Ttt deeltje 61 alweer

Haha… Nou als ik het win dan mag je mee hoor :wink: :tongue:

@ beps…dream on!

@ filiz, ja, dusseldorf idd, maar ikke weet niet of dat er nog in zit, we moeten nog helemaal naar lelystad en die dag duurt voor mij minimaal al 30 uur, aangezien er 6 uur tijdsverschil zit… dusseuhm…

@Bloem: Met mij gaat het wel hoor en met mn zus. Ik heb geen idee. Deze week wordt het definitieve koopcontract ook naar haar gestuurd. Ze heeft de makelaar toegezegd zonder problemen te tekenen. Daar hopen we dan maar op. Of ze de 3de bij de notaris een volmacht zal geven betwijfel ik, is geen punt, tekenen we in een aparte kamer of verschillende tijd.

@ cyn, mooi is dat… ga maar lekker met beps naar x-bar… mag toch niet van hubbie :smiley:

Een nachtje in dusseldorf blijven??

@ toos, ga je ervanuit dat jullie niet samen/ tegelijkertijd gaan tekenen??

@ toos, nee lekker in het bloembedje in lelydorp slapen…
toch beps??

Ik mag van Hubbie overal heen, als ik maar thuis slaap en eet(hihi)

Bloembedje vrijdag lekker wassen en opharken enzo…

Wie?..Ikke?:stuck_out_tongue:

Nog even op de valreep. Dokter geen dienst vandaag, kon wel naar een ander bellen, maar geen zin an. Gelukkig gaat het al weer wat beter nu. Had ik dat al niet eerder gezegt? :so:

Ben wel even zelf weer aan het dokteren gegaan samen met de apotheker daarnet. Want nu heb ik ook nog een blaar onder mijn tong, achter de voortanden zegt maar…:retard: He bah, wat zeur ik weer. Dus nu aambeien van onder en van boven. Mondje net al gespoeld dus… gaat weer helemaal goed komen.

Maar ik moet nu gaan :dag: Fijn he Cyn, zo’n groot plat scherm? :biggrin:

Doeggggggggg :dag: :kus: Allemaal.

@ beps… jaja… okey, daar houd ik je aan!

@ roanna, aan de bananenshake… helpt bij mij erg goed
en gewoon naar de apotheek voor anti-diarree tabletjes, zijn 7 euro ofzo
2 nemen, na 2 uur nog niet over, dan nog 1 en er zit weer een kurkje voor
kun je later wel bij de huisarts laten nakijken waarom en hoe en wat

owh en een zakje ORS doet ook wonderen!!

@Bloem: Waaraan??

doe voor mij geen extra moeite
ben dat allemaal niet meer gewend he??

@Bloem: HAHAHAHHAHAHAHAHAA :wub: En wat dat bedje betreft echt wel…Hubbie vermoord me, want ik moet je verwennen van hem, heb je nodig zegttie

Daar ga ik niet alleen van uit, ik weet het zeker. Heb het bij de makelaar aangegeven dat ik niet samen met haar wil tekenen. Hij regelt bij de notaris een aparte kamer voor haar, tenzij ze tekent met volmacht, hoeft ze ook niet te komen.

mmmzz jaa moeilijk!!! Wil eigenlijk met jullie alle 2… X-bar… zucht… :wub: Wat mis ik dat enorm zeg!!! Ben geen danstype… maar als iemand mij nu vraagt om mee te gaan naar de X-bar… dan kom ik meteen!!!

Ohoh ik mis het echt!!! :frown:

@ cyn me too!!
en ook om andere redenen :unibrow:

@ toos, wil je je zus niet meer zien dan?? is het echt zoooo erg??

Ja ik ook niet alleen de X-bar natuurlijk… maar gewoon alles… Askim, de zon, zee, Gümbet… en zelfs de Dolmus!

Ach ga je toch met allebei, koop jij een extra ticket voor de ander en gaan we met zn 3en