Nou kijk, ik ga tegenwoordig om met mensen die een btje dement zijn, en ik vind dat wel wat hebben… dus pas me aan… Alleen nu heb ik dus over 14 dagen iets, en ik weet dat ik het leuk vind, kijk er naar uit…alleen…
IK WEET NIET MEER WAT :retard:
Nou kijk, ik ga tegenwoordig om met mensen die een btje dement zijn, en ik vind dat wel wat hebben… dus pas me aan… Alleen nu heb ik dus over 14 dagen iets, en ik weet dat ik het leuk vind, kijk er naar uit…alleen…
IK WEET NIET MEER WAT :retard:
Zo, alles weer spic en span en fris en fruitig. ![]()
Geeft niks Bep, dat je het even kwijt bent. Gelukkig weten het er meer niet. :idea:
Misschien komen Toos of Viva nog wel even aan vandaag, die weten vaak wel veel. Alhoewel…Toos :drugged: ???
Ga nu even de kleurtjes aanbrengen en dan maar ff de hort op.
@Roanna
Succes met shoppen! Genoeg zwart in de winkels dus moet gaan lukken toch.
@Marion. Inderdaad, veel zwart deze winter he?
Hebben besloten om zo maar met de bus te gaan. € 1 Retour dus, da’s goedkoper dan de auto ergens parkeren en ik hoef toch geen zware spullen te sjouwen.
@Linda: Hoe is het nu met je computer? Heb je boel al op orde kunnen krijgen?
Goedemiddag meiden, ben ik weer even…nee ik hoor nog niet bij de dementen…Beps over 14 dagen ga je naar Utecht…daar komen allemaal gekke wijven…en 1 kerel…MEEEEEEEEEEEEETING…gaaf leuk vet cool…
Wij gebowld gisteren was gezellig, heb alleen nog een gekneusde duim, volgens mij bleef een bal hangen…vandaag weer zondag…zo’n hangdag…Wil eigenlijk een leuke film gaan huren ofzo…want hier is het zo dreigend, dat ik denk dat dadelijk de bui los barst.
@Viva: Leuke of spannende film?? Lekker hoor. Mijn ouders komen vanmiddag, eten een hapje mee, dus ja… Gezellig. Zo maar ffies eten halen dan, want ik had er niet helemaal op gerekend!
Ohhh ja,dat is het over 14 dagen… Nu maar hopen dat ik het dan ook nog weet…
Ben zo benieuwd hoe Cyn het heeft/heeft gehad…
Ja die heeft Malta er al weer opzitten, en komt vandaag toch terug…zal tegenvallen hier weer in de kou…
@Viva: Ja hoor Viva! Jij zal er ook eens zonder kleerscheuren ergens vandaan komen. :unibrow: Te zware ballen gepakt zeker? ![]()
Oh, gaat Bep daarheen? Wie weet… ik dan ook wel. Zou wel heel toevallig zijn! ![]()
Goedenavond Bloem! :chin:
@Bep: Veel plezier dan ook met je ouders vanmiddag en maak er maar weer een leuke middag van. ![]()
Nu ff druk met andere dingen… En boodschapjes kan altijd nog hihi!
hihih
mijn volgorde…
slapen, opstaan, broodje, cappu, internet… mmmhhh… net mn echte leven…
was er pas om 4 uur uit…
ikke heb ook iets over 2 weken… weet alleen niet wat!!
en bowlen!! zin in!!
en broodje kroket en brood van mn pa en lekker schaatsen kijken!!
@Viva
Zit je echt niet mee … nu een gekneusde duim! Maar lekker op de bank met een film, is wel zo veilig. Ennuh … beterschap met de duim!
@Beps
Vanmiddag paps en mams op bezoek, veel plezier met z’n allen.
@Bloem
Ook weer van de partij vandaag! Hoe is ie?
En wij hebben verjaardag van een vriend vanmiddag. Zo meteen dus de douche in en optutten.
nog ff Bloem dan mag je weer…onderuit…naar schaatsen kijken.
jajjaaa
kijk ik naar uit!! lekker naar thialf, misschien wel naar berlijn!!
en @ marion, ja het gaat wel, lekker uitgeslapen, was bewolkt en nu regent het pijpestelen… regenseizoen zou nu toch echt al afgelopen moeten zijn, maar blijft maar doorgaan…
Of een “echte” döner!!! Jammie voor jou Bloemmie!!!
en hoe is ie met jullie??
ik weet hoe het met beps is…
maar wat lees ik nu? een gekneusde duim?
@ toos, wanneer heeft je dochter de date?
@ roanna, geslaagd met shoppen?
@ marion, hoe is ie nu met jou?? keuken al uitgezocht??
Welkom thuis straks zou ik dan zeggen, de regentijd is hier net weer begonnen :lol:
@ beps,. owh… maar daarvan weet ik cker dat ik de 1e week al een overschot heb!! ![]()
hhahaa
ja kan ik er vast aanwennen… maar hier is het tropisch en zit te zweten!!