TTT Deel 98.... we zijn er bijna

Marion,koopjes moet je eigenlijk nooit laten liggen he,dat is gewoon zonde.
Hoe gaat het met N?

Gaat op en af met N, maar dat is logisch. Maar over het algemeen doet ze het niet slecht vind ik.

Filiz…take care;al langs Wiel en Linda langs geweest?

Marion…video?bestaat dat nog?

Onze jongens(nederlands elftal)doen het goed;het is afwachten hoe het gaat onder Beps(ja,ook een beps)

@Marion: In het najaar weer een reisje naar Side. Lekker hoor! Heb je al geboekt? Nog niet geslaagd voor de bruiloft van broer. Weet even niet meer wanneer het was, iets van de 11de?
@Trl: Gelukkig niks om je zorgen over te maken. Hoe is het verder??
@Raak: Alles weer beveiligd. Je bent er maar mooi klaar mee als het je gebeurd. Ook de turkijeblues, maarre je gaat naar de dom. rep

Zo zeg, zat ik hier straks lekker te keuvelen met Toos enzo, komt mijn schoonzus op de msn en vraagt hoe het hier gaat. Ik dus van, goed enzo en zeg dat ik de vakantie geboekt had. Willlen ze nu ineens ook mee, maar moeten nog even nadenken over de prijs. Dus wie weet.

Intussen Filiz dus geweest en net weer gemist. Sund!

@TRL: Oh, wat fijn te lezen dat alles is orde is met jou en de kleine Yusuf :biggrin: Lekker alles weer gewoon verder bij de verloskundige.

@Marion: Jij ook dus nog wat leuks gescoord. Zo houden we geld over om dat weer op te maken in Turkije! :biggrin: Ha, ha.

@Roanna: Het wordt een meisje, voel het aan mn water. Het schoonzusje die er vorig jaar ook bij was?

Ja die ja. Ze weten waar Turgutreis ligt, omdat we met hen daar op de markt waren en ze vonden het daar ook leuk. Maarja, hun dochter krijgt per 1 september een huisje bij hun in de buurt en die zouden ze gaan helpen met opknappen enzo, dus dacht ik van, ik vraag ze maar niet.

Nu zegt ze, ik kan best een vakantie gebruiken na al dat werken bij me dochter. Ze zouden het er vanavond even met z’n beiden over hebben, dus ik hoor het vanzelf wel.

@Hans: Wij hebben een videorecorder gekocht vanmiddag! :lol:

@Hans: Nog met je plu naar het kralingse bos geweest?

@Toos: Jij hebt meestal wel gelijk, wat betreft het voelen aan het water. :unibrow:

Toos…troost me met de gedachte dat mijn collega’s in de regen de post konden rondbrengen vandaag(binnenpret)

Roanna…meen je toch niet;zijn video’s nog wel verkrijgbaar?

Hier weer donker en licht aan…

@Hans: Nou, we hebben er zelf nog heel veel en wat denk je op rommelmarkten enzo? Ik weet het, het klinkt antiek :unibrow:, maar zelfs lege banden zijn nog te koop.

Omdat mijn kokkie a-techisch is en nog wel weet hoe je een progamma opneemt met de video, wil hij geen dvdrecorder. We hebben wel een dvd-speler in de homecinemaset zitten. :wink:

Wij hebben alleen vanmiddag een hoosbui gehad, verder droog en :zon02:

Ik wist niet dat die dingen nog verkocht werden. We hebben ook nog veel banden, maar een videorecorder die het niet goed meer doet

@Toos: Bij Scheer en Fopp* een LG videorecorder voor € 69.

Maar als je man een beetje handig is en dat is hij volgens mij, kan hij die banden (kweet niet hoe) ook op DVD zetten. :biggrin:

Wij hebben wel wat regen gehad, maar telkens als wij in de warenhuizen waren geweest, dus niet nat geworden vandaag. Nee, het is hier redelijk mooi weer geweest vandaag. Hier niet donker Hans!

@Roanna: Hub is helemaal niet technisch, haha, ik ben de techneut in huis. Ik zou ook even niet weten hoe, we hebben veel disneybanden dus vind het niet zo nodig om ze over te zetten. Misschien als er ooit kleinkinderen komen

Hier ook niet, geen http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/wolken/6a.gifaan de lucht

Roanna…snap het;heb hem ook nog staan ivm oude vireos…net zoals een platenspeler…al die lpees…daar zit je toch mee;ik ben van de vorige generatie en dus een hoop nalatiigschap …

Ach,we lopen niet zo snel meer mee met nieuwigheden op het gebied van telefonie en internet…maar we doen ons best…

@Toos: Wij hebben ook best veel Disneybanden, maar ook nog heel veel vakantiefilms op band. Sommigen daarvan heeft mijn neef wel al voor ons over gezet op DVD, maar ach… wat kijk je ze nou? Moet ik echt zin in hebben. En die Disneyfilms hebben we al veel gekeken met de kleinkids toen ze nog klein waren en veel hier kwamen, maar dat is nu bijna niet meer aan de orde. Maardan nog, het blijven leuk films/banden. Doe je niet zomaar weg!

Het wordt hier nu schemerig Hans. Nu wel extra :idea: aan.

@Hans: D’r staat hier nog een splinternieuwe pickup, die we al jaren hebben. Bijna nooit gebruikt, daarom nog zo nieuw. :biggrin: Zo ook nog de platen (wel oud) erbij. Nostalgie en wat mij betreft… alleen maar troep. Hi, hi.