pppffff moet misschien toch maar mn sepr afmaken…
als ik dan toch een baan moet hebben die ruk betaald, waarom dan toch maar niet op een reisburo…
lijkt me alleen zo ruk om telkens reizen voor anderen te moeten boeken
hihih…
Ja dat is waar… maar weet niet of het nuttig is… Wij hebben in 2 jaar pas 1 keer Dubai geboekt… Dus weet niet of ik naar die bestemming mag gaan… En anders misschien wel een Egypte of Tunesie ofzo…
@ cyn, ja sharm lijkt me gewoon veeeel leuker dan hurghada… weet niet waarom… vooroordeel denk ik
Is leuk man!! Ook behoorlijk dankbaar werk… Mensen zijn blij als je een vakantie hebt geregeld (iets minder blij als ze bijvoorbeeld rottijden hebben of overboekt zijn… )
@ cyn…nuttig?? als je er niet geweest ben, kun je het ook minder goed verkopen… dus als je er geweest bent, verkoop je het allicht beter
enneuhm… INSCHRIJVEN kan nooit kwaad toch??
@ cyn, ja daarom, maar elke dag op kantoor, beetje reisjes boeken voor anderen… leuke dingen uitzoeken wat ik nu ook vaak doe en dan willen die mensen toch niet… en dan het gezeik achteraf… voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten en dan zeiken over het buffet enzo…:tssk:
nee ja ach… i dunno
Nee maar Dubai is niet echt in trek in deze omgeving, mensen willen allemaal vertrouwd naar Aruba of Curacao weet je wel… En dubai is ook behoorlijk aan de prijs!![]()
Dat haat ik wel… Ik heb voor iemand een keer heel veel uitgezocht niks meer op gehoord… Komen ze gister weer… of ik weer iets uit wilde zoeken… Ik alles berekend enzo… Maar ik durf te wedden dat er weer niks uit komt… Nou op een gegeven moment ga je die mensen dus onthouden, en dan doe je de volgende keer dus niet meer zoveel je best… :finger:
@ cyn, nee dat bedoel ik dus
mensen die allerlei gidsen komen halen, dingen laten berekenen en dan toch via internet ofzo boeken (zoals ikke :D)
en tja… dubai… misschien kun je het meer als tussenstop gaan verkopen…??
Ja ik haat dat zo!!! Prima als je op Internet boekt, maar laat mij dan niet enorm veel berekenen… Of geef in ieder geval even een belletje dat je via i-net hebt geboekt… Maar niks meer laten horen heb ik zo’n hekel aan!!
En Dubai als tussenstop… mmzzz ja zou kunnen… maar de meeste klanten willen het goedkoopste van het goedkoopste… Dus nou ja we zien wel… Bazin is niet zo moeilijk… dus misschien toch wel Dubai… :lol:
Zou voor Hurgada kiezen omdat het gunstiger ligt om naar luxor en zo te gaan. Dubai is wel te vinden , maar inderdaad als tussenstop van 5 dagen
ja luxor… zucht
heb heel wijselijk besloten te wachten met beslissen tot ik goed en wel thuis ben, maar wil echt naar egypte enzo… dus waarom nu niet?? (okey dan mis ik de worldcup in thialf begin dec…:tssk:)
maart lijkt nog zoooo ver weg ook!!
januari is dan wel veeeeel beterzzzzz
Pffffffff moet iemand in noorwegen in het engels uitleggen dat we een kei willen waar de namen van mijn ouders in staan, valt niet mee moet ik zeggen
wat voor kei moet dat worden dan?? een soort van zwerfkei achtig iets??
Ja dat bedoel ik, kon niet op het woord komen.![]()
Heb net even gekeken… Dubai 5 dagen incl vlucht en ontbijt… vanaf €1600.-… Hmmmmzzz toch maar studiereis haha
tja…
hoeveel kost een nacht in dat 7******* hotel??
een eurootje of 2500 per nacht??
of eerder 12.500??
Het Burj Al Arab is te reserveren vanaf €2500.- voor 5 dagen incl vlucht… Dus het valt me nog wel mee!!! Maar de duurste kamer is inderdaad iets van €12.500 per nacht ofzo… Geen idee… Boek dat hotel nooit… :frown: