@ cyn, lastig he? die gratis snoepreisjes?? die moeten er ook maar ff tussendoor gedaan worden :unibrow:
ikke ben nu aan het kijken naar mn schaatskalender voor deze winter
begin dec mooie wedstrijd in thialf… maar ja, misschien zit ik dan in egypte…
maar kan igg wel bij het wk sprint zijn!! jippieeee!! (half jan)
ja sorry
heb er een handje van om anderen nogal mee te slepen in mn heimwee hihih…
en tja… ik dacht altijd dat ik eerst andere mooie landen moest zien om rust te vinden en echt te kunnen zeggen dat turkije the place 2 be is, maar echt, thailand is mooi, maar nix voor mij
heb echt mn plek in turkije gevonden en heb besloten er niet meer zo tegen te vechten… als ikke me daar toch prettig voel? kan nu niet meer zeggen dat ik nergens meer geweest ben, dus wat dat betreft…
turkije en mij, dat was echt liefde op het 1e gezicht!!
bloem - haha geeft niet hoor, begin al te wennen aan het heimwee gevoel:) en bloem idd als turkije het land voor jou is waar jij je goed voelt, is dat het belangrijkste, en je hebt nu genoeg vergelijkingsmateriaal!
ja dat kun je wel zeggen ja!!
al klopt mn hartje toch ook nog wel sneller voor andere landen hoor!!
wil echt dolgraag naar egypte en jordanie, en vooruit, israel en syrie ook nog
en een weekendje marrakesh lijkt me ook wel wat en en en en…
Nou, nou, dat was ff wat bijlezen hoor. Zat hier al een tijdje en dacht eerst maar ff alles lezen, voordat ik zelf wat hierop zet.
Wat ik jullie even wou vertellen nog. Gisteravond lag ik lekker in mijn bedje nog ff tv te kijken en was zo ff aan het zappen. Op een gegeven moment, kom ik op de zender tv A’doorn en daar was een korte documentaire op.
Het ging over een oud vrijstaand huis hier ergens in de buurt, maar in the midlle of nowhere. Niemand weet dat daar tussen die bossen ook nog een huis staat. De eerste buren die zij hebben, wonen 2 km verderop.
Het ging dus eigenlijk over de voor en nadelen om daar zo te kunnen/willen wonen. Die mensen hadden heel veel huisdieren daar rondlopen en raad eens… een heel weiland vol met echte… ja, ja…lama’s. :paranoid:Twee verschillende soorten zelfs. Wel zo’n 25 stuks.
Waarom ik dit even vertel? Omdat ik in bed even in een deuk lag, omdat ik aan jullie moest denken. Mijn manneke vroeg…of verder alles nog goed met me ging.:lol: