Ttt deeltje 61 alweer

@ cyn, mistte je al! :smiley:

owh en toos, crock ze!! :dag:

Goeiemiddag iedereen !

Even vlug bijgelezen, wel beetje veel !

bloem : jij lust lama’s rauw hè ? Zal ik dan maar even die avatar van mij veranderen ? :tssk:

jac : gebakken piepers of patat noemen ze bij ons frietjes :wub:

beps : dagje vrij ? :wink:

viva : heb je post 341 gelezen, kreeg kippenvel van ! Ben je er wel trots op hè, op je zoon ? :wub:

cris : proficiat met je baan ! :thumbsup:

toos : heb je maar 1 zus ? Erg dat het zo moet gaan dan hè ? En die zwerfkei vind ik een enorm apart idee ! Hééééél leuk ! :wink:

@ viva: hoi
@ crazy: hoihoi
@kaylo: lekker laten die avator…:smiley:

Ben net terug van allerlei onderzoeken die ik deze morgen gehad heb. Vannacht wakker geworden met een enorme pijn in mijn onderrug (nog nooit gehad). Liep te huppelen om 02u deze nacht, kon echt niet meer slapen ! Voelde het deze week al beetje toen we terugkwamen van Ardennen. Blijkt het nu slijtage (of artrose) te zijn in mijn onderste rugwervel (tussen de L5 en S1 of zoiets ? Net boven het stuitbeen). Ken er niks van, weet alleen dat het serieus pijn doet ! Moet ik vrijdagavond nog eens terug voor onderzoekjes te doen ! Bwèkes !!! Als je oud wordt hè ?!?!?!? :wacko:

bloem : oké ! als het niemand stoort laat ik hem ! :unibrow: Zet ik bij een volgend deel wel een nieuwe ! Wil niemand voor het hoofd stoten hier, maar kreeg er leuke reacties op :stuck_out_tongue:

@ kaylo, hoe oud ben je dan??
hebbie geen pijnstillers/ spierverslappers gekregen??

Bloem: dont worrie… I’m back allready!!! :stuck_out_tongue:

Toos, dat is echt een mooi idee!!

Beps dagje vrij

Zo met hubbie shoppen voor een ladekastje(teak of grenen) en de boodschapjes… En dan zie ik wel weer…

@Toos: Mooi idee… Mn schoonouders zijn op een of ander veldje in Utrecht bij crematorium uitgestrooid… Geen idee… maar iig wel saampjes weer…

Hi Bloemmie dag meis…ik heb even bijgelezen, maar zit met een mega stapel werk voor mijn neus…en dat moet af voor half 5 vanmiddag…pfffff…en heb ik nu al geen zin meer in…

Kaylo…vervelend, misschien helpt therapie ofzo…

das echt een mooi idee… echt voor altijd samen… of ze daar zelf zo gelukkig mee zijn, is een 2e, (geintje) maar toch…

ikke wil ook niet in de grond, het liefste de fik erin met een groot feest en dan idd ergens wegvliegen… maar dat mag niet zomaar meer he? hebbie van die strooiveldjes of een urnen-muur ofzo…

Nou Beps lekker hoor dagje vrij heb je af en toe nodig…meiden…ik moet verder met mijn werk…sorry…bye misschien tot vanavond als ik dan nog zin heb om achter de pc te kruipen…doei

bloem : ben (wordt) NOG MAAR 45 ! Blijkbaar is een slijtage voor die leeftijd tamelijk “normaal” Pfffffffffffffff…

@ viva, hard werken, is de dag zo voorbij!!
hihih… tis hier al 7 uur, dus geen idee hoe lang je nog moet :smiley: gemeeeeeennnn

Heb wel mdedicijnen gekregen : voltaren 75 mg, maar héél slecht voor de maag ! En dan nog naar de osteopaat. We zien wel vrijdag ! :wacko:

:dag:viva :

@ kaylo succes
@ viva, werk ze, spreek je binnenkort toch snel :wink:

Ga even “bankhangen” zoals jullie dat hier zeggen ! Kom vanavond nog wel eens terug (heb pc voor mij, ventje moet naar voetbaltraining !). :dag:

Iedereen die nog moet werken : werk ze ! :wink:

werken…? :paranoid: was da?? :smiley:

ik zweet wel… telt dat ook??