TTT Deel 98.... we zijn er bijna

@Marion!!! LEkkerrrrrrr Waar gaat de reis (wss) heen???

Beps : zijn wij weer jalours op Marion he haha nee hoor Marion het is je gegund. En Beps nog lekker 2 reisjes in het vooruitzicht. Ik ben niet zo zielig als jij, ga regelmatig weekendjes weg

Go ben ik siewig :wink: hihi!!!(nee hoor, ik haal mn ontspanning wel her en der…)
Zooo heb ik zin in die week haha

Wat een rust hier!!!

Ikke nog een minislaapje gedaan, gegeten, en klaar om zo weer te gaan werken/leren
Daarna komen mn ouders, dus ik ben er mss nog laat vanaaf…
Tot laat of morgen

zoweer een dagje voorbij. Morgen nog 1 werkdag en dan 6 gehad!!! Pffff maar goed vrijdag jarig en zondag lekker uiteten!
En nee niet naar Utrecht want dat komt vast de 19de wel.

Zo ga even terug lezen en relaxen!

goh ik word wakker, een beetje laat maar ik zie nu pas dat roanna en toos gelijk naar ADR gaan.
Ik moet ze daar nu maar even gaan voorbereiden!
Gaat dat goed komen?? 2 demente WWers???
Ik zal 6 september direct even wegwijzering gaan ophangen met de technische dienst!!! Dan moet het goed komen, hopelijk.

Maar goed een beetje laat maar ik ben weer up to date.

Iedereen een fijne avond! Tot morgen!
Kom ik weer even langs wippen!
Groetjes Jac

@Jac: Gelukkig maar dat ze mij met mijn “handicap” kennen in ADR. Maar ja, Roanna is wat anders. Enne wegwijzers zou wel heeeellll handig zijn, ben nog wel eens de weg kwijt na een paar cocktails

Handicaps? Nouja ik moet nog even bijlezen. Ben net binnen van de stad.

Enneh Toos… kep de papieren nu ook binnen van BE* dus we kunnen hoor!

Zo, klaar met lezen. Was niet zoveul gelukkig.

@Marion: Nou, da’s nie gek weer een reisje in het verschiet. Gelijk hebben jullie hoor.

@Beps: Weer naar de curcus/werk en dan weer visite . Gezelli.

@Raak: Alle ramen, deuren en kluisjes weer achter slot en grendel en oh wee, als ze er weer aan de durven te komen.

@Jac: Nog maar 1 nachtje en het er dan ook weer op zitten.

@Toos: Lekker vrije dag gehad en lekker niks gedaan?

Wij weer terug van de stad. Kokkie wou even, je gelooft het of niet, een videorecorder kopen,:biggrin: die in het krantje bij Scheer en Fop** stond. Ja, want wij hebben nog zoveel banden , zei hij, en dat is ook wel zo, maar we kijken nooit. Hadden die van ons ooit uitgeleent aan de zoon en is waarschijnlijk al eigendom geworden, want die hebben we nooit terug gezien. Nouja, toe maar.:slywink:

Dochter was ook nog even overgekomen uit D. en hebben lekker even met ons drieen inkopen gedaan. Hier en daar even wat gedronken. Heb ook nog 2 lange broeken gescoord en voor de dochter een nieuwe foon met camera. Is iedereen weer tevreden.

En nu ben ik een beetje moe van dat geslenter. :stuck_out_tongue:

Is nie veel bij te lezen hoor vandaag. Dat is mooi dat je de papieren hebt, kenne ze nie meer terug he. Hoe was het in de stad?

Een videorecorder??? Bestaan die nog:drugged:

@Toos: Ik denk dat we tegelijk hadden gepost.

Weet je Toos, als je nu zou boeken moet je heen en terug met Pegas** heb ik gezien op hun site, maar op mijn papieren staat gelukkig alles nog zo als ik geboekt had. Dus terug met HV.

Ja, het schijnt. Ik wist het ook niet. :unibrow:

Wij hadden precies hetzelfde met onze kamer. Voordeelkamer geboekt, was dezelfde dag niet meer beschikbaar

Marion,lekker weer naar Turkije,gaat J ook weer mee? Gaat dus gelukkig gelukkig weer goed tussen N en M…

Roanna,een videorecorder wist ook niet dat die dingen nog te koop waren.En de papieren binnen,dus nu kan het aftellen echt beginnen.

Zo ik terug van het ziekenhuis,pfffff 3 kwartier moeten wachten niet normaal eigenlijk,maar gelukkig alles zag er goed uit,alleen de baarmoeder ligt hoger dan normaal,suiker was ook goed dus kan gewoon bij de verloskundige blijven.Kreeg helaas geen fotootje mee…

ola dames…

hıer weer ff een berıchtje van mıj…
ık heb uıteraard weer nıet bıjgelezen…maar hoop dat het goed gaat met ıedereen…!!
hıer ıs nog steeds alles goed…
van de week gezellıg met schoomamz en zussen brood gebakken…zo leer je nog eens waT…haha

tot snel weer…!! xxx

Ook weer terug van de stad. Niet kunnen slagen voor de bruiloft maar wel een leuke linnen rok gescoord voor €12.50. Kan mooi mee op vakantie.

@Beps
We gaan weer naar Side, moest toch nog een bakkie doen bij Filiz :slywink:

@Raak
Niet jaloers zijn hoor … jij mag ook nog een keer dit jaar :stuck_out_tongue:

@Jac
Nog een dagje te gaan en dan weekend. Je staat er goed voor!!!

@Roanna
Geshopt voor kokkie en ook de dochter goed verwend vandaag. Lief!!!

@TRL
O das goed nieuws!!! Jammer van het fotootje maar super dat alles goed is.

@Filiz
Heb ik je net gemist!!! Fijn te horen dat het goed gaat met je. En nog steeds druk bezig om het koken en bakken onder de knie te krijgen.

Filiz,fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat,en ook tussen jouw en je schoonmamzzzz.

marion,een rok gescoord,toch iets us niet helemaal voor niets wezen shoppen.

@TRL
Ga eigenlijk zelden voor niets, er blijft altijd wel iets plakken :redface:
Vorige week toen ik met N weg was ook al een hemdje, kostte €4.50 en kon het voor dat geld niet laten liggen.