:tssk: ma stockholm is al ietsje duurder zie ik…
eens ff verder kijken ![]()
vind ik wel een mooi verjaardagskadoo
nu alleen die vriendin nog ff porren voor een tripje over de grens :unibrow:
bloem - betaal 480 euro voor mijn ticket, vond het best veel, maar was het goedkoopste en heb er geen verstand van
echt een geweldige site!! naar ijsland?? groenland? zuid-rusland?? ![]()
@ seray, :eek: poehee, das wel duur zeg!! maar die binnenlandse vlucht kost je idd klauwen met geld… das turkish airlines… voor 500 euro retour naar thailand, maar retour NL- bodrum is net zo duur!!
de bus duurt dan wel langer, maar was allicht goedkoper geweest… maar ja, nu ben je lekker snel bij je askimmetje
bloem- idd, en wil er gewoon snel heen en durf niet zo goed alleen een busreis te maken in een land dat ik niet goed ken, ben niet zo’n durfal daarin, dus doe mij maar het vliegtuig:D, maar dat je voor dat geld ook naar thailand kan zeg…
maare je hebt dus keuze genoeg op die site, nu nog kiezen;)
Ja, hij vond het zeker leuk, maar hij was er al meerdere keren geweest. Hebben ook Zweden (Malmo) nog even aangedaan.
ja absoluut
zit nu ff te kijken hoe beps en ik in monkey world kunnen komen ![]()
en tja, je hebt wel gelijk, tis een hele ondernemen, maar je askim had je ook op kunnen komen halen en tis gewoon een kwestie van doen!! (zegt ze heel stoer!!)
Meiden ik vlieg weer langs…stapel weggewerkt, nu vergadering …blehheheee
bloem - wat is monkeyworld?
en idd had ie ook kunnen doen, niet bij stilgestaan, ach misschien optie voor volgend jaar winter als ik dan weer die kant op zou willen:)
Ik kan een ticket thailand voor 199 krijgen
Maar heb geen zin om daar heen te gaan…
En 480 voor Bodrum is inderdaad veel!!
Bloem: D-r**zen zijn vaak ook echt groepjes, waar je moeilijk tussen komt… Merk je ook op studiereizen… :finger:
viva- succes met de vergadering, je bent er maar druk mee!
okey beps??
wanneer gaan we
retourtje london kost voor 2 pers nog geen euro 150
trein naar monkey world en wij kunnen appies kijken!!
cyn- kon het goedkoper dan?
@ viva, succes
@ seray, ja idd, volgens jaar beter
@ cyn, ach ligt ook aan je eigen instelling he??/
pff ticket gewoon 4 euro en tax gewoon 40…
tsjonge…wat kunnen jullie toch kletsen…!!
bijlezen is bijna niet te doen!!
owh en monkey world is zo’n hele grote engelse apenheul die altijd op animal planet komen… die mensen redden apen van handelaren en geven ze een goed tehuis in hun ‘zoo’
@ filiz, :redface: solly!!
okety herstel
t kan ook voor 120 euro…
hihi entree kost meer dan vliegticket…