Ttt deeltje 61 alweer

goedemiddag!

viva - gezellig bowlen, alleen jammer dat je je duim gekneust hebt:( sterkte ermee en geniet van je filmpie

beppie - gezellig je ouders, veel plezier

roanna- hoe gaat het? darmen nog rustig? shopse!

bloem- in de regen:( hopelijk zijn de voorspelingen voor de komende dagen beter?!

Ik zweet hier ook…oh dan moet de kachel maar wat lager :hihi:

hihihi
das anders!! blijf wel gewoon op blote voeten lopen in NL hoor!! :smiley:

@Bloem
Ook in de regen dus … is echt niet normaal wat er dan naar beneden komt he? Is het hier dan meteen koud, in dat soort landen blijft het gewoon lekker warm. Vond dat heel apart.
De keuken … ik was er al uit, nu hubs nog. Moet eerlijk zeggen dat mijn kop er momenteel niet echt naar staat om me er goed in te verdiepen. We hebben ook nog even de tijd, ga nu echt niet breken en het duurt nog even voordat het voorjaar is.

@Seray
Heb je nog plannen voor vandaag of wordt het gewoon relaxen op je nieuwe kamer?

@ m,arion, zoiets dach ik al en ach, als je er voorlopig mee kunt leven, dan geen haast he?/

had trouwens mn boek gisteren uitgelezen: JANKEN!! :crybaby:
heb echt zitten/ liggen janken… niet gewoon een traantje, nee echt janken!! hahaha… zo mooi boek… heb nu 4 nieuwe, eens kijken of ik het daarmee totaan dusseldorf red!

Denk aan je vlucht,… duurt lang genoeg, dus 1 boek overhouden!!!

@ marion - ik moet om 16.00 werken bij het concert van Paul, en zo nog ff snel naar een vriendin. jullie trouwens veel plezier op de verjaardag straks

@ seray, wat doe jij toch voor werk!!?? snap d’r nix van!!

@ beps, ja kan ik bangkok ook nog boeken wisselen, dus komt goed!! :smiley:

Nope Bloem mijn dochter heeft a.s. vrijdag een date hihihi

Bloem, wat is de titel van dat boek, wil ook wel lekker janken in een boekkie

my best friends girl

en sorry sorry
wanneer heeft JOUW dochter de date??

as vrijdag… spannend!!

bloem- 1 van mijn banen is werken tijdens de evenementen en voetbalwedstrijden in het glredme, dus zoals nu zijn dat de concerten van Paul en de 17de climax

@ seray… ach so!! nu snap ik em
dat doe je gewoon erbij? en laatst had je je laatste dag op kantoor… en wat komt daarvoor in de plaats??

owh en als ik jou was, zou ik dat boek dus niet lezen, wat ik viva aanraadde… moest vaak aan jouw situatie denken enzo…
hoe gaat ie er nu mee?? ben je kleiner gaan wonen??

deze bedoel je Bloem???

http://www.boekmeter.nl/images/covers/2000/2965.jpg

Moest trouwens ook even reageren om het topic van Yon…wat een onzin alweer…pfff…

bloem - ja is gewoon voor erbij net zoals mijn werk achter de bar. heb helaas nog niks anders voor mijn fulltime baan, maar ga maandag flink zoeken, iig maar ff een krantenwijk, dan kan ik tenminste de vaste lasten betalen erg belangrijk:)
Ok. dan zal ik dat boek niet gaan lezen, maar het gaat nu wel, door alle andere veranderingen merk ik dat ik niet veel tijd heb om er aan te denken, het gaat goed met hem en kan hem 1x per week bellen dus dat is erg fijn ne ben idd kleiner gaan wonen, had de ruimte niet meer nodig en nu meer geld over om te sparen voor volgend jaar:)

owh en wie zei dat?? (viva??)
ikke ben wel bruin, off course, maar niet zo mega super duper bruin hoor!!
wel blonder dan toen ik weg ging en nee, ben niet naar de kapper geweest :wink:

@ seray, echt een nieuw leventje dus… hopelijk blijft het goed gaan en je goed voelen… niet alles wegstoppen he? maar dat doe je niet denk ik…