Het is te proberen Viva, maar ik hoef het (Vit*lin**) niet meer. ![]()
Oooohhh wat lekkerā¦
Vroeg even aan mams wat we gan eten!!
Gehakt balā¦spinazieā¦gekookte aardappelsā¦
zooo dat gaat smakenā¦na 7 weken⦠hahaha
hollandse potā¦
weer ff wat andersā¦dan de kebabs enzzā¦![]()
hihihi dat is even andere kost he Brenā¦ja is bij mij meestal standaardā¦bal gehakt, andijvie en gekookte aardappels als we thuis komen van het buitenlandā¦hihihihiā¦
@Beps
O super dat mama hond zwanger is!!! Nu nog HET puppie voor jullie!!
@Bloem
Morgen de kaartjes voor de sprint bestellen ⦠kan maar gebeurd zijn he!
Heb jij ff een leuke verrassing voor je vader, hij heeft je weken moeten missen, kunnen jullie lekker bijkletsen onder het broodjes smeren ;). En tegen de tijd dat je uitgepraat bent met elkaar ga je gewoon weer op reis.
@Viva
Moeilijk he, je wil iets geven maar oma is al heel blij dat ze de hele familie om haar heen heeft op die dag.
Crocs-sloffen misschien ⦠houdt ze de voetjes lekker warm ⦠GEINTJE!!
@Seray
Hey weer goed nieuws voor je ⦠een nieuwe baan. Heb je er zin in?
@Roanna
Maar goed afkloppen dat het weg blijft nu ⦠je moet wel beter zijn de 18e he!
En ik wil niets liever nu dan een flinke kebabschotel ⦠maar moet nog een dikke week wachten.
me tooā¦lekker kaasrolletjesā¦jammie
:crybaby::crybaby: helaas dames voorlopıg geen vısum voor ons.Hebben vandaag het paspoort opgestuurd er zat een brıef bıj dat ze de papıeren hebben opgestuurd naar nederland en dat ze daar moeten beslıssen kan 2 weken tot 3 maanden duren⦠Maar aÅskım wıl aan het werk en kan dus nıet zo lang wachten aangezıen hıj werk kan krıjgen op cyprus⦠balen dusā¦Ä±k vlıeg zaterdag naar huısā¦dus tot gauw allemaal ā¦
Jeetje Tlrā¦ongelofelijk hadden ze dat niet meteen kunnen zeggenā¦laten ze je al die tijd in onzekerheid zittenā¦sterkte ermeeā¦dikke kus
een of ander dwaas heeft in scandinavie geschoten op een school ā¦achā¦wat een wereld toch
misschien dat als hij toch toestemming krijgt van nederland dat hij alnog kan komenā¦we gaan er voor duimen,of wil hij dat niet???
@ TurkijeLover: aaah wat balen zeg!..snap precies hoe je je voeltā¦dat zal wel een teleurstelling zijn zegā¦maar goedā¦geniet nog maar even lekker een paar dagen met askimā¦want de tijd gaat al snel genoeg voorbij!..
:kus: :kus:
@TRL: Arme jullie!!! Ik heb helemaal blauwe duimen⦠Marion heeft al nieuwe kaarsjes moeten kopenā¦MAAAARRRR dan blijven we bezig, zodat ervoor de aandacht blijft⦠Geniet maar lekker van elkaar!!!
Ikke thuis⦠Aardappels, braadworst bloemkool(oerhollandsā¦)
Viva: Kaasrolletjes maak ik zelfā¦ZOOOO MAKKELI!!! Neem volgende week wel vellen mee, leg ik het wel uit!!!
Nou goed⦠Ikke ga ff nietsenā¦
Nou meisjes ik ga voor het eten zorgen hubs is onderweg naar huisā¦honger heeft hijā¦moet straks nog ff strijkenā¦dan is de was weer weggewerkt.
zooo ikke heb heerlijk gegeten zegg!.. Jammmiiieee!..
Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen hehheā¦
heb egt hele tijd het gevoelā¦dat askim elk moment gwoon binnen komt wandelen en zegtā¦Brennnn askim kom we gaan lekker wat drinken ergensā¦of wandelingetje makenā¦![]()
I miss itā¦Heimweeeā¦Baaahhh!!!
heeft er iemand wat leuks te vertellenā¦om even me gedachte ergens anders op te richten!![]()
Bren: Wanneer moet/ga je weer werken??
nou ik ga weer wat doennnnn!!!
ik ga zaterdag weer beginnen!
dus kan nog ff 2 weken bijkomen!
en dan begint het leven hier ook weer⦠heheh
maar wel fijn op zichā¦dan gaat de tijd weer lekker snel voorbij!![]()
Ikke ben al wat ouder, redelijk dement aan het worden met die demente leden hierā¦maaarā¦
Zaterdag beginnen en 2 weken bijkomen kloppen in mn seniele hoofdje nietā¦
Werken is lekker, cker als de tijd dan goed snel gaat. Mn werk nu is dat het continue werk is⦠8 uur vliegt om!!!
zo ik schei er mee uit voor vandaag, ga bankhangen met hubsā¦nu is er koffieā¦dag meisjes misschien tot morgenā¦toedelsā¦
@ Viva: uhhh hahahha⦠ik bedoelde 2 dagen hahahaā¦
zie je Brenniej is er nog niet helemaal bij met haar hoofdje!!!;)![]()
ikke ga ook is ff wat soaps bekijken!!.. :)
is waarscchijnlijk nog steeds hetzelfde als 7 weken geleden!![]()