Ttt deeltje 61 alweer

zal je snel een update geven.

Kaylo ik weet niet of je haar al kent, woont in belgie, moet iedere dag uren treinen om op haar werk te komen, Toos kent haar geloof ik van ADR…heeft nu problemen met haar rug.
Marion…pols gekneusd, is op vakantie geweest, en J. heeft nieuwe medicijnen, in begin veel bijwerkingen maar nu gaat het goed
Toos…het huis van haar vader is verkocht en wordt 3 dec. beschreven Toos kijkt volop naar een leuke zon vakantie in jan. of febr.
Roanna zit een beetje in de lappen mand, haar broer geopereerd aan long kanker heeft het allemaal goed doorstaan en krabbelt langzaam weer op
Linda heeft problemen met haar pc, heeft ook gesolliciteerd maar is niet aangenomen.
Mk is weer aan het werk, en heeft haar handjes vol aan de kids en het huishouden, maar ze red het aardig.
Tlr…zit nog in kusadasi te wachten op het visum, waarvan niet zeker is of haar askim het krijgt
Bloemmie komt van het weekend terug voor een korte stop in nederland…om vervolgens als alles doorgaat weer te vertrekken naar jordanie
Seray…probeert ook haar leven weer te ordenen, nadat ze haar pleegkindje heeft afgestaan aan de biomoeder.
Wie vergeet ik??
Jill al maanden niets van gehoord
Mierre ligt in scheiding, en krijg een ander huis
Crazymar…heimwee naar marmaris…maar gaat in jan. samen met mierre weer naar haar huis daar.
Beps krijgt waarschijnlijk een puppy als er de goede kleur en sexse tussen zit.
Cyn is op studiereis geweest naar Malta, en is weer helemaal in love op haar askim

en met mij gaat het goed hoor, druk…beetje geklooi op het werk maar het komt allemaal wel weer goed.
Zo meer weet ik niet.

@Viva: niets aan toe te voegen(geloof ik hihi)

@brenniej…welkom terug meis…al was je natuurlijk liever daar gebleven!! doe maar lkkr rustig aan met wennen!!

tot vanavond allemaal!!
enne niet te veel kletsen…want dan moet ik weer zoveel bijlezen!!

Echt wat een rust… Verschrikkelijk…heb ik eens tijd, is er gewoon niemand…lekker remi aan het spelen

Zo lunch eens kijken wat er voor lekkers is jammie

@viva
Prima update toch.

@brenniej
Welkom terug, ik hoop dat je snel je draai weer een beetje vindt.

@beps
Waarschijnlijk zwanger, spannend hoor!

@beps
Eet smakelijk!

@filiz
Ben je al begonnen met je stage?

hey hallo,

hoe is het hier??
ik ben weer terug na 3 weken lekker samen geweest te zijn met me askim.
xx

hihihi tig online, en niemand die wat plaatst…:tssk:…

Dag karin…welkom terug zou ik zo zeggen.

@karin
Welkom terug.

@viva
Mag je nu eerder naar huis vanwege de vergadering van gisteren?

nou officieel niet natuurlijk…maar ik zou morgen naar utrecht moeten voor een conferentie, nou die heb ik afgezegd ze gaan zelf maar, ikke niet…Dan neem ik mijn extra uren wel op…dus morgen een kort daggie zeg ik dan maar.

dank jewel

@viva
Goed bekeken dat je hebt afgezegd, het blijft zo.

En dan begint mijn weekend…ik werk officieel maar 28 uur per week, waarvan ik er gisteren al 11 heb gedraaid…en maandag ook al een half uur langer heb gezeten, dus dat is dan 7,5 + 11+ 7 uur van vandaag = 25,5 uur dus reken maar uit hoe lang ik morgen zou moeten werken…nou ik stap denk ik rond een uurtje of half 9 binnen, en ben om half 12 weer vertrokken…ze zoeken het hier maar haarfijn uit…Na al het gedonderd wat ik al vanaf april heb is er nu nog niets veranderd…en als mijn werkzaam heden niet op mijn functieomschrijving staan doe ik ze dus ook niet. Wordt nog pech voor de docent volgende week die cursus moet krijgen, bij ons staat het niet in onze functie, dus doen we het ook niet meer…hihihihihi…klinkt wel hard zo…maar dan moet het maar zo.

Bloemmie…en al weer in Bangkok???

@viva
Als ik goed kan rekenen, mag je vandaag al eerder naar huis en gaat jouw weekend al heel snel beginnen :smiley: maar dat zal wel weer niet :frowning:
Wat een ellende toch op je werk joh, met plezier naar je werk gaan als er al een tijdje niet meer bij.

Hoi Bloem, dag bloem ik moet weer weg.

@ viva: thanks voor de update!! ben ik weer een beetje bij…
verder ben ik een beetje me spulletjes aan het uitzoeken…

meer dan de helft van me kleding heb ik bij askim achtergelaten!..
zodat hij het weer mee kan nemen!
anders ga ik het niet redden met 20 kg!:slight_smile:

verder vind het veel te koud en nat hier bah bah bah
en dan die wind!..bleeehhh

Nee dat kan je wel zeggen, heb gisteren er wel wat van verteld tegen de nieuwe directeur, maar ja wat schiet je er mee op. niet dus…we zien het allemaal wel…kijk wel in de rondte hoor binnen het bedrijf…zit niet vast geplakt op mijn stoel.