Ttt deeltje 61 alweer

ja striken op mijn gezicht…hihihi…zal niet de eerste zijn die onderuit vliegt…op de baan…ach het is voor de fun…maar ik heb er jaren op gezeten in clubverband, maar als je iets snel verleerd is het wel bowlen

Ow, heet striken zo? :smiley: Nou, neem je fototoestel mee. Ik wil het wel weer zien als jij daar weer languit op die baan ligt.

Veel plezier hoor. :wink:

roanna- fijn dat het nog goed gaat en dat je het toetje hebt laten staan:)
e** is officieel een dorp, wel het aantal inwoners van een stad tegenwoordig, ik ben idd bijna klaar en wat handige spulletjes gekocht zoals mandjes voor mijn kamer, scheelt weer ruimte;)

viva- heel veel plezier met bowlen, gezellig! en wat leuk voor je dochter een date!

Hans…jij bent denk ik de drukste forumbeheerder met het afsluiten van onze deeltjes…

Zo meiden ik ben weer weg…fijne avond…

Wat je zegt Viva. Hans heeft zijn handen vol :lol: (letterlijk en figuurlijk) aan ons.

@Viva
Is zo leuk bowlen … veel plezier!
Leuk dat je dochter een date heeft vanavond. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen.

En nu … even op de relaxmode, Paultje komt zo, wordt weer lachen!

@Seray:
Oh leuk. Van die mandjes heb ik ook gekocht voor die buffetkast die laatst hier op de site stond. Makkelijk om wat kleinere rommeltje in te doen en dan lijkt het toch netjes en opgeruimd he!

Oh, dus toch een dorp. Ik kwam er jaren geleden nog wel vaak, omdat onze zoon daar in de buurt stage liep. Ook kwam ik graag bij Fleurig , maar dat is nu verplaatst naar Haarzuilens of zoiets. Ook heb ik weleens met kerst gluwwein staan uitdelen op zo’n overdekt winkelcentrum voor dat bedrijf van mijn zoon toen.

@Marion:
Ga ik ook kijken. Ik kan daar ook zo om lachen. Kan er niks aan doen .Oke dan, het begint.

Jij ook veel plezier hierbij. :dag:

@ roanna- wat leuk mandjes in de buffetkast en handig idd staat weer netjes. Maar je kent ons dorp dus wel aardig door de bezoekjes:)
Marion en roanna veel plezier met paul:D

@ marion en roanna hoe was het in Arnhem (my home city)

:idea:

Goedenmorgen…
Ik heb het vandaag in de juiste volgorde gedaan:
Opgestaan, gedouched, aangekleed, koffie ingeschonken en WW aangezet!!!

Nu op naar de kerk, mss dat de ouders vanmiddag komen(heb ze verteld dat het weer een eeuwigheid geleden is, dus zullen ze wel komen!!! :lol: ) en dan zien we verder…ff geen pubers vandaag hoop ik!

Goede morgen meisjes!

@Roanna
Hij was weer leuk gisteravond he?

@Besmile
Snap em ff niet, ben daar niet geweest.

@Beps
Heb de verkeerde volgorde vandaag, opgestaan en WW aangezet. Hoe verslaafd kan je zijn he?

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA

Bloem: nog 6 dagen op wereldreis

http://home.tiscali.nl/~emile007/fotos/fotos_laos/E017_023.jpg

Ko Chang - Thailand

Een hele goedemorgen ladies. :wink:

Oh, mijn volgorde is, opstaan, in de pyama lekker ff ontbijten, kopje koffie maken, krantje lezen en ondertussen de pc opstarten en dan als 1e, ff ww-en.:unibrow:

@ Marion. Ja zeker. Hij was weer leuk. Ik wist ook eerst even niet wat Besmile bedoelde, maar ik denk dat zij dacht dat wij naar het concert gingen van Paul gisteravond in het Gel** dro**. Was maar waar he?

Trouwens Besmile, komen wij regelmatig in jou hometown, want mijn allerliefste nicht (noem haar altijd mijn zus) woont daar met haar man.

@Bep: Ik bid ook altijd voor jullie hoor! :wink:

Mooie foto toch weer. :thumbsup: Daar zou ik ook wel willen zitten nu. :zon02:

Zo ikke is weer thuis…
Nu in de relax-mode…

Weten jullie trouwens waar ik over 14 dagen ben…en met wie…en onderweg waar heen…:wink:

O ja meisjes, mochten jullie mij vanmiddag missen :unibrow: :paranoid: ben ik even naar de stad. Even zien of ik wat leuks kan scoren voor de 18e, want dan heb ik denk ik wat, :question: (weet even niet meer wat) en nog even een zwart truitje voor op mijn werk op woensdag, op die andere lokatie.

Het is daar altijd zo stervens koud, dus iedereen loopt daar met zijn/haar eigen gekocht truitje aan, maar het moet wel een beetje lijken met onze bedrijfskleding. Dus dat wordt even zoeken.

Ga ik nu ff douchen en aankleden.

Laterzzzzzzzzzz:dag:

Morgen Bep. Nee, vertel! Met wie en waar gaan jullie dan heen? :paranoid: :unibrow:

@Roanna
Dacht later ook dat Besmile mss zou denken dat we naar dat concert gingen.

@Beps
Zou het ECHT niet weten … VERTEL :wink: