O ik wou dat deze week om was…zooooo druk deze week
morgen de hele dag alleen op het werk…dan om half 5 nog een vergadering tot 6 uur…
woensdag werken om 11 uur vergadering tot 5 uur…
donderdag de hele dag naar utrecht naar een conferentie
vrijdag…huis doen, boodschappen
zaterdag…hele dag naar oma in het bejaarden tehuis…de wethouder komt om 11 uur of we er dan maar even al willen zijn…
zondag lig ik voor blij…en dan maandag weer werken, en daar zijn we dan 2 dagen niet geweest, dus het werk dan puilt overal de kast dan weer uit…gadver.
Oh ja, Tenerife staat ook nog op mijn verlanglijstje. :vak02:
Zie je niks meer van, van die ramp.
Op Faro (Portugal) ook niet.
Heb mijn hubbie er ook op gewezen(sbs6 dan hihi)
@Viva: Hij moet wel oppassen hoor, jouw hubbie met alles waar een probleem aan zit… Ik heb nl gehoord,…sttt niet verder vertellen, dat je uiteindelijk…(echt niet verder vertellen) van leven ook dood gaat… Ja echt!!!
Hubbie wil wel maar haat vliegen. Weet dat het de enige manier is dat je ergens komt, maar weigert gewoon lang in een vliegtuig te zitten!!
Ach we wachten af, iig ben ik morgen vrij :lol:
Gewoon nog niet aan denken Viva. :lol: :kus:
Roanna: Doe de mijne erbij. Jij, Viva en ik pleitte(Mss dat Marion haar hubbie ook stalt en meegaat) Kan kokkie voor ze koken(Is mijn hubbie ook gelukkig) en kunnen wij gaan waar we heen willen!!!
hubs heeft 20 jaar gebibberd voor vliegen, nu scheelt hem dat niets meer…stapt in de plain…gaat zitten en valt in slaap…en wordt wakker als we landen…
(hihi, viva, zwakke geslacht he, die mannen hihi)
Wat een goed idee van je Beps. Strak plan. :unibrow: :wereld:
hihihi…nou dan zullen ze ons missen…wie smeert dan brood s avonds …en wie doet de was…nou mijn hubbie heeft afgelopen zaterdag voor het eerst bardienst gehad bij de tennisclub…die kan nu net een tosti maken…maar dan houd het wel op.
ja. ja…ik weet het is mijn eigen schuld…
nee dat doe ik hem niet aan…vind ik dus geen bal aan he zonder hubbie op pad…
lekkere film vooral voor hubben die niet van vliegen houden hihihihi…
Tja, … dan houd het op he? :unibrow:
@Roanna: Nee het houd niet op!!! De jouwe en de mijne kunnen het brood smeren(doe ik nl NOOIT!! Altijd mn hubbie!!) de was doen(Oke doe ik maar kan hij prima) Het huishouden(Doe ik nooit kan hij vele malen beter…) En koken kunnen en kokkie en hubbie… Voor ons geen probleem dus… LET´S GO!!!
@Beps: Precies! Die van mij ken ook (bijna) alles. No problem. :unibrow:
Hihi, Roanna, zo zie je als je het aan de mannen overlaat kunnen wij vrouwen nog eens weg :unibrow:
tja…
@Beps: Dat bedoel ik dus! ![]()
@Viva: Je oma is zondag jarig? En dat diner hebben jullie dus zaterdag? Dan heb ik het goed?
Hihi, die ambtenaren ook weer, is oma op zondag jarig en dus komen ze op zaterdag… Tuurlijk~!!!
beps…foutje in mijn onderschrift…oma is zaterdag jarig…
heb het aangepast, dat is stom zeg…