owhhh heb de 12.000 ff ongemerkt gehaald zeg…
bof ikke ff!!
Jeeeeeh 12000!!! Hoe krijg je het voor elkaar!!! :dag: En reizen is ook hard werken!!
Goedemiddag!
@ beppie - pauil is nog wel leuk na een paar dagen, komt omdat ik steeds andere stukjes van het concert mee maak, en de sfeer,gezelligheid is steeds super, dat maakt het voor mij ook leuk:D
@ cris- gefeliciteerd met je bana, wel drukke dagen voor je
@ cyn- fijn nieuwe beeldschermen, en alvast veel succes met het winnen van de reis vanavond;)
@ roanna - een blaar in je mond, dat is echt vervelend! sterkte ermee
@ toos- wat een mooi idee van de kei, crockse
@ kaylo - wat beroerd slijtage in je rug, veel sterkte ermee
@ bloem - morgen weer terug naar bangkok?
@ cyn gaat gewoon vanzelffff… ikke weet het ook niet!!
stroom viel hier net uit, weer opnieuw beginnen
wilde vertellen dat ik een leuke reisorg heb gevonden die iets bieden wat anderen niet bieden
single mannen
![]()
geloof dat ik een nieuwe favo reis.org heb gevonden!!
@ seray, ja morgen weer bussen, zie er best tegenop, maar goed, moet toch hier weer weg zien te komen…
@ seray: owh
hahahaa… solly voor de mix-up
bloem- hoe lang moet je morgen bussen? enne geeft niet hoor:D
uhmmm ff denken hoor
een uurtje op de boot en dan geloof ik 7 uurtjes met de bus ofzo??
weet het niet eens meer, 5 of 7
en tis een luxe bus hoor, maar we hebben al zoveel kilometers gemaakt…
nou ja, boekkie d’rbij en dan komt het wel goed
denk ik…
Zo dat zijn weer aardig wat uurtjes, maar idd lekker boekje erbij:D
Hoe gaat het trouwens met je darmen?
nie zo geweldig eigenlijk
maar kijk er nu al niet meer zo van op
en we zijn niet veel onderweg, dus dan kan ik er beter rekening mee houden enzo…
maar lig vaak snachts wakker van de buikpijn en overdag tussendoor rennen naar de plee…
maa goe
ikke ga nog ff genieten van een laatste keer pizza 4 formaggio bij onze italiaanse vriend mauritio en dan weer in mn boekkie duiken (denk ik)
dusss… tot morgen allicht weer :dag:
oh, dat is verrot, hopelijk is het dan morgen een beetje voor je te doen als je weer onderweg bent. En hopelijk wordt het wat minder als je straks ff in NL bent!
hoihoi
Beetje laat, maar beps ik ben ook klaar met agadir!
Niks aan en ik kon er niet alleen over straat! Er liepen enkel mannen die telkens aan mij en een vriendin zaten. En oke als je het uitlokt prima. Maar wij hadden een lange broek aan een een shirt met mouwen! Dus sexy zagen we er niet uit.
Marakesch was indrukwekkend maar ja ken ik nu ook al wel.
MAar goed ik ga weer verder heb net een nieuw vakantieboek gekregen! jippie!!!
Hallo alle lieve schatjes van me,
Heb even een bladzijtje of 30 terug gelezen dus ben weer een beetje op de hoogte van alles.
Speciaal voor Viva, en je zoon:![]()
![]()
![]()
Je weet wel wat ik bedoel, hè?
En Bloemmie komt naar huis, heel begrijpelijk. Fijn om haar gauw weer te zien.
Verder moeten jullie mij maar vergeven dat ik even niet op iedereen reageer.
**
Met mij gaat het redelijk, sinds we de beslissing hebben genomen om definitief te gaan scheiden ben ik een stuk rustiger. Ik had het graag anders gezien, maar ik weet dat het niet anders kan. Gelukkig gaat het wel heel goed tussen ons, en kunnen we alles samen regelen. En we geven wel veel om elkaar, en zullen ook vrienden blijven. Er gebeurd heel veel op het moment, voor 95 % zeker heb ik via woningruil al een kleinere woning via de woningbouwvereninging. Dus nu nog zo snel mogelijk een woning voor Hubs vinden, het liefst ook via de WB, en dan kunnen we verhuizen. Ik woon zelf nog steeds bij mijn zoon, en dat gaat gelukkig erg goed. Dus daar blijf ik totdat we gaan verhuizen, beter niet samen met Hubs in 1 huis wonen, dat gaat niet goed.
Vrijdag afspraak bij de WB, dan weten we meer, en a.s. dinsdag naar de advocaat.
**
En…ik heb ook nog wat stoers gedaan, vind ik zelf, nl. mezelf ingeschreven op de H********site, om in augustus 2008 als vrijwilliger te gaan werken in het HHH in Bejing, tijdens de Olympische spelen. Ik hoop zo dat ik geselecteerd word!!!
**
Nou, even genoeg ego van mij, dikke kus allemaal, Mar
Miere: dat zou echt geweldig zijn dat van beijing!!! Ga voor je duimen!!
Deze kregen we trouwens aan het begin van ons studiereis… Leuk he!! En dan met het H*telplan logo erop gedrukt…
@ cyn…wasda??
@ miere, gaaafffff das ook wel wat voor mij, denk ik… alleen heb geen horeca ervaring… zal eens gaan kijken op de site
en ikke heb ook een nieuwtje…
ikke word beheerder van het Tibet-forum!!
weet niet waarop ik dan moet stemmen voor leukste forum van het jaar, maar ja…
turkije-forum-beheerder was al bezet he? :unibrow: nee geintje, lijkt me geen strak plan, ben veels te bevooroordeelt ![]()
Dat is de kleinste mp3 ter wereld… 24x24x24 mm
owhkey you could have fooled me
@ mierre, heb het al gevonden!! gaaaaffff
en wat voor foto heb jij ingestuurd???
@ Bloem, een hele suffe, uit m’n hele dikke periode, staat volgens mij ergens op blz. 43, 44 45 ofzo, ergens in die buurt. Gelukkig sta ik er maar voor de helft op! Met een biertje in m’n hand, oranje kiel an en h***** viltjes erop.*
@ mierre - fijn dat het wat beter met je gaat ondanks deze moeilijke periode, en goed dat je waarschijnlijk een woning hebt. En wat gaaf dat je je hebt opgegeven, hoop dat je wordt uitgekozen!
@ cyn- wat een superleuk cadeautje hebben jullie gehad, mooi ding!
@ bloem- genoten van je laatste pizza daar?
en leuk dat je beheerder wordt!