Van de Schotse pubs naar de Ierse pubs!! Weet niet of je nog op de thee komt voordat je richting Dublin gaat. Wens je in ieder geval veel plezier het weekend. Maar als ik je verhalen hier lees gaat dat vast en zeker lukken!
goedemorgen meidenā¦ik al weer anderhalf uur op kantoorā¦pffff⦠gisteravond om 7 uur was ik er ook nogā¦net of je niet bent weggeweest.
Bepsā¦geen kastje gevonden misschien bij de kwntm
Roannaā¦nog last?
Mierreā¦ja een vage foto op de hein*kensite van jouā¦fijn te horen dat je een beetje je draai gaat vindenā¦kom op schouders eronderā¦en dan ook nog in jan. naar marmaris.
Marionā¦ook al weer achter de pcā¦J. gisteren naar de tandarts nou ja heb je dat maar weer gehad.
Brenniejā¦ik heb een brede schouder om op uit te huilen hoor, maar je afscheid is maar voor korte duur nog ff en dan mag je weer naar hem toe.
voor de rest alles vergetenā¦mijn hoofd tolt om
@Viva: We hebben het al opgelost met het kastje!! Hubbie was aan een kastje begonnen (eigen ontwerp) deze gaan we aanpassen en afmaken(begin december).
Doe je rustig aan vandaag!!
BRENNIEJJJJJ Rustig aan meis⦠Het belangrijkste is nu dat je je draai weer vindā¦
Wat hier gebeurt is⦠18 nov utrecht een meetingā¦zaterdag komt Bloemmie weer thuis⦠iedereen is er nogā¦
Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland) WW: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl??, Bloem, Hans, Miere, Brenniej : 18 november -Utrecht
**Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog ā¦
08/11 Kaylo
23/11 Seray