Ttt deeltje 61 alweer

@ cyn, niet? :smiley: ik zou van gekkigheid niet weten wat te doen…
als je toch zoveel geld uitgeeft…ppffff

had hier ook een boek gelezen, ben ff de titel kwijt
iemand had een reis gewonnen, over heel de wereld echt super luxe overnachtingen… maar geen zakgeld… en waren backpackers… erg vermakkelijk…

hoef echt niet nog een keer in een geitenstal te slapen zoals in tibet, maar zo super de luxe…?

@ toos, liggen jouw ouders nu weer samen?? in de buurt van nijmegen ook??

Nee, 5 jaar geleden hebben we de as van mijn moeder uitgestrooid in noorwegen en gaan in december de as van mijn vader daar uitstrooien. Zijn ze weer samen

K heb gereserveerd hoor :tongue:

Dubai, 5 dagen 7 * hotel:tongue:

haha jep:so:

@ cyn, wanneer gaan we?? me, you en beps??

@ toos… owh das mooi… wat hebben ze met noorwegen dan? en vanwaar dan die zwerfkei?? wat ga je daarmee doen??

ppfff zit weer ouderwets heel de dag achter de pc…:smiley:

ach op vakantie moet je doen wat je graag doet he??

17/11 voor 1 nachtje… :nod::slapen:

zin an!!

nog ff-kes en ik zit alweer aan de 12.000 berichten.,…

heb sowieso het idee dat ikke hier vaker ben dan de moderators… elke keer als ik ze een bericht stuur, duurt het echt een paar dagen eer ik antwoord krijg…
of zouden ze zoveel berichten krijgen??

okey nevermind… heb toch bericht… hihih
dat krijg je als je 5 email adressen hebt he

iemand enig idee hoe ik een legitimatiebewijs kan mailen?? ik heb zoiets niet online staan… moet ik op zoek naar een scanner denk ik…? :tssk:

waar is iedereen?? zit hier een beetje viva style te typen…

Wat jij hebt met turkije hadden mijn ouders met noorwegen. Ze gingen daar ieder jaar een maand of 5 heen en wilden daar naar toe emigreren. Het is niet doorgegaan omdat mijn moeder ziek werd. De zwerfkei willen we laten maken om neer te leggen op de plaats waar ze allebei zijn uitgestrooid. Soort van monumentje zeg maar

Ik ga er van tussen. Moet nog even wat te eten halen voor vanavond en daarna weer rondcrocken.
@Bloem: Vermaak je nog :kus:
:dag::dag:

Ben er weer!!! :nod:

@ toos, owh wat mooi!! maar kan/ mag dat zomaar? een zwerfkei neerzetten? of is het op een soort van begraafplaats??