Ttt deeltje 61 alweer

Ennne ooohh jaaa…mijn B-day!..
ooohh was zoo leuk!!.. lekkere taart met veel kadootjes…
en een geweldig feestje om noot meer te vergeten!!!:D:D:D:D:D

@ brenniej, klinkt goed!! en je kent met toch? veel vragen!! alle details!!
maar zie ik het goed op de foto?? zijn de zwarte lokken weg? bruin?? door de zon of door een verfje??

en tja, je kent mn verhalen he? zelfs dagelijks de log bijhouden (qua lezen) was voor sommigen een hele opgave :wink:

@ beps, fek de mail, doe wel pb

@Ha Brenniej, ook van mij welkom thuis, zo jammer dat we niets concreets hadden afgesproken in september. Heb nog wel naar je uit gekeken, maar weet ook niet zo goed hoe je er uit ziet natuurlijk. Maar goed, komt nog wel, zeker de 18e.

Met mij gaat het minder goed, alhoewel, nu weer de goede kant op, maar ik ga wel scheiden van m’n Hubs. Waarschijnlijk wel het beste, maar m’n hart wil nog niet echt mee.
*Ben nu bijna 5 weken het huis uit, en woon tijdelijk bij mijn oudste zoon in. Er moet heel veel geregeld worden. *
Maar ik ben blij voor je dat jij zo gelukkig bent, deze maanden kom je ook wel door, is niet zo zwaar als de voorgaande periode.
**
Alle anderen, groetjes, meld me later wel weer.
Ga zo ff naar gemeentehuis voor uittreksel Bev. reg., dat heb ik nodig voor het andere huis, en dan m’n woeffies weer ophalen.
**
XXX Mar

owh… dus jullie hebben nooit meer gemeet in marmaris??
veels te druk met genieten!!

zucht… zou ook nog wel ff naar turkije willen…
@ beps, kennen we niet eind nov een stedentrippie istanbul doen… vast de boel verkennen voor als hubs mee wil :wink:

@Bloem: Zou wel willen maar centjes yok…

owh ja… die ken ik

Hihihi, puppie, verbouwen, 2de motor, 24" scherm, nieuwe camera… en en en … hihihi

@ bloem: neee de meeting jaa het is er niet meer van gekomen…weet egenijk niet waarom…

@ Miere: naajaaaa…er komt vast en zeker een volgende keer dat we allebei te vinden zijn in Marmaris toch!?:slight_smile: veel sterkte met de scheiding…:kus: zal niet meevallen maar als het de beste oplossing is…

enne Bloem: jaaa de zwarte lokken zijn weg!.. hahaha verfje en de zon hebben meegewerkt!:slight_smile:

@ brenniej - welkom terug, heerlijke tijd zo te horen gehad, succes met wennen en sterkte

@ karin- ook welkom terug, hoe heb jij het gehad?

hey seray, hoe gaat ie vandaag??

@ brenniej, ja ach, je kunt miere dan de 18e meeten
leuk!! echt een mega meeting

@ beps, ja joh i know, monkey world, kerst, oud en nieuw, schaatsen, istanbul en dan nog op reis…
zou eigenlijk beter op zoek kunnen naar werk, maar ja… dan heb ik weer geen tijd om zomaar ertussenuit te knijpen :smiley:
owhhh de dilemma’s :smiley: :smiley:

Hi bloem, met mij gaat het goed! zo weer werken en misschien vanaf maandag nieuwe fulltime baan, dus spannend!

Jij de reis weer overleefd las ik…nu nog 2 daagjes daar, hoe is het om weer in bagkok te zijn?

hihih… wat staan ze leuk in piramide :smiley:

@ seray, owh spannend!!
wat voor baan is het??

en tja, bangkok,… druk en overweldigend…
duik vroeg mn bedje in, want was vannacht weer klaarwakker… heb maar 2 uurtjes geslapen ofzo
en kijk er naar uit ff alleen te zijn…

@ bloem - is op de klantenservice van or*nge

pff weer weinig slaap gehad zeg, hopelijk slaap je vanavond beter!

wat staat er in piramide?

Ben niet zo vaak meer online :frowning: geen tijd :frowning: maar je hebt mijn mail toch wel ontvangen???

1 schoonzus gevraagd, maar die heeft iets anders helaas, maar er woont er nog 1 in het dorp en anders nog een 3e schoonzus in Haarlem. Dan maken we gewoon een ommetje, ik heb nog steeds goede hoop. Er komen er nu zoveel, daar wil ik toch wel heel graag bij zijn.

had 3 :smiley: geplaats en die stonden wel leuk… toevallig

maar klantenservice… is dat inbound of outbound?? of is het in een winkel??

@ mk, had je mail cker gehad
erg leuk
maar had ff geen puf om te reageren…
maar kan manlief niet om de kleintjes passen dan??of heb ik iets over het hoofd gezien??

bloem - oh zo ja zag het :smiley:

is inbound, hou niet van outbound, dus ga dat ook niet doen:)

me neither…
heb het gedaan voor de bloedbank, en dat was wel okey, want waren mensen die zich of aangemeld hadden of gewoon afspraken maken, want waren al doner… maar toch…