Ttt deeltje 61 alweer

@ Linda: Nein, leider nicht. :smiley:

Nee, ik kan het wel heel goed verstaan en begrijpen maar spreken niet. Nouja, een beetje Rudi Carell Duits misschien, maar dan houd het ook op. :unibrow:

Jammer dat je pc nog niet in orde is. Als er ook een keer wat mee is, ja krijg 'm dan maar weer eens goed.

@Bep en alle anderen, ik maak er ook een eind aan. Het was me weer een genoegen.

Weltrusten allemaal :slapen::kus::dag:

Ik ga er ook weer mee stoppen, lekker naar bed toe tot morgen

Meiden hubbie is de deur uit, dus ik ga naar mn bedje…
Tot morgen
:slapen: leker
:dag:

Zie ik dat Toos net online komt… jammerdebammer meis, ik ben op…trusten(of ben je aan het crocen??)

Toos heeft eerst heel veel bij te lezen, dus komt voorlopig nog niet denk ik. ha, ha.

Toos…:dag: :kus:

ik kom alleen nog ff goede nacht zeggen…
niet bij gelezen…sorry!! schaamschaamschaam

@Filiz: Geen sorry, gewoon weltrusten,… Kussss
Ik kom maar niet naar bed… heerlijk met de wetenschap er morgen niet vroeg uit te hoeven…

vrij morgen beps…?

@Beps: Welterusten hoor, leuk je ff gesproken te hebben:D

@Filiz: Ja heeerlijk, luxe weekje… ma-woe-vrij werken, en di-do vrij… luxe hoor

@Toos: Ben er nog… Praat maar raak!!!

OK, wat wil je horen??

Wat doe je zo laat nog op(hihi vraagt de aardsvroege slaper van dit forum)

@Toos: het gaat me niet lukken…ben al 3 uur langer wakker dan ik zou willen…of dan ik gewend ben… Luikjes vallen dicht, en ik ga mn bedje opzoeken…

Voor diegene die eerder wakker is dan ik, het aanknopje zit altijd naar beneden!!!
Tot morgen!

@Beps::slapen::slapen: truste hoor. Had niet bijzonders te vertellen, vanavond rondgecrockt, Duss laat thuis. Kan dan nooit meteen naar bed. Vandaar.
Zal het :idea: uitdoen en een spaarlampje aanlaten voor de nachtbrakers onder ons
:dag::dag:

goedenacht, ik weer terug van paultje, was weer leuk:D

Wat was er weer lekker veel gekletst, bijgelezen, maar niet alles is blijven hangen( zal wel door het late uur komen) ga een poging wagen…

@ viva- drukke week voor de boeg zo te horen, sterkte ermee, en het gevoel van angst over je zoon, kan ik me goed voorstellen en snap dat het steeds moeilijker voor je wordt, maar wat kan je trots op je zoon zijn dat hij dit doet! ook als is dat voor zijn omgeving erg moeilijk en zwaar.:kus:

@ roanna- succes met de HA, hopelijk gaat het dan snel over, beterschap:kus:

@ beppie - heerlijk een dag vrij,nog leuke plannen voor vandaag? zowieso heb je een lekkere week!:kus:

denk,denk, ik vergeet nog een paar mensen, maar weet het echt niet meer en mijn oogjes vallen dicht, sorry, :kus: voor allemaal

:idea:
Meiden, heeerlijk geslapen…

@Toos: Oke, dat herken ik. Ik heb een tijdje met kunststof bakjes in het land rondgelopen, en dan ging ik eerst alles thuis in orde maken… Anders kon ik niet slapen!!

@Seray: Is Paultje ook leuk als je m al dagen gezien hebb??

Nou geen plannen voor vandaag… Gewoon lekker ontspannen!!! Vanmiddag ff met hubbie kijken voor een kastje, vrijdag komt onze vriezer… En daar moet een kastje naast!!

Wat las ik nou, komt Bloem definitief terug? Wanneer?? En Beps heeft natuurlijk de eer om haar van het vliegtuig te halen! Betekent dat dat we met zn allen een kerstborrel kunnen houden? Of een nieuwejaarsborrel?

Ik heb een baaaaan! Op kantoor! Vandaag eerste dag! Nog steeds geen internet maar ik moet nu wel lange dagen maken! Werken van 8 tot 12, dan uni van 1 tot 5 en dan nog hw en allerlei sporten… Ach, een mens zou maar niets te doen hebben he?

Fijne dag allemaal en ben benieuwd naar onze Bloemmie!

@Cris: Ja Bloem komt zaterdag aan in Duitsland. Wij gingen toch al een dagje shoppen dus ach dan blijven we wat langer en halen haar ffies, en dan zondag naar haar ouders brengen(alles of niets…) En ja, ook ik ben giga benieuwd…Vooral omdat JIJ haar het laatst van ons allen echt gezien hebt…(gesproken ben ik wss :hihi: )
Gefeliciteerd met je baan… Hard werken is nooit verkeerd, als je maar aan jezelf denkt!!!

langs de weg, Cris, ben jij ook in het kikkerlandje dan eind dec… Want dan doen we gewoon ergens een borrel met een aantal… TUURLIJK…ikke is in voor meetings…

Jaaa, ik vlieg 18 december terug naar NL en ga pas rond de 25e van januari weer terug. Heb een superlange vakantie!! :smiley: Kijk er nu al naar uit!