Ttt deeltje 61 alweer

@ mk, hoop dat je iemand vind

@ viva, hahaha grappig… is niet aan mij he? maar heb wel een org op het oog, die alleen maar leuke bestemmingen heeft… dus ga bij thuiskomst eens een briefje maken,… zet er niet alles op, maar zou leuk zijn

Goedemiddag ladies.

Allereerst van harte welkom terug Brenniej. Ik ben al een beetje bij met lezen. Je hebt het weer fantastisch gehad? Heb ook zo af en toe je log gelezen. Heerlijk meid, kun je daar weer met genoegen op terug kijken en nu maar weer op naar de volgende ontmoeting.:zon: :wub:

Jullie hebben weer heerlijk geklets vandaag. Helemaal niet veel (ahum).

O ja, ik had vandaag weer op die andere lokatie gewerkt en weet je… ik begin het daar steeds leuker te vinden, terwijl ik er eerst zo’n moeite had. Ha, ha. Het is daar zo relaxd he!

@Viva: Heb ook jou verhaal nog gelezen en dan zou ik zo willen, dat jij dat nu ook eens kon zeggen. Lekker relaxd, maar dus nog steeds niet bij jullie op het werk! :finger: Echt k*t hoor!

@Bloem: Ook weer lekker op de thee/koffie. Gezellig ook nu weer. :thumbsup:

@Bep: Erg druk op het werk, zo ook MK116. Pfffff erg hoor!:smiley:

heb ikke iets gemist?? welke log??

ikke heb nog 6 minuutjes
dan is mn muntje op
heb al zovaak bijgevult
maar tis mooi geweest voor vandaag, mn geld vliegt erdoorheen
en morgen weer een luie dag
ga zo afsluiten!

Brenniej: Welkom thuis :kus:

Meiden sorry heb niet echt veel tijd vandaag!!!

:kus:voor iedereen!

Nee hoor, niet dat ik weet! :unibrow:

@Bloemmie: :kusss:

@Bloem: Brenniej had namelijk ook een eigen weblog en zo nu dan stonden er berichtjes van haar op met leuke foto’s. Ook hebben dames van hier regelmatig een stukje geschreven daar. Stond /staat net als die van jou Bloem, bij mijn favo’s… dus.

@Bloem: Fijne avond nog daar. :dag::kus:

@ Bloem: Fijne avond!..en morgen lekker relaxed dagje!!:slight_smile: hopen dat de zon schijnt en dat je lekker kan relaxen!..

Kus!:kus:

Zo Bloemmie :slapen: en ikke afronden hier…bijna naar huis…

Pff ben gaar…MAAR morgen vrij en mn vriendinnetje zegt dat ze vroeg(onze tijd) online zal zijn hahahahaahaha!!! Ikke eerst slapen en UITSLAPEN hoop ik!!!

beppie…dan moet je vanaaf niet je stoel onderuit gooien anders is het weer mis meissie…krijg je weer zo’n foto met een mooie poes…hihihihi

Ik ga ook even verder met … eten voorbereiden, dus zeg ook weer:

Hasta la vista.
Tot latersssssss :dag:

PS
menu: kookaardappelen, gemengde sla en tartaartje/kipflitje en weer terug naar het bakje vanillevla. :biggrin:

Jullie ook allemaal eet smakelijk straks. :dag:

Bloemmetje…truste meis…nog fff…en dan kun je je dikke trui weer aan.

geen race meer???

Toos…wat ben je stil…of ben je nog aan de crock…

Nee

Nok, nok. :wink:

Menu…hamlapjes gesudderd, krieltjes met olijfolie en oregano uit de oven en een tomatensalade met uitjes en fetakaas en cashewnootjes…jammie…

kwam het waarschijnlijk toch door je toetje…neem denk ik een vrachtwagen er van in…ik kan maar 1x in de 4 dagen ofzo…

O jee kijk net uit het keukenraam…een mega ooievaar in de tuin…een meisje geboren…