waar gaan we wat aan doen dan trouwens??
Nou Bloem, als ze allemaal zo snel gaan als de paar laatste, denk ik dat je deze nog niet meemaakt. Misschien de volgende.:unibrow:
Waar we wat aan gaan doen? Daaraan natuurlijk!
Het is weekend…
Nou ik heb zo’n idee dat de dames aan het bellen zijn, dus ga ik maar even wat anders doen. De Telegra** even lezen b.v. Kan die ook weer bij het oude papier.
Latersssssss :wereld:
lekker aan het kletsen…
3 kwartier lullen voor minder dan een euro
okey vanwege het lawaai in het internetcafe/ koffiebar (klote gillende kinders (nederlanders nota bene!!)) was het wel inspannend bellen, maar owhhhhh
WAT HEERLIJK!!
![]()
anyway
ben weer helemaal remy aan het ww-en
dus ga es ff wat anders doen…
tot morgen :dag:
wat een rust hier, iedereen lekker weekend aan het houden
bloem en beppie lekker gekletst voor weinig:D
viva leuke avatar…cute!
Ik heb dozen uitgepakt, had er ff zin nu nog 1 te gaan, maar die wacht maar tot morgen:D
Zo meiden, heb ik gewoon Bloemmie gemist(Ja hier dan he hihi!)
Heb vandaag de zus van “onze” puber op visiste! Gezellig. Ze blijft spontaan eten, hier kan altijd alles tenslotte, en de logeerpuber eet in de kerk…
Vanaaf met een vriendin een filmpje kijken…
Gefeliciteerd met TTT 61 dus…ook nog…
:dag: Tot morgen, of laat vanaaf!! :dag:
Jeedum,heb het druk met jullie op zaterdagavond,sluit het vorige deel weer af,
Groetjes en kwebbel verder,haha
Hans
Hihi, ja Hans, je hebt het maar druk met ons… Gelukkig valt het verder mee, en heb je alleen mee te kijken… Luizenleven voor een beheerder :hihi:
Bebs…dat dacht je…
Maar ben blij met jullie hoor,geen enkel reisforum heeft deze’‘band’'onderling.
Dus gaan we weer met 2 vingers in de neus het beste forum worden.
Groetjes,
Hans.
Meiden, waar zijn jullie???
Hierrrrrrrrrrrrrrrrrr Bep. ![]()
beppie-wat leuk dat zijn zus is langs gekomen, veel plezier met film kijken vanavond!
roanna- hoe is het met het avondeten gegaan? overleefd zonder te moeten rennen?
@Seray:
Ja hoor! Tot nu toe wel gelukkig, maar heb vandaag wel rustig aan gedaan met eten. Vanmiddag alleen een paar sneetjes broodd met kaas en zojuist een kopje groentesoep (cup a soep) met wat stokbroood. Geen toetje dus! :unibrow: En wat Viva zei, goed drinken en dat doe ik dan ook.
Jij nu ook zo goed als klaar met dozen uitpakken? En nog leuke spulletjes gekocht vanmiddag? Is E*e een dorp? Ik dacht een stad.
Ik waai hier ook nog ff langs…zometeen naar de bowlingbaan…gezellig met zijn allen even bowlen…komt op als poepen (sorry Roanna)…maar wel leuk is al heel lang geleden dat we dat gedaan hebben…
ps dochter heeft a.s. vrijdag afspraakje met de broer van haar coordinator, gisteren werd ze via de telefoon ff gekoppeld voor een date…hihihi…5 jaar ouder (tja wel een verleden met 1 kindje, maar ach wat maakt het uit) dat wordt nog wat de hele week werken met zijn zus…hihihihi…wordt vervolgd.
Bloemmie je mag niet te bruin worden he, zitten wij daar de 18e met van die witte verlepte koppies en jij stralend bruin te wezen…grrrr jaloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeers.
Ohhhhhhh spannend weer Viva.
Nou meid, heel veel plezier met bowlen en wel goed streaken he! :unibrow: