Ttt deeltje 61 alweer

Bloem komt al snel terug zie ik. Dat is volgens mij snel gegaan.

@Roanna
Nog bedankt voor het aanbod, maar ik had zelf al snel even gezocht en mn moeder zal vandaag gaan boeken. Ik moet nu gaan, want ga naar verjaardag.

@Seray
Werkze alvast.

en viva, ikke kan het niet zien

ik weet niet, krijg ineens lama deja vu?

bloem- idd helemaal nieuw en anders, stop het niet weg, maar eerst alles weer op de rails krijgen en dan zal ik aan mezelf moeten gaan werken en het een plek gaan geven.

apr08,thnx en fijne verjaardag

ik ga er ook ff van tussen, ff naar vriendin, misschien nog tot straks

@ seray fijne zondag :dag:

ik ga film kijken met hubs lekker bankhangen…bloemmie meis…vermaak je…doei doei

ikke ga een happie eten
:dag:
tot laterzzzz

@Seray
Leuk baantje daar in het Gre*e! Vooral als je naar Paultje mag luisteren.
Fijn dat je 1 x per week met Jer mag bellen. Was bang dat je helemaal geen contact meer met hem zou mogen hebben. Heb ooit gesproken met pleegouders via de school van J. en van hen verhalen gehoord van BJZ waar me de haren van overeind gingen staan. Die houd je dan toch in je achterhoofd he.

@Bloem

ik weet niet, krijg ineens lama deja vu?

Lijkt er idd errug veel op :smile:

@ marion- ja zo maak ik nog eens gratis concerten mee;) ben ik ook erg blij mee dat ik hem mag bellen. psycholoog had gezegd dat het beter voor hem was, dus dan moet bjz wel volgen daarin

Goeiemiddag iedereen !

Terug van de Ardennen ! :crybaby:

Heb nog niks bijgelezen hoor, heb gezien dat er een bevalling was. En is geleden van dinsdag, dus zal wel wat veel zijn om bij te lezen :stuck_out_tongue: ? En eigenlijk wat moe van al dat “tracken”, dus uitgerust zijn we niet echt ! :unibrow:

Iets speciaals dat ik heb gemist ? Had precies ergens gezien dat bloem terug zou komen of heb ik dat mis ?

@Bloem: Lalamalamaa’s in vele soorten en maten…

@Seray: Stap voor stap…niet te hard gaan rennen want tegen een muur lopen doet pijn, maar rennend is dodelijk!!!(Als je tegen de muur aanloopt uiteindelijk!)

@Viva: Niet gelezen over je dochter…spannenddddd!!!

Meiden, alles klaar staan voor het eten(wereldgerechten chumcurry ofzoiets) lekker ouderwets met mn vriendinnetje zitten bomen over alle wereldzorgen, springend van het een op het ander…ZALLLLUUUUGGGGG!!!
:dag:
TOt vanaaf laat of morgen…

Oh, dat had ik nu ook, maar dacht dat het aan mij lag! :paranoid:

Zo, ben er weer. Ik wou wel overal kijken en als ik dan wat had, …rijen voor de paskamer. Geen zin an. :disgust: Ga wel een keer doordeweeks en anders lekker iets bij de webwinkel bestellen. Kan ik tenminste op mijn gemak thuis passen.

Ik heb wel een zwart truitje ( voor het werk) met coll gekocht bij H&* en toen gauw wegwezen.

Welkom terug Kaylo.

Was het zo erg dan, dat je ervan moet huilen? :wink: Of betekend het wat anders?

Maarre… vertel, hoe hebben jullie het gehad?

@ kaylo- leuk gehad in de ardennen?

@ beppie - nee snap wat je bedoelt en dat probeer ik te voorkomen, eet smakelijk voor straks!

@ roanna - iig geslaagd voor een truitje voor het werk, maar irri al die rijen voor pashokjes!

Nou ik ga aan het werk, tot morgen, fijne zondag nog

roanna : dat huilemannetje staat er omdat we terug moesten komen ! Hadden best nog wat langer willen blijven :stuck_out_tongue:

Oh Seray…hèèl veel plezier bij je nieuwe job en dan nog wel bij Paul.

Oh jalo…:tongue: Geniet ervan meid!

Was heel leuk daar, ook wel vermoeiend hoor. Dat opjagen is eigenlijk geen lachtertje, een beetje conditie moet je wel hebben (ikke dus nie :frown:).

Zou het wel geen 2 maal doen hoor ! In de bossen dwalen is best wel leuk , tot je daarna ziet welke dieren ze geschoten hebben ! :crybaby: ZIELIG !

Oke, gelukkig dan maar. Ik dacht ook al. :slight_smile: Kijk, soms heb je best eens van die vakantie’s die om te :crybaby: zijn en dan mag je dat ook wel eerlijk vertellen.

Ik heb het nog niet meegemaakt gelukkig en ben ook blij te lezen, dat jullie het ook fijn hebben gehad.

@Bep: Klinkt wel weer lekker daar bij jou he! :vak02:

Is eigenlijk niks voor mij, maar wou dat ook eens meedoen. Wist niet wat het inhield, nu dus wel :so:

Voor de rest wel genoten van de natuur, de wandelingen, het hotel en het lekkere eten natuurlijk ! Lekker laten bedienen en eens niet met de potten en pannen moeten ratelen ! SUPER ! :stuck_out_tongue:

De:was:is in elk geval al gedaan ! Hebben gelukkig lekker weertje gehad ! En 's avond gezellig rond kampvuur aan de jachthut stoofvlees met friet gegeten. Een klus om dat klaar te maken voor zo’n 70 man ! Maar was wel héél lekker !

Zal proberen morgen wat bij te lezen uit het vorige deel, ga nu gewoon lekker op de zetel hangen en misschien naar filmpje zien.

Misschien tot vanavond nog eens, en anders tot morgen ? :dag: