Ttt deeltje 61 alweer

Een nieuw deel! En ik zie opeens dat ik bovenaan sta met mn weekendje Dublin!!!:smiley:

Sorryyyy dat ik niet vaker langskom, heb even tijdelijk geen internet!!!
Ik mis jullie wel, elke ochtend en avond even bijlezen:(.

Hier alles goed, ik hoop daar ook! Ik kom zo snel mogelijk weer om bij te lezen en te kletsen! Sorry voor het egootje!

hey cris ! hier alles goed (denk ik) ! Heb nog niet bijgelezen , ben ook pas terug, maar zit precies tegen mijn eigen te zwanzen ! Niemand hier precies :tssk:

Hoe gaat het met de studies ?

Pffffffffffffffffffff … Zielig hè ! Ben ik terug en is er niemand om te kletsen ! :disgust:

Waar zit iedereen ??? :frowning:

Nog maar even meegenomen :

:ireland:Cris: 8 november - weekendje Dublin:IRELAND:

Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland)
WW: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+ vriendin, Filiz , Seray , Trl??, Bloem, Hans, Miere : 18 november -Utrecht
**Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

Ben er dan maar mee weg ! Kan moeilijk tegen mijn eigen zitten llen ! :unibrow: en :dag:

Zo ouders weer weg, eten heerlijk…

@Cris: Geen probleem hoor, als je maar langskomt als je kunt!! En bijna het weekendje Dublin…net voor ik Bloempje ga halen !!!

Niet veel gebeurd vandaag. Heb ook eigenlijk niks bijzonders te vertellen. Gisteren gezellige avond gehad, kon de samos toch niet laten staan, maar deze keer geen last van gehad. Vandaag lui geweest, uitgeslapen en beetje rond geklungeld in huis
@Kaylo: Lekkere dagen gehad en in je eentje gekletst
@Beps: Gezellig geweest met paps en mams
@Cris: Leuk dat je even binnen kwam wippen

Hallooo alweer een nıeuw deel jullıe gaan hard zeg.Bıjlezen ıs geen doen denk ık zo…Hıer alles nog steeds ok,aşkım en ık wachten geduldıg op het paspoort ık hoop dat het morgen komt,aşkım denk dınsdag.Vlıeg waarschıjnlıjk terug op Dusseldorf op amsterdam ıs namelıjk een stuk duurder heb ık al gezıen…

hoe gaat het daar…Brennıe al terug of ook nog steeds bıj aşkım…Cyn,hoe was je verrassıngsreısje…Voor de rest weet ık het nıet hoor sorry daarvoor…

Beps,ga jıj Bloem ophalen leuk zeg…

Zıjn vandaag naar de dıerentuın ın ızmır geweest was wel leuk maar ook zıelıg dıe dıeren zıtten daar maar ın een kleıne kooı heel anders dan ın nederland

dames ık ben er weer vandoor.Zodra ık ıets weet probeer ık het zo snel mogelıjk te laten weten

@TRL: Succes met wachten, hoop dat het paspoort morgen komt

hey dames…proficiat met alweer een nieuw deel!!
sorry niet bijgelezen…niet veel tijd…
hoop dat het met iedereen goed gaat…denk wel aan jullie!!

xx

@Toos: Ja, hij was leuk he, maar ik kom eerst nog even op de meeting hoor! :unibrow:

@Filiz: Druk, druk maar weer he? Met mij gaat alles goed :thumbsup: en met jou dan?

De race weer over??

Was over, maar… ik zeg maar niks meer. :frowning: Staat zo zeurderig. Komt wel weer goed. :slywink:

@Roanna: Heb je al de thuismiddelen gebruikt… Wij namen altijd tanalbin. Als dat niet werkte dan dus loperamide(is gelijk aan immodium) Stel anders het bezoek aan de HA niet uit. Het kan zoveel zijn, en tegelijkertijd helemaal niets!!!

@TRL: Spannend. Ik duim elk moment(dat ik eraan denk) voor jullie. Brenniej komt dinsdag weer terug. Die zal ook wel een paar dagen nodig hebben om bij te komen!!!

Nu ik ga :slapen:
Tot morgen
:dag: :kus: :dag:

Probeer eens okugest, is van vogel. Ik ben ook niet van de alternatieve middelen, maar dit helpt echt. Neem niet teveel dia remmer hoor, want je darmen worden stil gelegd en raak je goed verstopt

Pcies, daarom die tanalbin zeg maar… is een mild middel! Ik ben er ook niet van, maar een rauw sterretje is ook niets… Sterretjes horen te glimmen :lol:

:dag::dag:Tot morgen Beps,slaap lekker:slapen::slapen:

hihi Toos en ikke steeds gelijk!!