@ seray… ja!! pizza was errug jammmmieee!! hebben er nu 5x gegeten…hihi… 4x pizza en 1x pasta… zooo lekker!!
@ miere ikke ga ff kijken… in dit deel??
@ seray… ja!! pizza was errug jammmmieee!! hebben er nu 5x gegeten…hihi… 4x pizza en 1x pasta… zooo lekker!!
@ miere ikke ga ff kijken… in dit deel??
denk niet in dit deel, want heb zelf pagina 44 en verder vandaag vol zitten kletsen…
en in het vorige deel was ik er die pagina’s ookal bij
nou ja… uhm… ikke geloof je op je woord… duimen dat je uitgekozen wordt!! de ervaring heb je igg!
bloem - was de pasta ook zo goed daar? waarschijnlijk de pizza’s beter aangezien je die meer hebt gegeten;)
Cris: 8 november - weekendje Dublin:IRELAND:
Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland)
WW: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+ vriendin, Filiz , Seray , Trl??, Bloem, Hans, Miere : 18 november -Utrecht
**Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
@ seray, ja was allemaal errug jammie, maar ikke kan erg moeilijk naar de italiaan zonder pizza te bestellen… maar ja, 1x toch maar gedaan ![]()
heb ff weer het lijstje gepakt… weet niet of het de goede is, is van de 1e blz…
hey seray
zie dat je 15 dec naar gumbet gaat??
waar ga je logeren dan? bij je vriend? hoe lang ga je??
is volgens mij alleen in bodrum wat te doen? en vlieg je op bodrum of izmir of istanbul ofzo?? kortom: vertelllll???
pff ik verveel me… Gigantisch rustig hier!!!
bloem- ik ga voor 15 dagen en logeer dan mijn askim in het appartement. En ik vlieg via Istanbul naar Bodrum. Heb idd gehoord dat Gumbet doods is dan, maar Bodrum moet nog wel aardig wat te doen zijn, en askim heeft dan ook vrij dus we kijken dan wat we kunnen en willen doen. iig dan de kans om ongestoord met elkaar door te brengen zonder werk en dat soort dingen:D
cyn- vervelend dat het rustig is, maar dan heb je wel lekker de tijd om hier te kletsen;)![]()
Seray, wel lekker hoor 2 weken naar Gümbet… En jammer dan als het rustig is… jullie zijn samen!! Dat is toch ook belangrijk!!
En ja ik kom dan maar vaak hier kletsen!!!:wub:
cyn- maakt me idd niet uit dat het rustig is, ik ben dan bij askim, we vermaken ons wel:unibrow:![]()
@ seray, klinkt heerlijk!!
ga je dan met de bus van istanbul naar bodrum of vliegen?? (met turkish airlines??)
kom via een link hiero bij een leuke site terecht:
leuke snoepreisjes uitzoeken!!
eens zien waar we oud en nieuw gaan vieren dit jaar!! ![]()
retourtje kopenhagen: 100 euries
bloem - vlieg dan idd met t*rkish airlines naar bodrum, gaat sneller dan met de bus:D en heb er zin in:D
hey dat is niet duur 100 euro naar kopenhagen!
Oh, wat gezellig hier. Is er nog thee?
Mijn ouders liggen ook bij elkaar uitgestrooid op zo’n grasveld bij het Crematoruim in Dieren. Dat van mijn vader kon je bij wijze van spreken nog zien liggen, toen kwam mijn moeder er al bij. Binnen 3 maand beide overleden en nog vrij jong. Maar ach ja, zo is het leven. ![]()
Praat ik ook wel weer over een gezellig onderwerp he? :unibrow: Maar het idee van Toos d’r ouders vind ik enorm mooi idee.
@Bloem: Mocht je nog in de reiswereld willen werken, bij D- rei*** vragen ze regelmatig medewerkers en als je dat wilt, kun je intern opgeleid worden voor hogere functies. Is maar ff een idee van mij hoor! Staat ook op hun site.
@Seray: Bofkont ben jij he! Elke dag Paul zien.
Gaaf zeg!
Is mijn zoon net dit afgelopen weekend geweest.
@ roanna, ja ze zitten ook in breda, maar een (nu) excollega was bij ons weg gegaan om daar te werken en was binnen een maand weer terug… rotsfeer… maar ja, is persoonlijk
@ seray, hoeveel betaal je voor je ticket, als ik zoooo vrij mag zijn!?
@ roanna, en vond ie het leuk??
zit te denken aan oud en nieuw in kopenhagen/ stockholm/ oslo/ vienna ofzo…
roanna- dat zal dan wel heel heftig voor jullie zijn geweest in 3 maanden tijd je beide ouders! en ikke ben idd een bofkont he:D en met een beetje geluk komt ie donderdag nog langs op onze afterparty dus ben benieuwd!