ola hallo ja
weer bewolkt, dus broodje, boekje en vooruit, na een noodsms van mamma, ff bellen via pc, maar dan kan ik net zo goed ff blijven hangen en kleppen
@ cris: beterrrzzzzzz ik zeg 1e week van jan!!
@ zuurkool: met geitenkaas, chorizo en salami en heeeeel veeeeeel verse peper… zo jammie…
@ beps… ben je thuis? ikke bellen??
Goeiemorgen ladies,
Lag er gisteravond weer veel te laat in en vanmorgen weer vroeg wakker. Vanmiddag weer rondcrocken.
Zuurkool lekkkerrrrr, ben de enige die het lust hier in huis @Viva: Zwaar weekje voor de boeg :kus: .Kan me goed voorstellen het niet makkelijk te vinden dat je zoon naar afganistan moet. Ik weet wel dat ze zelf voor kiezen om uitgezonden te worden, maar toch. Dit is een missie die niet bepaal zonder gevaar is. Als je dan weer leest dat er zo’n jonge knul is omgekomen, dan is dat triest. @Cris: gefeliciteerd met je nieuwe baan. Is wel druk he allemaal @Roanna: Al bij de HA geweest?? @Bloem: Hoe is t’íe nou??
@ toos, ja wel goed hoor
beetje bewolkt, dus wordt niet echt bruiner
lekker rustig aan,. lees me suf, drink me een ongeluk en mijmer zo een beetje voor me uit…
@ cyn, zie je ons nu luid en duidelijk!!??
zie er wel tegenop om weer op mn klote lp te prusten, maar mag eerst ook bij pappie en mammie op de gigascherm!! zin an!!
Ja echt super duidelijk!! Hadden hier nog een klein onduidelijk en grote achterkant-scherm!!!
Oh meiden vanavond heb ik een presentatie-avond over Turkije… Met eten erbij enzo… En dan ga ik de reis winnen toch Dus wie wil er dan met me mee naar TR???
Ze hebben er zelf voor gekozen om beroeps te worden en weten ook dat ze uitgezonden worden. Dochter heeft een vriend gehad die ervoor koos om bij de luchtmobiele eenheid te gaan en moest dus ook naar irak en afganistan.