trouwens Bloemmie…wil je in O of in B werken???
verdient volgens mij niet slecht hoor…en is maar tijdelijk…wel via het uitzendbureau
gewoon vanaf 3 december tot aan kerstavond werken…lijkt je dat niets.
Dan ben je in jan. in nederland voor schaatsen en daarna ga je weer weg…zo simpel nietwaar…
@ viva, das nog niet eens zo’n gek idee
en ikke wil werken daar waar ik woon, aangezien ik geen auto ga kopen… dussseuhm… ikke zoek ook nog een tijdelijke kamer in B. als ik die vind dan in B en als ik besluit toch te settelen, dan zal dat in O zijn en dan is een baan in O om te beginnen makkelijker…
hebben wel openbaar vervoer enzo, maar liefste natuurlijk zo dichtbij mogelijk!!
@bloem
Ik zit nog steeds met voeden, dus kan sowieso niet lang achter elkaar weg zonder te kolven. En aangezien in nog steeds iedere nacht moet voeden en weer 's morgens vroeg, wil ik het niet te laat maken. Wil dan alleen overdag komen. Hubs houdt erg van winkelen (ja die mannen bestaan echt
) en hij gaat dan de stad en HC in.
zal eens gaan kijken…
@ mk, owhja dat was het!!
ik zou zeggen, kom gwoon gezellie om 1 uur, hubs winkelen, en als ie het beu is of de kids of jij moe, dan komt ie je weer ophalen, ondertussen aan de chocomel met de meiden die ook vroeg komen…
misschien om 5 uur een apperetiefje pakken in het restaurant…
zo me koffer is uitgepakt!![]()
wat je dan alllemaal tegenkomt in zo een koffer…
bustickets, papiertjes, bonnetjes,pfff… herhinneringen…
me hooofd het zwaar te voorduren!.. hehe…
maar goed Askim belde me net nog…
dus was wel even fijn om ze stem weer te horen!![]()
maar ook raar om hem nu weer over de telefoon te spreken…
maar goed!..
Life goes on!
Op naar volgend jaar!!!..
wat een heerlijk vooruitzicht eigenlijk!!!![]()
Bloemmie kijk even op deze link
:kus::kus::king:
@ viva, ben druk aan het zoeken… ga ff kijken
@ brenniej, wat zie ie van je video???
denk trouwens dat ik toch nog 1x ga solliciteren als hostess voor 2008…
@ Bloem: jaaa video was super!! Hij heeft nu geloof ik al 10 keer gekeken!
en iedereen keek gezellig mee!! hahahaha
shame shame!!..als iedereen meekijkt…en ik mezelf op de video zie!!
hahaah…
maar was een mooi geslaagt kadoo!!![]()
@ brenniej durf ik te wedden!! zo leuk idee ook
@ beps, ja ff thuis alles op een rijtje zetten en een leuk brieffie tikken en kijken wat eruit komt…
Welk land neem je dan Bloemmie als hostess…
Turkije of Tibet???
@bloem
Zo wilde ik het idd gaan doen, alleen de kinderen willen we dus hier laten. 1 kind meenemen zou nog te doen zijn, maar 2… We zoeken nog ff verder voor oppas.
had laatst gezien dat ww een heel nieuw forum had gemaakt met allemaal links naar vacatures… maar die doen het dus gezellig bij mij helemaal niet…
bij jullie wel?