Ttt deeltje 61 alweer

@ cyn, lastig he? die gratis snoepreisjes?? die moeten er ook maar ff tussendoor gedaan worden :unibrow:

ikke ben nu aan het kijken naar mn schaatskalender voor deze winter
begin dec mooie wedstrijd in thialf… maar ja, misschien zit ik dan in egypte…
maar kan igg wel bij het wk sprint zijn!! jippieeee!! (half jan)

@Cyn: maar goed ook, dat je druk bent, geen tijd om je brak te voelen!!

@Bloem: je kent het he, en dan met werkgevers…die het altijd beter weten!!!

@ beps, ik ken het: ja
mis ik het: :smiley:

werd zomaar uit ww gegooid en me hele antwoord weg:(

bloem- maar als je je hart aan een land verloren bent, dan kan geen ander land er compleet aan tippen, denk ik:)

maar nu ik het zo over turkije heb krijg ik helemaal heimwee:crybaby:hihi

:smiley: ja sorry
heb er een handje van om anderen nogal mee te slepen in mn heimwee :smiley: hihih…
en tja… ik dacht altijd dat ik eerst andere mooie landen moest zien om rust te vinden en echt te kunnen zeggen dat turkije the place 2 be is, maar echt, thailand is mooi, maar nix voor mij
heb echt mn plek in turkije gevonden en heb besloten er niet meer zo tegen te vechten… als ikke me daar toch prettig voel? kan nu niet meer zeggen dat ik nergens meer geweest ben, dus wat dat betreft…
turkije en mij, dat was echt liefde op het 1e gezicht!!

vooruit… moest er eerst een nachtje over slapen, maar toen was het echte liefde :smiley:

bloem - haha geeft niet hoor, begin al te wennen aan het heimwee gevoel:) en bloem idd als turkije het land voor jou is waar jij je goed voelt, is dat het belangrijkste, en je hebt nu genoeg vergelijkingsmateriaal!

Bloem: ja heel vervelend van die reisjes!!! :biggrin: Vooral als de drank ook gewoon gratis is :hihi:

@Bloem: :finger:

En het is nu ff rustig…
Maar goed, lekker aan de wortels, verder op :ninja: stand

ja dat kun je wel zeggen ja!!
al klopt mn hartje toch ook nog wel sneller voor andere landen hoor!!
wil echt dolgraag naar egypte en jordanie, en vooruit, israel en syrie ook nog
en een weekendje marrakesh lijkt me ook wel wat en en en en…

@ beps, maandag he?
@ cyn, de drank gratis?? vertel??

ikke heb hier net een hele sterke pina colada op… pffff…

Jaja ik zit dus aan de wortels en de tomaatjes…
Sterke drank, graag, cker als ik aan het werkl ben haha

cyn- gratis drank?! kijk dat is altijd lekker:D

bloem - haha nog genoeg landen om te ontdekken:D

@ seray, ja… denk dat het ook nooit over gaat

@ beps… sterke gratis drank is NOG beter!!
tis hier allemaal best duur, maar ja… tis vakantie he :wink:

bloem - ach dan zie je nog eens wat van de wereld en de culturen:D

Maar ik ga er van door, ga weer naar Paultje:D fijne avond allemaal

Ach de drank in mijn kast is al betaald hihi

@ seray, werk ze

@ beps beterzzzz
en mag jij eten/ knabbelen tijdens het werk??

Nee natuurlijk niet, maar ach, ik mag ook niet op internet!!!
:lol:

Goedemiddag.

Nou, nou, dat was ff wat bijlezen hoor. Zat hier al een tijdje en dacht eerst maar ff alles lezen, voordat ik zelf wat hierop zet.

Wat ik jullie even wou vertellen nog. Gisteravond lag ik lekker in mijn bedje nog ff tv te kijken en was zo ff aan het zappen. Op een gegeven moment, kom ik op de zender tv A’doorn en daar was een korte documentaire op.

Het ging over een oud vrijstaand huis hier ergens in de buurt, maar in the midlle of nowhere. Niemand weet dat daar tussen die bossen ook nog een huis staat. De eerste buren die zij hebben, wonen 2 km verderop.

Het ging dus eigenlijk over de voor en nadelen om daar zo te kunnen/willen wonen. Die mensen hadden heel veel huisdieren daar rondlopen en raad eens… een heel weiland vol met echte… ja, ja…lama’s. :paranoid:Twee verschillende soorten zelfs. Wel zo’n 25 stuks.

Waarom ik dit even vertel? Omdat ik in bed even in een deuk lag, omdat ik aan jullie moest denken. Mijn manneke vroeg…of verder alles nog goed met me ging.:lol:

Verder alles goed hier! :vak02:

@ beps… klinkt bekend!! hahahaaa…