Ttt deeltje 61 alweer

Haha, Viva weer, we hebben een DDV(ierling) hahahaha

Moest ff zoeken maar dacht ik doe het lijstje weer eens

:ireland:Cris: 8 november - weekendje Dublin:IRELAND:

Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland)
WW: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+ vriendin, Filiz , Seray , Trl??, Bloem, Hans, Miere : 18 november -Utrecht
**Crazymar : 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

Nouja Viva, je gaat de 18e november toch ook al weg dus…soepele man toch? :wink: Hij kan in ieder geval al zijn eigen tosti maken .

Waardoor ik ineens weer aan Brenniej moet denken, laatste nacht bij Askimmmmm(mss wil Bren ook mee met de meeting!)

He, he Viva. Dit had ik je de vorige keer ook al gevraagd. En hoezo onthou ik dat? Omdat mijn manneke a.s. vrijdag jarig is en wij ook zaterdag de 10e november zijn verjaardag (hele dag) vieren voor de familie. Wij hebben dus ook feest!

En jij had het maar over de 11e. Geeft niks hoor! :biggrin: :dag: Enjoy the club.

Iamsosorry.nl…tjonge ik wordt echt niet wakker…nu weet ik hoe het voor jullie moet zijn…maar een 4ling is uniek toch…

er is trouwens weer een jongen omgekomen in afghanistan…21 jaar oud en komt uit epe…Ronald Groen uit Epe

Wanneer is dit gebeurt…houd het dan nooit op!!!

Heeeeeeeeel uniek! :zon02: :crybaby: Van het lachen.

Ik lig dubbel om jullie!!!

Zaterdagochtend 3 november jl. is in Afghanistan de 21-jarige korporaal Ronald Groen uit Epe omgekomen. Vanaf maandagochtend 5 november 09.00 uur vindt u in de hal van het gemeentehuis in Epe een condoleanceregister. Daarnaast ligt vanaf dinsdag 6 november een condoleanceregister in het stiltecentrum in de Grote kerk in Epe. U kunt hier uw medeleven betonen aan de familie en vrienden van Ronald.
U kunt ook het digitale condoleanceregister tekenen op de website van het Ministerie van Defensie (www.mindef.nl).
De familie van Ronald heeft aangegeven dat ze graag in alle rust dit grote verlies willen verwerken.
dit komt van de site van gemeente epe

Nu even serieus. Maar dat was eergister toch al op het nieuws? Ik wou het alleen hier niet zeggen toen. Ik dacht, ze horen en lezen dat ook wel.

Heel erg weer.

snik, zucht, pfff…die van mij moet nog…

vreselijk…de een na de ander…weer door zo’'n bermbom…

roanna, had ik niet meegekregen zag het vanavond op het journaal…

Wij steunen je toch Viva! :kus:

Ik wist het van deze onfortuinlijke kanjer al… Voor mij zijn al die jongens daar kanjers… Mijn gebed is voor de familie sinds gister toen ik het hoorde…wat een verlies…

@Viva: Ik snap je angst, al ken ik het gevoel verder niet…

Heb maar even het digitale condoleanceregister getekend, niet dat ze daar hun zoon mee terug krijgen maar toch…

Het steekt hopelijk de familie toch een stukje hart onder de riem!

Mooi gebaar Viva. Echt heel mooi.