Brenniej…trek je het wel nu…is het te overzien, de tijd dat je zonder hem moet?
@ Viva: jaaa hmmm ik heb geen keus eigenlijk!.. het afscheid gister was zwaar…heel zwaar…heb de hele weg zitten huilen hehe…en toen ik me ouders zag…naja in de auto…je kent het wel…alle verhalen vertel je in 1 keer hahaha…dan vergeet je het ff…maar gisteravond in me bed was een worsteling…maar goed…
Ik blijf me vasthouden aan de geweldige tijd die we samen hebben gehad…
ik ga hem missen…heel erg…doe ik nu al…maar het is niet anders…
hou me vast aan de veel mooiere tijd die er aan gaat komen…
alleen zal het best zwaar worden!..
@Brenniej & Karin
Welkom terug in ons kikkerlandje!
Zal niet meevallen, zonder askim en dan ook nog in de kou.
@Viva
Goed zo … zorg maar goed voor jezelf want zij doen het niet!
Gezellig … de meeting wordt steeds drukker. Brenniej is er ook gezellig bij. Wat een kippenhok gaat het worden daar in Utrecht!!! Volgens mij wordt Hans gillend gek.
@Brenniej
:kus:
@ Marion: jaa dankjewel!..en natuurlijk ben ik er ook bij!.. ben benieuwd jullie allemaal te zien!![]()
@Bren: Gaaffff Gaan we je doodknuffelen…(daar ben ik van nl!)
Nou lunch was lekker…
Nu er weer tegenaan!!!
hallo dames
ikke heb de busreis overleefd… kindje naast ons bijna niet
nu weer in bangkok
nog een paar daaggies
ben nu ook beheerder van het tibet forum…
nog nieuws hiero???
ehhhhjjjj
BRENNIEJ!!
je bent er weer
ik heb je gemist, maar lees dat we je gaan zien volgende week zondag!! beterzzzzzzzz
en wanneer ga je weer naar je askim? ga je hem verrassen voor nieuwjaar? komt ie naar NL?
@ viva, grappige update, maar bij mij weet je het maar nooit
@ mk, hey, long time no speak, was ingelogd en eruit gegooid, zijn eerst ff wat wezen eten enzo… nu ben ik er weer ff, maar ben je weer weg… al een oppas gevonden voor de 18e?
Nieuws:
Ik ben aan werk, mama hond is zwanger
Brenniej is thuis
Karin ook…
Jij bent in Bangkok…
:wacko:
en een leuke nieuwe lijst!!
Cris: 8 november - weekendje Dublin:IRELAND:
Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland)
WW: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl??, Bloem, Hans, Miere, Brenniej : 18 november -Utrecht
**Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
@ miere en crazy, gaaf dat jullie met carnaval naar marmaris gaan… das wel vroeg dit jaar dan? niet in 'hout carnavallen en crazy, durf je je dochter wel alleen te laten met carnaval???
@ beps zie mail
@ marion, wat een heerlijke plaatsjes weer!! koa san road ziet er echt zo gekkenhuis uit!! en dan dublin en kaarsjes voor TRL, zo liefffff
zal eens de blog van beps bekijken…
owh en @ kaylo
alvast een hele leuke, gezellige (pijnvrije) verjaardag morgen!!
ikke morgenmiddag al online, want kaartjes bestellen voor wk sprint in jan!! moetmoetmoetmoetmoetmoet
duimduimduimduimduimduim
zo meisjes ik ga afsluiten…en zo lekker naar huissie toe…genoeg te doen…
ps…ik zoek tips…
WAT GEEF JE IN GODSNAAM VOOR KADO AAN JE OMA DIE 100 JAAR WORDT…IN EEN BEJAARDENTEHUIS WOONT, in een godvergeten klein kamertje, als daar 3 bossen bloemen staan, kan ze geen kant meer op…en eau de cologne voor een weeshuis in de kast heeft staan…nergens meer heen gaat, en niet naar de kapper wil…helllup’
@ Bloem: heeeee!!! das lang geleden zeg!! ikke heb jou ook gemist!!..maar het valt precies in me vrije weekend…dus ik kan komen!
gezelligg!! heb er zin in!..
En jaa wanneer ik askim weer ga zien… ik weet het nog niet precies… ik wil hem zeker met nieuwe jaar verrassen… heb al het 1 en ander met ze neef besproken en hij wilt me zeker komen ophalen en niks tegen askim zeggen!![]()
maar ja…dan moet ik wel een goedkope vlucht vinden!..
want de portemenee is het niet zo vol meer zeg maar!!
hahah maar heb nog even tijd een vlucht is zo geboekt!:)![]()
maar goed heb zoveeeeel te vertellen! haha…maar ja ik zal het bewaren tot de meeting!:)![]()
want jij zal ook heeellleee verhalen hebben!!
@ Viva: uhhhhmmm jaa wat moet je nou geven…??? denk denk denk wat foto van alle kleinkinderen ofzo…daar zijn ze vaak heel blij mee…omdat ze altijd met fotos in hun handen zitten!
of even weltrusten tegen zeggen als ze naar bed gaan! haha…
uhhmmm anders weet ik het ook niet!.. lekker zeepje enzo…iets van kleding…lekker vest…hahaha…zit ook maar wat te bedenken!!
@ Beps: aaaaaaahhhh :kus:… nou ik kan wel wat afleiding en knuffels gebruiken!!..:)![]()
@ viva, idd een foto van alle kids, kleinkids en achterkleinkinderen…
of een cd/ cassette bandje met mooie muziek
of zo’n fotolijstje, waarin je een geheugenkaart kan doen, die dan een voor een alle foto’s laat zien, beps weet wel waar die te krijgen zijn!!
@ brenniej, owhhhhhhh
vertelllllll
ik brand echt van nieuwsgierigheid!! hoe was het om em weer te zien? konden jullie een beetje praten over jeweetwel? zijn jullie nog naar zn familie geweest?
hoe was je B-day en de meeting met mar in marmaris? was je askim vrij? wat hebben jullie zoal gedaan?? en moet je nu weer gewoon werken bij je baan bij de oudjes??
ikke heb veel meegemaakt. moet maar ff op mn log kijken en gewoon foto’s bekijken denk ik… teveel om te lezen
en ff kijken bij crendo voor tickets naar konya of kayseri
Hihi, die vragen had ik dus ook al!!!
HEB GEEN ZIN…
@ Bloem: hahahah!!!
nieuwsgierig valt wel mee toch!
hahah weer 1000 vragen in 3 regels hahaha…
Maar elkaar terug zien is het beste geweldigste mooiste gevoel wat ik kan hebben!
was wel even een beetje emotioneel… mar we hebben goed gepraat en gehuild en gelachen…en er een streep onder gezet!!
En jaaa we hebben zoveeel gedaan!.. van stappen tot op het strand liggen…zwemmen…lekker eten…vrienden opzoeken…speedboten…auto huren… shoppen…koken…turkse feestjes…bruiloften (van vrienden hoor;))…op huizenjacht…baan zoeken!! :D:D
en bij de familie ben ik geweest…de laatste week zijn we naar hun toe geweest…
Geweldig om hun weer terug te zien… lekker gezellig gedaan…feestjes…vooral lekker eten!.. dansen…noem maar op!..
en nu jaaa ben ik gewoon even aan het bijkomen… ben nog maar net terug gekomen…gister…dus het is nog even een beetje gek!..me hoofd is nog daar…
moet alles is ff lekker laten bezinken…en ff allemaal terug denken…aan de mooie momenten met askim… en wat we allemaal gedaan hebben…
en ik ga jou fotos en verhalen is ff bekijken!!:)![]()
heb ik wat te doen!.. wat afleiding…
want jou kennende kan ik daar best even voor gaan zitten!! hahah
Kussss