Pcies… En nogmaals… We zijn er voor je, als het nodig is komen we bij je op de koffie(niet elke dag, maar als het nodig is zijn we er!!!)
Nee, het helpt niet, want hij gaat toch maarja, het is wel fijn dat je je gevoelens met iemand kunt delen. Een luisterend oor zegt vaak ook heel veel. Daarom, sterkte ermee.
ja en hier in de familie lossen ze elkaar af mijn neefje zit er nu al vanaf 15 juli…mijn zwager en schoonzus…het zijn vreemde mensen met een vreemde manier van communiceren…willen er niet over praten, want hun zoon zit daar…voor hun is het de eerste uitzending…en hij heeft een gezinnetje met 2 kindertjes, en iedereen hoopt dat hij heel terug komt. maar aan hun heb je dus niets, ze hebben mij wel helemaal uitgehoord over hoe en wat toen mijn zoon in Irak zat, maar ik zei die van mij moet weer hoor. Maar dat is niet zo erg vinden hun, want hun zoon zit er nu. Er is geen verschil 1x of 19x het blijft voor iedereen even gevaarlijk.
Nou jullie zijn allemaal welkom hoor hier op de koffie…neem ik ook nog gebak mee, van de enige echte haagse hazelnoot gebak van de beroemde maison k*lder…niet te versmaden, dat is zzzzzzzzzzzoooooooooooooo lekker.
Roanna hoe is het trouwens met de formule 1
Precies Viva.
Mijn neef heeft toendertijd in het voormalig Joegoslavie gezeten voor een half jaar. Hun hadden toen ook 2 kindjes. Zijn inmiddels 18 en 16 en het zit er ook in, dat hun vader weer moet. Hij is sportinstructeur bij de landmacht.
Het was goed, maar sinds een paar uur weer helemaal mis. Terwijl ik hier met jullie zit te beppen, ben ik al 3 x geweest. :arrow: Morgen maar even HA bellen voor een receptje.
Je hebt het niet voor het uitkiezen, als je moet dan moet je…verleden keer was er op de tv een jongen die had geweigerd, die kreeg 2 maanden gevangenisstraf, voor deserteren…zo simpel ligt het…zit je bij het leger, en je naam staat op de lijst dan moet je.
@Roanna: EINDELIJK!!! Ik hield het niet zolang uit hoor… Hihi, al moet ik zeggen, ik ben vanaaf dus ook al 3x geweest maar ik verdenk het heerlijke sappig gekookte zuurkoolspek ervan…JAMMIEEEEE(echt zalig… lekkerder dan dat hazelnootgebak zeg maar hihi)
Zou wel een kweekje meenemen, anders wordt je naar huis gestuurd, mag je het alsnog komen brengen…kun je maar beter gelijk meenemen. Kijken ze het ook gelijk even na, misschien heb je wel een bacterie ofzo opgelopen. Of weet ik veel, jaren geleden,had mijn neefje die was toen 14 ofzo paratyfus opgelopen, geen idee waaraan, nu is hij drager, kan geen kwaad en is niet besmettelijk ofzo maar toch…neem het zekere voor het onzekere, misschien is het een of ander onschuldige buikgriep, en heerst het.
@Viv: Iedereen gaat anders met zaken om… Het is hun manier van handelen zeg maar… Maar ook voor hun en hun zoon/man/vader is een stukje van mijn dagoverdenking dus…
@Roanna: Eens met Viva, ff roeren in je pindasaus…
Zo meisjes ik hou het voor gezien ik ga zo mijn bedje opzoeken…
Meiden dank voor de peptalk
Roanna…beterschap enne neem een pakketje mee voor de HA
Beps…morgen lekker vrij…geniet er van…
Misschien zie ik morgen nog kans om langs te waaien, maar ik vrees van niet.
:lol: Lekker satesaus.
Als ik mag komen ja. Meestal gaat het hier via de telefoon met de ass.
Viva, werkse morgen weer en hou je haaks. ![]()
Oh, ik heb post. ![]()
Ho nou!!! :unibrow:
@Viva: Werk ze morgen, rustig aan, en wie weet, vind je een verloren minutje(of maak je er 1)
@Roanna: Hier ook, maar die mutsen schuif ik altijd aan de kant… Kunt u mij vertellen wat er aan de hand is…hoezo bent u mijn behandelend HA dan??? Nee…dan bespreek ik het graag met hem/haar… haha
Zo hubbie zo ffies naar zn werk uitzwaaien en dan ga ik ook. Geen WW-zakje, maar wel een heeeerlijk bedje(welk ik in de verte al hoor roepen, zachtjes maar ik hoor m!!!)
Effe snel hier langs komen. Pc nog niet in orde zusje gaat er woensdag of vrijdag naar kijken. allean probleem msn kan gelukkig wel verder met de studie. nu bezig met een opgave van Duits, nu klaar op 3 zinnen na. Kan ze niet goed vertalen. Kan iemand hier goed Duits. Gister ook al opgaven inegstuurd
:unibrow: @Beps: Hij is echt leuk. We lagen hier dubbel. ![]()
Hij kwam 3 x. Zijn net de smsjes van mij aan Bloem. Ook alles in duplo.
@Roanna: Hihi, ging eea fout bij msn… mn zus mailde ook al dat het 5 keer binnenkwam hiihi