Vakantiefilms hebben wij ook nog en van de kinderen toen ze klein waren. Vind de fotoalbums zoals je die nu kunt maken mooier, die pak ik nog wel eens
Even een tussenstandje van het stemmen
Turkijeforum…17
Thailandforum…10
Reiscafeforum…3
Italieforum…2
Cubaforum…1
Israelforum…1
Australieforum…1
Kamperenforum…1
Tussenstand. :zon:
Wat je zegt Toos. Wij dan van de kleinkids nog hele leuke films van toen ze net gingen lopen enzo.
We hebben wel films van onze kids, maar die staan , je gelooft het of niet, nog op zo’n super 8 bandje, die je met zo’n filmprojector moet afspelen. Hebben we ook nog, met alles erop en aan. Heel antiek nu. :unibrow: Al wel 40 jaar. Pfff… waar blijft de tijd!
Hier de hele dag buien gehad en fikse ook.
Marion,is ook niet niks wat N nu doormaakt,kan begrijpen dat het op en af gaat.
Toos,het gaat met mij ook op en af heb nog steeds momenten dat ik het moeilijk heb.
Roanna…niks mee toch?
Pink Floyd,Genesis,Yes; klinkt toch beter krakend vanaf de naald…en die hoezen…
Traffic time op het vakantievriendjes zo te zien…ga het ff bekijken of het redelijk eraan toe gaat…
Nou Hans, doe je best daar. Je hebt het er maar druk mee, vooal na de vakantie’s. Iedereen komt met een liefje terug. :wub:
@TRL: Je hebt het er dus nog steeds moeilijk mee? Jammer hoor, maarja ook wel weer te begrijpen hoor.
@Toos: Heb je even een leuke mail doorgestuurd via mijn andere adres.
@roanna: niet iedereen haha
Roanna,de ene dag gaat het beter dan de andere,maar er gaat nog geen dag voorbij dat ik niet aan V denk hoor,kan en wil het misschien nog steeds niet begrijpen zo ken ik hem helemaal niet,en soms komt er ineens weer wat naar boven en dan snap ik het helemaal niet meer,maar ja dat is niet iets om hier neer te zetten.
@Linda: Ik moest even nadenken wat je bedoelde. Nee, jij dus niet? :biggrin:
How come? Liep daar niks lekkers? ![]()
@TRL: Nee, natuurlijk kan je dat hier niet allemaal neerzetten. Begrijp ik heel goed hoor. Zou ik ook niet doen, maar je weet wel, als je het kwijt wilt aan iemand van ons…, velen zijn er voor je. :kus:
@roanna: er liep wel een potentieel iemand ja maar was iemand van duitse animatieteam verder niet meegsproken doe mij maar gewoon een nederlander
Roanna,ik weet het en ben ook heel blij met jullie :kus:
Maargoed meisjes en een heer.
Ik ga even journaal kijken (is wat van dat vliegtuigongluk he in Spanje) en dan maar weer eens op tijd erin.
Morgen weer een dag.
Truste allen. :slapen::dag:
@roanna: weltrusten en tot morgen
@Hans
Volgens Roanna bestaan videorecorders nog ![]()
Lekker idee he, dat je collega’s door de regen moeten op hun fietsje en dat jij lekker droog voor de tv zit. Geen mooier vermaak dan leedvermaak zeggen ze ooit.
@Toos
Nog niet geboekt, moeten eerst op goedkeuring van het werk van N wachten. Hoop dat ze deze keer opschieten.
@Roanna
Heb je mooi goed. Allemaal extra geld voor in Turkije en ik meen toch dat er weer wat nieuws in het koffer moet.
Schoonzus en hubs mss mee ADR onveilig maken, zou er nog een plekje vrij zijn?
@De tussenstand
We gaan goed he!!! Nog steeds op voorsprong.
@TRL
Logisch toch dat je hem niet zomaar kan vergeten. Jullie zijn toch een aantal jaren samen geweest.
@Linda
Aangename mannen gezien op Rhodos! Duitsland is zo ver nog niet hoor ![]()
ik ga ook slapen slaap lekker allemaal en tot morgen
Zo ouders de deur weer uit, logeerpuber kwam ook nog langs, ook die weg…
Weer een hoop geleerd, minder gel*ld… Heel duidelijk allemaal, dus ik snap het goed. Morgen CV-techniek, en dan vrijdag weer systeemleren en een toets… Maar ik maak me daar geen zorgen over!
Heb bijgelezen, ff denken, 2 of 3 dingen waarop ik ff moet reageren:
@TRL: tuurlijk heb je op en af dagen. Jaren heb je met hem dingen gedaan…dat zet je niet zomaar ‘uit’… Ik denk aan je meis…:kus:
@Roanna: Haha ja een videorecorder…een VCR??? hahahaah das pas oud!!! nee hoor, gelukkig zijn ze er nog, maar wij hebben m ook niet meer in huis…
@Marion: Ik hoop ook dat het bij N snel gaat, iemand moet toch voor ons bij Filiz langs nu zij niet op de meetings komen kan ![]()
En natuurlijk Filiz gemist…
Niets te melden verder ikke te bed tot morgen
:dag:
Ik ga ook mn mandje opzoeken, tot morgen en http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/welterusten/weltrustenmuis.gif
Cynthia 23 augustus - Brussel:BELGIUM:
Jac : 6 september- Turgutreis
Raak : 7 september- Dominicaanse Republiek
Beppie : 14 september- Kusadasi
Marifran : 19 sept. Ambon-Tanimbar-Kei Eilanden-Bali
Cynthia: 20 september - Lara
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Damber en Viva: 28 september voor 8 dagen Gouves (Kreta) :wub: (by Damber)
Toos: 30 september nog een weekje ADR
ROANNA: 30 September weekje ADR
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
WW-meeting : 19 oktober
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
2009
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije