Ttt deeltje 61 alweer

@Bloem
Zag het paleis op foto’s, ziet er mooi uit. En je moet toch nog wat de laatste dagen he. Alleen hopen dat je met je geld uit gaat komen dan.

Zit te wachten op hubs, hij is snel de douche in want moeten naar de ouderbegeleiding in het Radboud.

marion- succes straks in het radboud

Thanks!

@ marion, succes en meestal is het de man die op de vrouw moet wachten hihih

@ seray, hoezo lopen je vaste lasten door? hou jij je (nieuwe) woning aan dan?
en idd, je kunt er niet op rekenen dat je wat gaat verdienen…
maar allicht wordt het de 18e dan wel interessant, aangezien ik dezelfde plannen heb… scheelt alweer een hoop he?

bloem, hou mijn kamer niet aan, maar heb wel mijn verzekeringen en een betaling voor jer, en nee zoiets had ik ook al en omdat ik er wel 5 maanden wil blijven zal ik toch een optie 2 nodig hebben:) hoe lang wil jij dan gaan, als je gaat? ook d hele zomerperiode?

Ben er bijna mee weg ! Vandaag niet veel gekletst, tamelijk druk hier :frown: en internet supertraag ! :finger:

Terug naar Gent sporen en hopelijk kan ik uurtje slapen :slapen:

Tot morgen allemaal ! :dag:

oh ja : marion : succes hè straks !

kaylo- goeie reis terug en fijne avond!

ja
bij mij is echter nix cker
ik wil cker met beps naar istanbul en het kan zo zijn dat ik doorreis, door turkije of rechtstreeks naar gumbet

ik wil wel werken, van half mei tot half okt, maar alleen een beetje een goed baantje… en tja… dan wil ik ook wel een beetje een leuke woning. heb het al een x gedaan, dus weet een beetje wat ik kan verwachten/ vragen, maar ik beslis pas als ik er weer ben (denk ik)
moet het nu alleen doen, dus moet echt een beetje oppassen dat ik mezelf niet voorbij loop…

bloem - scheelt wel dat je het al een keer gedaan hebt, denk ik je weet een beetje waar je je op kan instellen, maar hoezo moet je het nu alleen doen? en met beps ga je in april toch?

ja april of begin mei

vorige keer had ik een vriendje die me erg geholpen heeft
en als ik eerlijk ben, wil ik maar voor 1 iemand werken (voor zover ik nu weet) en ik moet dus nog met die persoon spreken, maar ik weet niet wat zij van plan is en of ze de business uberhaupt nog wel heeft of aan iemand anders over laat enzo…

hopelijk als ik in NL ben, kan ik een keer mn turkse vriend bellen/ mailen/ msn-en om dit te bespreken, maar denk dat ik naar gumbet ga, voor vakantie en dan pas ter plekke bekijk of ik blijf of niet…

Kijk ik kom en zie mn vriendinnetje !!!
ASKIMMMM

Wel druk moeilijkmoelijk…

bloem- ok op die manier, en die persoon die je bedoelt, is dat de vrouw waar je de vorige keer ook voor gewerkt hebt?

ja idd
mn vorige bazin…
maar ja, die wil de business eigenlijk niet meer, en wil die misschien over doen aan mijn beste vriend (zegt hij) maar ja… ikke wil liever niet voor hem werken (want :wub:) maar ja aan de andere kant… :smiley:
hahahaa
misschien ga ik wel gewoon voor 2 mnd naar turkije, zolang het leuk is en dan in sept weer ofzo… i dunno…

@ BEPS, ja askim, was er al ff, maar ja… jij bent zooooooo druk :smiley:

bloem - ok, haha op die manier, ach het duurt nog even, wie weet krijg je wel weer hele andere reiskriebels :wink: of ga je er gewoon heerlijk vakantie houden voor een paar weekjes:D

pppffff wel weer heeeerlijk om plannetjes over turkije te maken :wub:

pff ff druk hier! Allemaal *** klusjes!!!

:kus:

@ seray, dat sowieso
als er IETS is dat me duidelijk geworden is aan het reizen hiero, dat turkije echt THE PLACE TO BE is voor mij
thailand is mooi, mooie stranden, maar toch, het red het niet bij turkije, in mijn ogen dan
en tja… aangezien ik het daarmee moet doen…:unibrow:

heb NL niet echt gemist de afgelopen 9,5 week, maar turkije des te meer… verlang echt naar een lekker broodje kebab, kofte, turkse taal enzo…mmhmhhh :wub:

cyn- ben je al zo brak en dan ook nog eens druk!