Ttt deeltje 61 alweer

@ roanna, hahahaha…
ja… lama’s… leuke beesten hoor! kun j echt lol mee hebben, maar ik lust ze rauw hoor!

lalalaamaa

Zo is dat Bep. Weer een mooi gezegde. :thumbsup:

hihi
en ik mag weer naar huissss
Tot vanaaf
:dag:

zo kindersss

de alcohol begint zn werk te doen
tis hier weer uitgestorven en deze mensen willen ook naar huis
dus ik ga lekker met boekje en breezer in de airco liggen
nog 1 dagje hiero en dan weer richting bangkok…

allemaal een fijne dag/ avond en tot morgen weer :dag:

@ beps, wat een timing
sorry roanna, we laten je in de steek

Nee hoor, ik ga ook even zo eten dus… :dag: ben ik ook weer even weg. :dag:

Bloem: fijne avond verder :kus:

Beps: jij ook!! :kus:

Roanna: jij ook!! :kus:

En verder de rest natuurlijk ook :kus:

Zooo thuis en aan de ranzige zuurkool(omdat hubbie dat zo lekker vind hii)

Tot vanaaf!

hallo allemaal
Nou ik moet zeggen het eten smaakte erg lekker dus jamie oliver heeft een topkok van mij gemaakt.
Alles is opgegaan!!! Zo lekker is dat hahahaha. Vanavond bij de koffie nog lekkere schuimblokken. hahhahaa heerlijk, heb namelijk ook een kleintje gemaakt of al te proeven.
Maar ik moest mijn inhouden.

@kaylo: niet om het een of ander maar kofte hmmmmm ook erg lekker hoor!!!
En met gebakken piepers patat of hou jullie dat ook noemen. En dan met lekkere kruiden erover heen. Ook erg lekker.
Of toch die heerlijke rijst uit Turkije!!!

@Beps: toch smakelijk eten!
Ondanks dat je de zuurkool niet lekker vindt. Misschien een tip zuurkoolschotel met rookworst,aardappelschijfje en kerrie!
Zag ik gisteren op life and cooking.
En dat recept ga ik vrijdag maken, want leek mij erg lekker!

Groetjes

helahola daar ben ik dan eindelijk…vandaag zo druk op het werk, dat ik niet eens ww kon bezoeken, en niet mijn mail kon lezen wat een gekkenhuis blehhhhh.

crazy…lekker vooruitzicht weer istanbul en dan ook nog naar marmaris in de winter errug vervelend
Beps…ook al druk
Roanna…nog steeds F1 op het toilet.
Toos…samos vandaag laten staan, of moest je crocken ik weet het niet meer
Seray…mooie plannen
Bloemmie…nog 5 dagen en dan weer terug naar de kou
Jac…een berg om bij te lezen…ja het gaat hard hierzo
Kaylo…vanavond lekker met de beentjes op de bank om bij te komen van het weekend.
Voor de rest alles weer vergeten,

brrrr zuurkool, wat een vreselijk gerecht vind ik dat…het ruikt vies, het smaakt vies en het ziet er niet uit…

@Viva: Kijk Met Jou Kan Ik Praten…BRRRR:puke:Maar ik heb me er weer doorheen geslagen… Het spek en de worst das lekker,…maar derrest… :puke:

Het is dus gelukkig weer OP!!!(de komende maand ben ik weer da bomb voor hubbie omdat hij weet dat ik er van gruwel!)

:dag:

hihihi…Beps. ik kook het ook altijd en eet het ook mee, maar ik gooi mijn hele bord vol met maggie zodat het donkerbruin is en hartstikke zout…en dan grote happen gauw thuis.

Ja pcies…zout pepper en volgooien met spek en worst(het bord dan) snel alle aardappels en kool wegwerken en SMULLEN van het lallige spek en de worst(van die grove van de slager!!!)

@Marion: Ging het goed in het radbout???

ik lust alleen rauwe zuurkool uit het vat, een plukje uit het zakje maar gekookt…walgelijk

Het is dat ik een gezin heb om voor te zorgen, ging anders direct met je mee :smiley:
Zijn helemaal mijn landen!!!

@Viva: RAUW!!! Tot ik dagen het probleem van Roanna eraan overhoud… ZALIGGG