozemarijn en knoflook, sla en vlees.
Maar alles staat klaar, vlees in de marinade, uitjes en augurkjes gesneden en de aardappelen geschilt.
Kan tegen 16 uur beginnen en 17 uur is het etenstijd.
Jac: thanks!! en je eten klinkt goed!!
Ik heb trouwens het halve weekend op brood met boter geleefd!! Vond het eten daar echt niks!!
ola
ikke ben er ook weer
aan de bananenshake… jammie jammie
vandaag geslapen, onbeten/ lunch, naar het strand maar geen zon, boekje uit, was moe, dus… verder geslapen!! hahaha
te erg!!
als jullie een leuk boek zoeken
rendez vous van esther verhoef!! goeddddd
en tja… :tssk: malta…
geloof dat ik mn mening er al over gegeven heb
en denk dat het overal in europa in nov rollator city is …
jac : 17 u kan ik niet halen, is 20 u ook niet goed ? Klinkt lekker bij jou :nod:
@ beps
leuk commentaar weer op mn log…
was mij zelf ook al opgevallen…
mn ogen waren weer groen sinds we op reis zijn gegaan, maar na nepal niet meer
dat gaf de doorslag…
@ cyn - welkom terug, jammer dat het op malta minder was:(
@ jac- klinkt lekker, krijg er gewoon trek van:D
@ bloem, lekker geslapen, gelijk heb je, is goed voor je;)
nee idd weer geen zon
of tenminste… flink verstopt achter de wolken…
maar hoe is ie in NL
@ marion, hoe is het met de pols??
@ seray, wat voor soort werk zoek je voor fulltime? kantoor ofzo??
@ bloem - maakt me nu niet zoveel uit, als ik maar werk heb en het fulltime is, is nml toch maar tot juni volgend jaar
meiden kom nergens aan teo, tot vanaaf
@ seray… ik ken het
zie er niet tegenop om weer te moeten werken (nou ja… moeten moeten…) maar om te solliciteren voor een baan die ik allicht niet wil… tijdelijk… waarom maar tot juni? waarom ga je niet half april/ begin mei??
@ beps, heb met je te doen, maar ja… morgen vrij.,… dusseuhm… je redt je wel!! ![]()
beppie- sterkte met de drukte
bloem - idd solliciteren voor een baan, de moeite en dat maar voor een tijdelijk iets, maar ja zit niks anders op, maar ga pas in juni ivm dat ik verwacht dat ik eerder niet genoeg geld heb gespaard om daar heen te gaan en omdat ik mijn vriendinnen heb beloofd om nog 1 week in mei met hun op vakantie te gaan
@Bloem
Gaat goed hoor!
En jij … nog plannen voor de laatste dagen in Thailand?
@ marion, nee geen plannen
morgen nog uitslapen en pizza eten
woensdag met de boot en bus naar bangkok
misschien dat ik toch nog het paleis ga bezoeken, heb nog 2 dg in bangkok, misschien nog een beetje shoppen, maar wil niet meer pinnen, dus moet een beetje voorzichtig doen met geld enzo…
en dan zaterdag lekker vliegen, beetje lezen en knuffelen met mn vriendinnetje!!!
@ seray, ja vreselijk he? maar je wilt niet gaan werken in turkije dan?? en ga je dan ook naar gumbet??
bloem - ja pfff:(, maar wil wel werken daar, maar weet niet wat ik kan verwachten qua inkomsten daar en mijn vaste lasten hier gaan ook door, weliswaar niet veel, maar goed alles bij elkaar moet er wel wat geld zijn. en ik ga dan idd naar Gumbet