Beps,lekker dat je alles goed snapt,scheelt weer een hoop…
Marion,ik hoop ook voor jullie dat N snel duidelijkheid krijg van het werk en jullie kunnen boeken.
Ik weer slecht geslapen,dus voel me K.
fijne dag allemaal
Beps,lekker dat je alles goed snapt,scheelt weer een hoop…
Marion,ik hoop ook voor jullie dat N snel duidelijkheid krijg van het werk en jullie kunnen boeken.
Ik weer slecht geslapen,dus voel me K.
fijne dag allemaal
@Trl: :kus: ik wilde dat ik iets voor je doen kon!!! :kus:
Ik ben wakker. Kan nog niet in een ritme komen, vooral omdat hubs nu in de dag zit!
Komt wel goed. Vanaaf CV techniek haha. Beps wordt technisch!!!
Straks maar weer een uurtje tukken, mss nu echt onder de zonnebank!
morninkkkk
over die tussenstand van de reisforums…
er is iemand nieuw hiero en die heeft als aller aller eerste post een reisforum genomineerd dat niet van ww is!! hahahaa, ik lach me dood!! echt, sorry hoor
anyways
ik ben erg blij met mn tv met ingebouwde vcr, kan ik nog lekker mn disney film kijken als ik zin heb!!
Goede morgen … mijn kantoordagje vandaag dus we kunnen niet blijven teuten hier. Hoop dat ik de weg nog kan vinden daar naar toe na die 7 weken vakantie ![]()
@Beps
Neem die taak graag op me hoor. Maar misschien heeft Filiz helemaal geen tijd voor ons, is ze veel te druk bezig met brood bakken ![]()
Leuke handtekening heb je trouwens.
@TRL
Dikke vette :kus: voor jou.
@Bloem
Hey meissie, hoe gaat ie?
Goodmorning…
Trl: :kus:
:dag: ben weer weg!~
Goeiemorgen,
@Trl::kus:
@Cyn::dag:
@Beps: Cursus CV techniek en nog niet in je ritme. Even lekker knorren onder de zonnebank. Goed plan trouwens, kan ik vanmiddag ook wel gaan doen
@Marion: Succes op kantoor vandaag
@Bloem: In een deuk gelegen over het beste forum stemmen:biggrin:.
Ik heb niet echt plannen vandaag. Boodschappen doen voor de komende 4 dagen, vanmiddag afspraak bij de dietiste. Ben niet te dik, maar mn cholesterol was verhoogd. Moet mn eetgewoontes doornemen:unibrow:
@Toos: Suc6 bij Die Etiste!!! Ik hoef niet op die eet…die eet nl alles haha!!!(sterkte daar, hopelijk valt t mee!)
@Beps: Ach wie weet wat ik verkeerd eet, kan me bijna niet voorstellen. Maar goed ben benieuwd waar ze mee aankomt.
@toos
GEEN Samos meer ![]()
@Mk: Zou dat het zijn:crybaby:
Goedemorgen ladies.
Zo, ik hier ff het een en ander strak getrokken, want zaterdag komt er een oude schoolvriendin met man hier om later weer met z’n allen (8 pers) naar de Indische avond te gaan. Heb haar zeker al wel 30 jaar , als het niet meer is, meer gezien.
@Toos: Cholesterol aan de hoge kant? S,avonds bij het eten geen visolie/knoflook capsule? Van mij was de laatste keer ook weer wat aan de hoge kant (4.7), vond de cardioloog en krijg nu hogere dosis simvastatines.
Dat wordt dieeten voor jou in ADR!!! ![]()
@Beps: Weer gewerkt gisteravond en nu alles leren over CV techniek. Toch makkelijk als we er weer een expert bij hebben op het forum, waar we straks de CV problemen kwijt kunnen.:unibrow:
Verder iedereen weer druk aan het werk zo te zien.
@Roanna: Ben begonnen met viscapsules. De HA wil uitsluiten dat het aan mn eetgewoontes zou liggen. Het is een beetje ingewikkeld verhaal, maar het zou te maken kunnen hebben dat ik met de vitamines B aan de ondergrens zit. Een tekort aan o.a vit b6 kan een verhoogd cholesterol geven
@Toos: Dat is inderdaad ook een mogelijkheid dat het daar aan ligt. Ik krijg ook al jaren B6 tabletten, samen met foliumzuur.
Goh ik dieet altijd in ADR. Gegrilde kip, kalkoen, uhhh kip en uhhh ook nog kalkoen, altijd met rauwkost. Alleen de toetjes, die kan ik niet laten staan.
Nu al de toko techtgetrokken voor zaterdag, ben je in ieder geval klaar. Wel leuk om iemand na 30 jaar weer te zien. Weet je al of je schoonzus ook nog mee gaat?
Dat waren ook de waarden die laag waren, foliumzuur, vit b6 en b12 en zit tegen bloedarmoede aan
Ben er vandoor, dus tot laterssss:dag:
@ roanna leuk hoor!! lekker bijbeppen en dan samen eten, wie weet houden jullie nu beter contact!
Die te lage waarden had ik dus ook allemaal, maar hoefde nog net niet aan de B12.
Nee, heb verder nog niets van ze vernomen, maarja zij werkt hele dagen in de thuiszorg, dus zal ze vanavond wel weer op MSN verschijnen. Maar ik denk zelf, dat hij ( zwager) het teveel geld vind, maar ik hoor het vast nog wel.
Oh Toos, gelukkig lust ik dat allemaal niet dus, zal er weinig moeite mee hebben. :lol:
@Bloem: Ja, wie weet. Vind het zelf ook wel leuk. Even pauze jij?
Dan ga ik ook maar even pauzeren. :biggrin: Even een broodje eten.
Laterssssssssssss