@Seray: Hihi: lekker hoor… inbound…zelfde werk als ik haha!!! Alleen ikke bij het U*V
donor bedoel ik…
hihi… waar het hart van vol is…
ja ok, dan vind ik het al anders, maar vind het zelf afschuwelijk om mensen een product op te dringen waar ze niet om hebben gevraagd, heb er zelf ook een hekel aan als ik door zulke bedrijven wordt gebeld
beppie - ja idd! inbound heb ik ook al eerder gedaan bij de R*S dus weet dat ik dat wel leuk vindt om te doen
haha bloem , idd maar begreep hem wel hoor:D
bloem, je bracht me trouwens gisteren op een idee met de bus in turkije, maar hoe regel je dat? vanuit NL of ter plekke in turkije?
Ik ook hihi Maar Döner…jammmmiiieeeeee
ja
ze bellen mij vaak
hoor het al: spreek ik met die en die
dan begin ik al: waar gaat het over…? geen interesse!!
ikke ben niet zo commerciel, vind het leuker om mensen met problemen te helpen enzo… voor een paar uurtjes per dag best okey, maar niet weer fulltime aan de phone
zal nog lastig worden, maar denk dat mn pa wel wat hulp kan gebruiken met broodjes smeren,…
@ seray, altijd ter plekke!!
gewoon vliegen op sabina gocken en dan naar de stad, busstation op taksim bv staan alle busmaatschappijen (net als op bodrum busstation) je loopt dan gewoon bij een maatschapij binnen die je aanspreekt en die jouw reis heeft… kijk en vergelijk prijs en tijden en je boekt ter plekke een ticket…
offfff je laat jouw askim dit in turkije gewoon voor je regelen en laat het busticket afgeven bij je hotel…
ach mij maakt het niet uit, ga gewoon aftellen elke dag, dan moet het wel te doen zijn:D
wat voor werk doet je vader dan dat je hem kan gaan helpen met broodjes smeren?
@bloem
Hubs gaat mee en hij gaat dan naar HC en ik naar jullie.
ok, zal wel is ff vragen aan mijn askim, dank je!
@ seray, er is echt geen drol aan in turkije
cker als je naar zo’n grote plaats gaat als bodrum, dat zijn gewoon standaard routes
heb net ff zitten kijken, maar kan zo snel op internet nix vinden
maar je vriend kan alvast voor je informeren wat handig is… je moet gewoon wel ff wat uurtjes uitttrekken, maar ikke vond het nooit zo erg
@ mk, owkey, heb geen verstand van kindjes, maar kunnen die niet bij hubs blijven dan?? of komen jullie alleen gezellie voor chocolade en blijf je niet heel de dag
en mn pa is manager voor een bedrijf in utrecht dat lunches verzorgd. lunchpakketjes, voor skyboxen van ajax en utrecht, allerlei legerkazernes en weet ik wie allemaal nog meer…
elke dag van 6 uur tot 2 ofzo werkt ie, kan ik makkelijk mee, broodjes smeren, beleggen, lunchpakketjes maken… beetje met polen en bulgaren werken, nix vasts en toch euries verdienen tot ik zelf ergens woon en werk… ikke heb het al helemaal uitgedoktert… mn pa weet het alleen nog niet ![]()
bloem - scheelt dat ik niet alleen ga, andres had ik het denk ik niet gedurfd, maar we gaan het nu zo doen, en heb begrepen dat het vanaf izmir 4 uurtjes rijden is dus dat valt ook hartstikke mee.
En dat is wel handig als je met je vader mee kan werken, klinkt ook leuk om te doen en je verdient geld dus niet verkeerd!![]()
nou ik moet weer aan het werk, fijne avond allemaal!
en bloem hoop dat je vanavond beter slaapt!
bloemmie, uitzendbureau voor een paar weken is toch ook goed te doen, in plaats van zo vroeg te beginnen, en de hele dag op je benen te staan.
Seray…bloem, mierre weet ik veel hebben die busritjes al gemaakt, moet toch goedkomen denk je ook niet.
ga je niet alleen?
of bedoel je dat je askim je dan allicht komt halen??
en izmir-bodrum is goed te doen! kun je je tickets nog omboeken??
en mn moeder gaat zo vaak mee, als de vaste uitzendkrachten mn pa weer es laten zitten, dus misschien kan ik ook een x of wat mee…
@ viva, ja dat ook… maar niet voor 2 weekies ofzxo (misschien)
ga wel langs het uitzendburo als ik voor enkele maandjes een baantje wil, maar niet voor 2 weekies
@ viva, ben je al thuis?
jaaaa lekker thuis…ff rommelen…trouwens wat dacht je bij de T*T voor een weekje of 3 post sorteren…altijd mensen nodig rond de feestdagen…je moet dan wel 2 of 3 weken beschikbaar zijn…verschillende diensten…nacht, avond of dag