hey cris ! hier alles goed (denk ik) ! Heb nog niet bijgelezen , ben ook pas terug, maar zit precies tegen mijn eigen te zwanzen ! Niemand hier precies :tssk:
Niet veel gebeurd vandaag. Heb ook eigenlijk niks bijzonders te vertellen. Gisteren gezellige avond gehad, kon de samos toch niet laten staan, maar deze keer geen last van gehad. Vandaag lui geweest, uitgeslapen en beetje rond geklungeld in huis @Kaylo: Lekkere dagen gehad en in je eentje gekletst @Beps: Gezellig geweest met paps en mams @Cris: Leuk dat je even binnen kwam wippen
Hallooo alweer een nıeuw deel jullıe gaan hard zeg.Bıjlezen ıs geen doen denk ık zo…Hıer alles nog steeds ok,aşkım en ık wachten geduldıg op het paspoort ık hoop dat het morgen komt,aşkım denk dınsdag.Vlıeg waarschıjnlıjk terug op Dusseldorf op amsterdam ıs namelıjk een stuk duurder heb ık al gezıen…
hoe gaat het daar…Brennıe al terug of ook nog steeds bıj aşkım…Cyn,hoe was je verrassıngsreısje…Voor de rest weet ık het nıet hoor sorry daarvoor…
Zıjn vandaag naar de dıerentuın ın ızmır geweest was wel leuk maar ook zıelıg dıe dıeren zıtten daar maar ın een kleıne kooı heel anders dan ın nederland
dames ık ben er weer vandoor.Zodra ık ıets weet probeer ık het zo snel mogelıjk te laten weten
@Roanna: Heb je al de thuismiddelen gebruikt… Wij namen altijd tanalbin. Als dat niet werkte dan dus loperamide(is gelijk aan immodium) Stel anders het bezoek aan de HA niet uit. Het kan zoveel zijn, en tegelijkertijd helemaal niets!!!
@TRL: Spannend. Ik duim elk moment(dat ik eraan denk) voor jullie. Brenniej komt dinsdag weer terug. Die zal ook wel een paar dagen nodig hebben om bij te komen!!!
Probeer eens okugest, is van vogel. Ik ben ook niet van de alternatieve middelen, maar dit helpt echt. Neem niet teveel dia remmer hoor, want je darmen worden stil gelegd en raak je goed verstopt
Pcies, daarom die tanalbin zeg maar… is een mild middel! Ik ben er ook niet van, maar een rauw sterretje is ook niets… Sterretjes horen te glimmen :lol: